SN95 sprint do setki

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

SN95 sprint do setki

Post autor: Dezo » 2010-09-07, 06:56

Prawie na temat...
Ile sekund do setki rozpędza się SN95 GT V8 (rocznik 99+)?
Ostatnio zmieniony 2010-09-07, 12:50 przez Dezo, łącznie zmieniany 1 raz.


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2133
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Post autor: stang232 » 2010-09-07, 08:07

Tu masz kompilację danych:

# 1999 Ford Mustang Cobra SVT 0-60 mph 5.4 Quarter mile 13.9 [320KM]
# 1999 Ford Mustang Convertible V6 0-60 mph 8.6 Quarter mile 16.5 [190KM]
# 1999 Ford Mustang GT 0-60 mph 5.5 Quarter mile 14.1 [263KM]

# 2004 Ford Mustang Cobra SVT 0-60 mph 4.5 Quarter mile 12.9 [ 390KM] TERMINATOR
# 2004 Ford Mustang GT 0-60 mph 5.5 Quarter mile 14.1 [263KM]
# 2003 Ford Mustang Mach 1 (5 Speed) 0-60 mph 5.6 Quarter mile 13.2 [305KM]

# 2005 Ford Mustang GT 4.6L V8 0-60 mph 5.1 Quarter mile 13.5 [305KM]
# 2005 Ford Mustang LX 4.0L V6 0-60 mph 6.9 Quarter mile 15.3 [210KM]


Obrazek

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-09-08, 22:27

a właśnie jakie samochody mają podobne czasy?


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2133
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Post autor: stang232 » 2010-09-08, 23:06

sprecyzuj pytanie :]


Obrazek

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2010-09-09, 09:30

Pudel nasze v6 z pod świateł może spokojnie depnąć puma 1,7 vtc 125km miałem taką i ma 8,6 bez tcs zrywne bardzo ale z rozpędzonym rumakiem już nie da rady... po za tym teraz chyba większość hond ma po 8,5s nie mówiąc o wzmocnionych...

po pierwsze ogromny moment obrotowy niemal od zera pozazdrości nam każdy a że nie mamy szpery i dobrej opony ta nas zabawki łoją które ważą 1000kg a nie ponad 1300 :zdegustowany: to i tak lepiej bo gt 1500 :hyhy:


Obrazek

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-09-09, 10:10

chodziøo mi o to komu dam rady a kogo sobie na swiatlach lepiej odpuscic :D bo ostatnio mialem ciezko z Octawia :/ ale dalem rady :D


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Post autor: adasko74 » 2010-09-09, 10:59

mam pyt czy to w manualu czy automat# 2005 Ford Mustang GT 4.6L V8 0-60 mph 5.1 Quarter mile 13.5 [305KM



andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-09-09, 12:43

Nie spotkałem sie z podziałem na manual i automat, więc myśle że dla obu wersji to jest prawda.


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
bedzin
Forumowicz
Posty: 343
Rejestracja: 2008-11-01, 19:22
Model: Mustang GT 2000
Silnik: V8 4.6
Kolor: srebrny

Post autor: bedzin » 2010-09-09, 23:14

no wiec wczoraj sobie sprawdzalem to moj GT do setki ma 6,5 sekundy z troche pozniejszy, zatrzymaniem odliczania...



Cahir
Młodszy Forumowicz
Posty: 15
Rejestracja: 2010-06-08, 07:47
Model: IV
Silnik: V6 3.8
Kolor: Bordowy

Post autor: Cahir » 2010-09-10, 06:47

Niestety nasze koniki szału nie robią. Z wyjątkiem GT i wyżej, bo to już inne samochody. Zwykłe V6 mają bardzo przeciętne osiągi jak na samochód sportowy. Praktycznie każde nowsze BMW serii 3 jest szybsze. Wszystkie A4 quatro. Nawet stara Calibra 2,5 V6 ma ok 7s do setki, a 2,0 turbo nawet poniżej 7s. Na pewno jesteśmy szybsi od japońskich przednionapędowych wynalazków typu celica, eclipse, od usportowionych kompaktów typu Astra GTC, Civic, itp. Wszystkie te auta mają napęd przód co dodaje im jakieś dodatkowe 1 - 1,5s. Biją nas niestety na głowę własnościami jezdnymi. Gdyby nasze V6 miały zwiększoną reakcję na gaz (co jest chyba największym mankamentem mustanga w sportowej jeździe) i bardziej czuły układ kierowniczy to całkiem przyjemnie by się nimi jeździło. Ale przy tak dużym silniki i masie samochodu ta reakcja nigdy nie będzie szybka. Dlatego np. wyprzedzanie samochodów na trasie o dużym ruchu zawsze będzie łatwiejsze każdym usportowionym kompaktem niż naszym konikiem o dwa razy większej mocy.



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2010-09-11, 08:48

Spokojnie Panowie, i tak Mustang stojący obok Opla, Hondy, Calibry etc.,... wygląda jak rasowe auto sportowe i każdy patrzy właśnie na niego. Wrażenia z jazdy również są bezcenne.
Ja spod świateł ruszam z dostojeństwem i spokojnym przyspieszaniem i nie daję się podpuszczać (no, czasem przycisnę żeby zredukował dla efektu), a i tak wszystkie inne pseudo sport-wozidełka czują respekt. :D
I o to w tym wszystkim chodzi.
A wątek zagaiłem, bo mnie ktoś spoza Klubu pytał. I tyle...
Pozdrawiam i życzę przyjemności z jazdy!!!


Samotny Wilk

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2010-10-19, 23:35

Wyglad to nie wszystko wazne co pod macha a nie jak wyglada. Prawda jest taka w IV gen 1994-1998 V6 lepiej nie scigac sie bo mozna dostac w zad od 2.0 150KM i wzwyz jesli bylytroche podlubane z seryjnych 2.0 Ja Visionem podrasowanym na 300KM nie moglem wyprzedzic Fabii hatchback bo miala biturbo:D i cal woz kosztowal ponad 150tys heheh. Mustang dobry jest w manualu do wyscigow z calibra V6 2 razy wygralem do tego bmw 328 ale tylko przeldubanym lekko stangiem sie dalo. Teraz mam jakies 200KM moze troche wiecej i jest ok. Moc przydaje sie by wyprzedzic na trasie bo jej brakowalo jak mialem 150KM w szarym manualu z 1994 roku co go ktos teraz tu na forum trzyma.
Calibry 2.0 Turbo i vectry 2.0 Turbo szczegolnie vectra A nie radze probowac brac stangiem v6 1994-1998 bo one maja 200 koni i mala mase(mialem cos takiego to camaro v6 i firebirda 4gen v6 bralem bez problemu)
Mustang V6 dostaje nawet od monte carlo z34 V6 tam jest niby 220KM(naped na przod) ale glowy nie dam.
V8 Gt z 1995 dostalo baty od taurusa SHO 3,2 v6 z 1995 roku ale gdyby mustang nie byl gola seria a troche podrasowany to by zrobil go na szaro bo lecialy prawie leb w leb.


302 HOooooo

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2011-01-28, 15:04

dr.killer pisze:Pudel nasze v6 z pod świateł może spokojnie depnąć puma 1,7 vtc 125km miałem taką i ma 8,6 bez tcs zrywne bardzo ale z rozpędzonym rumakiem już nie da rady... po za tym teraz chyba większość hond ma po 8,5s nie mówiąc o wzmocnionych...

po pierwsze ogromny moment obrotowy niemal od zera pozazdrości nam każdy a że nie mamy szpery i dobrej opony ta nas zabawki łoją które ważą 1000kg a nie ponad 1300 :zdegustowany: to i tak lepiej bo gt 1500 :hyhy:
Moze Twoja V6 pumoa dostala w tylek od mojego:)


302 HOooooo

wachacz
Młodszy Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 2009-09-20, 16:33
Model: 2005
Silnik: V6 4.0
Kolor: mineral grey

Post autor: wachacz » 2011-01-28, 18:30

A może ktoś V6 94-98 brał się z omegą MV6,jak to by wyglądało bo omega ma 211km ale jest ciężka



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2011-01-31, 09:32

pudel pisze:chodziøo mi o to komu dam rady a kogo sobie na swiatlach lepiej odpuscic :D bo ostatnio mialem ciezko z Octawia :/ ale dalem rady :D
no mustangiem V6 generacji ktora Ty masz lpeiej sobie odpuszczac wyscigi nawet z 1.9TDi, lpeiej udawac ze masz moc ale nie uzywasz jej :D bo juz np z alfa tdi nie bedzies zmial szans,wiem cos o tym ,bo tez mialem V6 2003 ;)
adasko74 pisze:mam pyt czy to w manualu czy automat# 2005 Ford Mustang GT 4.6L V8 0-60 mph 5.1 Quarter mile 13.5 [305KM
automat i manual w GT 2005+ maja identyczne katalogowe przyspieszenie z lekkim wskazaniem na automata,ktory zawsze rownie szybko przerzuci biegi a w manualu zalezy to od uzytkownika, widzialem jak niektorzy przerzucaja biegi i im w zyciu nei uda sie przyspieszyc tak jak fabryka podaje :D no i trakcje gorzej utrzymac w manualu wiec ciexzka sprawa z tym identycznym czasem do setki ;)

a po wgraniu programu np z SCT w obu zwiekszy sie moc,no ale automat zacznei jeszcze szybciej zmeinaic biegi a manual dalej tak jak jak kierowca to bedzie robil ;) chyba ze kierowcy tezby wgrac taki odmulajacy program z SCT :rotfl: :rotfl:


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „22 instrukcje i poradniki”