TPS SENSOR

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Post autor: lukasz » 2010-09-21, 13:04

błędy:

P1270

P1717

mechanikowi wydaje się że łożysko jednokierunkowe poszło - jutro skrzynie wyciągam :/



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-09-21, 13:08

tak wiec pierwszy blad mowi o osiagnieciu ogranicznika predkosci lub obrotow,
a drugi mowi o przekazniku 4 zmiany biegow... "shift solenoid 4"

lepiej bledy dobrze zinterpretowac najpierw. mechanikowi moze sie wydawac.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-09-21, 14:39

P1717 SSD SSD inoperative Mechanical failure Stuck ON: no GO to Pinpoint Test F.
of the solenoid engine braking.
detected.



Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Post autor: lukasz » 2010-09-21, 21:20

a tak konkretnie to ktoś wie co te błędy mówią?

mówią coś w stylu: "to i to masz do wymiany" ?



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-09-21, 21:35

tak dokładnie to napisałem. czujnik SSD.



Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Post autor: lukasz » 2010-09-21, 23:19

do jutra rana mam jeszcze czas na decyzje czy tą skrzynie wyciągać.

ten czujnik do wymienienia jest? gdzie on wogóle siedzi? google nic nie mówi... a w tym warsztacie pewnie nic nie podpowiedza...


i do tego juz do mnie leci ten TPS za prawie 300 dolarów :/ wyjdzie na to ze tak zamawiajac czesci drugi silnik sobie skompletuje :wstyd:


tutaj lista kodów:

http://www.mustangv8.com/fr/technique-m ... s-erreurs/



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-09-22, 07:06

popatrz w manualu, jost dokladnie wyszstko opisane.

to jest jeden z tych co sa powkrecane w ten element co ma milion kanalikow.


zobacz pinpoint test F, bedziesz wiedzial ktore kalbe dkladnie do niego ida.



Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Post autor: lukasz » 2010-09-22, 11:52

skrzynia biegów wyciągnięta - coś tam popękało, prawdopodobnie opiłki powpadały do elektrozaworów? i radzą szukać nowej skrzyni...



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-09-22, 12:44

Chyba musisz ściągnąć z USA http://cgi.ebay.com/ebaymotors/07-FORD- ... 45f4c723d5 ,ale jakbyłbym na twoim miejscu chyba zainwestowałbym w wersje HD http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AOD-Must ... 5194e49453 ,no chyba ze za niedługo chcesz sprzedawać auto to bezsensu.
Możesz też spróbować tutaj 605-22-00-88 gość ma GT na części.

p.s. Mówili coś w warsztacie dlaczego tak się stało? Czy to wada fabryczna?
Ostatnio zmieniony 2010-09-22, 12:59 przez Bolek, łącznie zmieniany 1 raz.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-09-22, 12:53

najpierw niech stwierdzą co się zepsuło... moze pierdoła za parę dolarów.



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-09-22, 13:02

Dokladnie.Troszke dziwne że tak odrazu każą szukać skrzyni :/ Kiedyś miałem w Jeepie podobną akcję,zmieniał biegi jakby mu się niechciało,szarpał i w warsztacie padlo hasło nie opłaca się szukaj pan skrzyni.Pojechal do innego i zrobił regeneracje konwertera jakieś tam kanaliki poczyścił wymienił olej i autko jeździło aż miło.Zamiast 3 tyś.zł wydałem 1100 :)



Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Post autor: lukasz » 2010-09-23, 11:30

dubel
Ostatnio zmieniony 2010-09-23, 11:40 przez lukasz, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Post autor: lukasz » 2010-09-23, 11:35

Regeneracja skrzyni jest nieuchronna poszło to łożysko jednokierunkowe. Do tego przy usterce opiłki dostały się do elektrozaworów bo pełno tego w misce pływało.
Regeneracja myśle około 5000 zł plus brak gwarancji że skrzynia nie padnie za jakiś czas

dlatego wielka prośba bo rozważam kilka opcji:

1. ALLEDROGO: wiadomo że to niepewne bo nie wiem co biore i w jakim stanie ale:

http://allegro.pl/ford-mustang-2005-cze ... 19901.html

- okazało się że to skrzynia do 4.0 ale gość ma do 4.6 manuala

2. ŚCIĄGAĆ Z USA:

Czy te skrzynie które pokazaliście z EBAYA są kompletne tzn nie musze do nich dokupywać różnych pierdółek?
Do tego dochodzi jeszcze przesyłka ze stanów co w przypadku skrzyni nie będzie tanią rozrywką

3. MOŻE KTOŚ Z FORUM MA NAMIARY NA SKRZYNIE W DOBRYM STANIE. - to by było najlepsze wyjście


PS. Dzwonić wogóle do gościa z Allegro i pytać czy mi da gwarancje rozruchową na miesiąc czy się ośmiesze? - tu juz mam odpowiedz bo by na to poszedł

WAŻNE:

Wpadł mi pomysł do głowy żeby przy okazji tego że i tak wydam kupe pieniedzy przerobić konia na MANUALA?
Czy to jest wykonalne i czego bym potrzebował?



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-09-23, 12:16

Wpadł mi pomysł do głowy żeby przy okazji tego że i tak wydam kupe pieniedzy przerobić konia na MANUALA?
Czy to jest wykonalne i czego bym potrzebował?
Przerobić napewno można jakie koszta ciężko powiedzieć,ale napewno zakup skrzyni,sprzegła,łap,pedałów, robocizna pewnie wyjdzie tyle co nowa skrzynia :oczami:



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-09-23, 12:17

lukasz pisze:PS. Dzwonić wogóle do gościa z Allegro i pytać czy mi da gwarancje rozruchową na miesiąc czy się ośmiesze? - tu juz mam odpowiedz bo by na to poszedł
A to ma do 4.6 tą skrzynie? Jak ma to niech daje gwarancje rozruchową 1 miesiąc i kupuj



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”