TPS SENSOR

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Post autor: lukasz » 2010-09-23, 12:39

aktualnie ma tylko do 4,6 manuala.

Jest jakieś info o przeróbce z auto na manuala na necie bo mnie to bardzo kusi, szczerze mówiąc od początku chciałem manuala ale wyszło jak wyszło.

Skoro teraz jest okazja to czemu nie.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-09-23, 14:04

w googlach wszystko jest a tu na tacy byś chciał:)

http://www.mustang50magazine.com/techar ... index.html



Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Post autor: lukasz » 2010-09-23, 15:30

z tego co tam czytam to pół biedy skompletować części ale gorzej znaleźć Fachowca który to zrobi..



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-09-23, 15:32

na koniec oczywiscie po modyfikacji musisz wgrac odpowiedni program zamieniajacy prace ecu na manuala....



Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Post autor: lukasz » 2010-09-24, 17:44

nie ma chyba serwisu który by mi to profesjonalnie zrobił w Polsce więc:

jeśli ktoś ma namiary na skrzynie automat to proszę o kontakt



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-09-24, 19:18

sa w pl:) ale nie wiadomo czy jest czas.



Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Post autor: lukasz » 2010-09-27, 14:07

Mam dostęp do części:

1. Skrzynia

2. Sprzęgło z kołem zamachowym i łożysko

3. Pompkę sprzęgła

4. Pedały

5. Wnętrze (gałkę itp)

6. Gościa który mi to zrobi :D

Brakuje mi wału napędowego.

Pytanie czy most tylni też jest do wymiany?

Co z kwestią kompa - wystarczy przeprogramować czy nowy trzeba wrzucić??

Ten artykuł canigga co mi dałeś musze chyba do tłumacza podrzucić bo nie google tłumacz sobie nie radzi tak jak i ja... :wstyd:



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-09-27, 15:43

mostu nie trzeba zmieniac, nie wiem czy wal sie rozni? W v6 nie.

Ecu wystarczy aby tuner napisal odpowiedni program.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-09-27, 15:45

a i zebys nie zalowal zmiany... Przewies sie manualem najpierw. To nie chodzi jak manual z vw...



Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Post autor: lukasz » 2010-09-27, 16:49

w moście o jakieś zębatki chodzi z tego co mi mówił mechanik a wał w manualu jest krótszy bo w automacie skrzynia większa.

Jeździłem manualem - od początku chciałem mieć 300 KM w manualu ;)



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-09-27, 16:54

z tego co wiem to i manual i auto ma przelozenia 3.55 w tylnym moscie.



Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Post autor: lukasz » 2010-09-27, 17:03

dla mnie to lepiej bo zaoszczędzę...



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2010-09-27, 21:33

na pewno jak bym miał kasę to bym się nie zastanawiał ze zmianą automatu na manual choć fakt skrzynia chodzi jak w ciągniku ale jest to do przeżycia...

z wymianą nie powinno być problemów sporych najgorsze to pedały i elektryka bo nie wiem jaka jest różnica miedzy skrzyniami z sygnałem wstecznego i prędkościomierza, po za tym jeszcze będziesz pewnie musiał zbiornik lub nawet całą pompę hamulcową zmienić bo siłownik sprzęgła ciągnie płyn ze zbiorniczka hamulcowego, most zostawiasz jaki masz, bez obaw nawet jak by się przekładnia różniła GT zmieli każdym..


Obrazek

Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Post autor: lukasz » 2010-10-04, 12:29

czy admin mógł by zlikwidować mi wygaśnięcie tematu?

nadal szukam skrzyni automat, jeśli nie znajdę do za około 2 tygodnie robię przekładkę na manuala.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AOD-Must ... 5194e49453

ta skrzynia na 100% będzie pasowała do mojego?? i wogóle warte to jest tych pieniędzy?



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-10-04, 13:35

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AOD-Must ... %3AMustang


BARDZIEJ to ona do mojego pasuje

a co dzwoniłeś do midparts co ci dałem namiary i jak oni to wyceniają



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”