Predator ,Superchips itd

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Post autor: adasko74 » 2010-05-16, 07:32

oki :) ...dzieki..w takim razie sciagam U7140



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-07-27, 18:01

Mam pytanko czy ten programtor jest coś wart? http://allegro.pl/item1158629867_ford_m ... rtech.html Czy on tak jak Predator zapisuje się pod dane auto? Sprzedawca wyraźnie zaznaczył że jest odblokowany więc chyba nie dam rady wgrać programu na 91US i pod stożek z drugiej strony napisał że możliwa jest zmiana map itp. Dziękuje za pomoc
Ostatnio zmieniony 2010-07-27, 18:07 przez Bolek, łącznie zmieniany 1 raz.



andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-07-27, 18:11

Proponowałbym Ci troche dozbierac i kupiś nowego SCT/Predatora koszt ~370USD, przesyłka tania. W tym 3 programy przygotowane pod konkretnie Twoje auto. Poza tym jak kiedys byś coś zmieniał w aucie i bedziesz musiał zmienic program to na 90% bedziesz mial problem ze znalezieniem kogos kto Ci to napisze.


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-08-16, 14:02

słuchajcie, jakiś czas temu kupiłem (ale chyba w końcu go nie kupiłem...) od kolegi z forum predatora - jednak był wgrany do jego auta - do mojego nie pasował więc mu go odesłałem, potem spotkałem kolegę w Wawie na ulicy, jechał do VTG z tym predatorem, ale dalej był zablokowany - zadzwonił do mnie, że jest do odbioru w VTG, i jest odblokowany ale po odebraniu okazało się znowu, że nie działa... ( w sensie ze jest zablokowany)
wobec powyższego odesłałem mu go po raz drugi, żeby albo mi go odblokował, albo zwrócił kasę jednak od 3 miesięcy temat leży a ja nie mam ani kasy ani predatora...
Umówiliśmy się niby, że dostanę kasę z powrotem, ale mijają już 4 miesiące i ani predator nie jest odblokowany a kolega powiedział powiedział, że kasę mi odda jak będzie miał... czyli nie wiadomo kiedy...

w takiej sytuacji jest mi już wszystko jedno, po 4 miesiącach znudziło mi się czekanie - czy dostane odblokowanego ( bo nieodblokowany to mi jest po wała ) czy kasę - najwyżej go będę próbował sprzedać ale czy może jest jakiś sposób, żeby go odblokować dokupując jakiś program do niego czy coś? Podobno jest - ale jeśli to kosztuje 190$ to mija się z sensem bo za tyle można mieć diablosporta do 05-06 na ebay, więc może istnieje jakiś inny tańszy sposób? Miał ktoś z tym może podobny problem?

z góry dzięki i pozdr.

B


Bart

Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-08-16, 14:40

Napisz do Cannigi może on ma jakiś patent na odblokowanie Predatora.Mi się wydaje że jest to coś jak ściągniecie blokady simlock z telefonu i nie powinno być z tym problemu.



paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-08-16, 15:11

dzięki boleknh, może jakoś wspólnymi siłami się uda :]


Bart

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-08-16, 16:06

no to po rozmowie z caniggia troche mam obraz jak to wygląda - z tego co zrozumiałem - to odblokowanie będzie kosztowało ok 120$ a do tego po tym ten predator będzie prawdopodobnie pusty - więc też bezużyteczny... bez sensu trochę - program będzie kosztował nie wiem czy dobrze pamiętam ale ok 60-100$ czyli koszt odblokowania i wgrania tego predatora będzie wyższy niż jakby kupować z ebaya - czyli bez sensu :]


Bart

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-08-16, 16:42

paytoplay pisze:no to po rozmowie z caniggia troche mam obraz jak to wygląda - z tego co zrozumiałem - to odblokowanie będzie kosztowało ok 120$ a do tego po tym ten predator będzie prawdopodobnie pusty - więc też bezużyteczny... bez sensu trochę - program będzie kosztował nie wiem czy dobrze pamiętam ale ok 60-100$ czyli koszt odblokowania i wgrania tego predatora będzie wyższy niż jakby kupować z ebaya - czyli bez sensu :]
Ten predator jest bezużyteczny w takim wypadku. Żądaj zwrotu kasy .. poco ci pudelku. VTG go zablokowalo wiec niech byly wlasciciel sie z nimi ugania nie ty.



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-08-16, 17:09

http://diablosport.com/index.php?name=P ... 516#148516

"Once the device is reset it can be used on another car as if it were brand new" -po zresetowaniu może byc stosowany na innym aucie jak gdyby był nowy


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-08-16, 17:13

koral pisze:"Once the device is reset it can be used on another car as if it were brand new" -po zresetowaniu może byc stosowany na innym aucie jak gdyby był nowy
ok - wygląda spoko - tylko pytanie, czy będzie jak brand new pusty czy brand new z programem pod mustanga 05-07


Bart

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-08-16, 17:21

Ja swojego sperzdalem Mackowi ( po wczesneijszym wgraniu stock ) i dostal odemnei 3 programy ( 95,98,100 oktan) pod jego samochodzik i smiga, diagnozuje itd.. Tak ze jak nei jest zablokowany to bedzie chodzil . Slyszalem ze Da sie odblokowac .

PS. Po wgraniu programu pod K&N stozek mu Chek Engine nie wyskakuje. !!



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-08-17, 22:23

jak masz automata to jeszcze jest opcja tire/revs i ja musisz ustawic wg wielkosci koł jakie masz na aucie..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Post autor: Stachu_xjr » 2010-08-17, 22:24

Manual



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-08-19, 13:07

to teraz moge cos sie wiecej wypowiedziec po zmianie z flashpaq na SCT.

powiedziec mozna jedno, glupi bylem...

SCT mistrz, Justin z VMP zrobił mi swietny program, w porownaniu s flashpaq - niebo a ziemia, a program jest jeszcze do poprawki, bo za biedny, dzisiaj wyslalem mu loga, wieczorem bedzie poprawka.

Logowanie w SCT rownież super, możliwości ręcznego dostrojenia wszystkiego (Justin nie blokuje w swoich programach), zaplonu, afr na wot, opony, przelozenia, skrzynia itp itd...

A i przy okazji moge polecic CAI Volanta, ladnie wyglada, odporny na syf bo stozek w box wmontowany, dzwiek wydechu jest teraz mega ostry (pod maska taz cos tam slychac).

takze po zmianie na Volanta i przerobieniu mufflera trzeba bylo dodać ponad 20% paliwa w górnym zakresie, a to już się przekłada...:)

mialo byc 25rwhp wiecej czyli jakies 30 na silniku, i to tak by wlasnie wychodzilo (a nie skonczone), jak skoncze, przestroje gazuche pod to, polece na hamownie, bo ciekaw jestem.

dodam ze koszt SCT uzywanego - mozna wylicytowac od 200-250$, SF3 jest pretuned, czyli ma programy SCT, X3 jest pusty, do obu mozna wgrac 3 swoje programy (u Justina 59$+40$drugi+30$trzeci).



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-09-01, 08:46

witam, uzywal moze ktos z Was tego urzadzonka http://allegro.pl/ecu-master-digital-ec ... 25718.html ?
cena przystepna a mozliwosci spore, ciekawy jestem jak sprawdzilby sie na mustangu.. z tego co wiem uzywany jest do progresywnej rozbudowy mocy przy instalacjach podtlenku, ale widze ma szeroki zakres zastosowan..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”