4 Lipca 1/4 Mili Kamień Śląski
Moderatorzy: celibad, Przemek64, horse
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
no Redhornet chyba tez nie ma fabrycznego przelozenia mostu ?ja o zmianie przelozenia zaczynam myslec bo o ile mam bardzo szybkie 1,2,3 to po wrzuceniu 4biegu autko sie muli az do 190 a potem juz idzie jak rakieta,z tym ze juz ma mete.. pisalem juz to w tamtym roku,ze od 160do180 idzie wolniej niz od 190do250 wina jest pewnei dlugiej czworki ktora wchodzi na obroty dopiero przy 190.. idealna w moim Gt bylaby nowa 6biegowa skrzynia ale to juz za duzy koszt..AluStar pisze:RedHornet U mnie przelozenie tyl jest na szybkosc ( standard ) i może dlatego jak zapinam 2-3 to dochodze ..
inaczej nie umiem wytlumaczyc tego ze na 200metrow osiagam 150km/h a przez nastepne 200metrow tylko 30km wiecej no moze wiosna 40km,ale to i tak mało.. brakuje krotkiej czwórki..
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
no to trzeba nad ta gora popracowac ostatnio cały czas startowalem w trybie D ufając w program z brenspeed ktory sam decyduje kiedy dany bieg zmienic-jest tak o wiele prosciej mimo ze wiele razy pisalem ze w trybie recznej zmiany biegow urywam 0,3sek-teraz jak bede gdzies startowal ustawie sobie nie na tryb D ale na bieg 3-wtedy pierwsze 3biegi bedzie sam zmienial co robi super,ale 4bieg wrzuce sam ,bo teraz wrzuca przy 6tys.obr a przeciez odcinke mam na 6800,wiec jesli recznie przerzuce przy np 6700 to juz na 4biegu automatycznei bedzie mial wyzsze obroty i wieksza moc :)jesli dalej bedzie to samo moge odcinke przesunac na 7300 i probowac zmeinic bieg przy 7tys obr,wtedy czworka bedzie jeszcze na wyzszych obrotach i szybciej wejdzie moze na swoje obroty kiedy dostaje kopa a odcinke specjalnie ustawie wyzej niz bede zmeinial bieg gdyz nie moge sobie pozwolic zeby np w finale odcielo mi obroty bo strace ulamek sekundy i bedzie lipa.. dlatego ostatnio wogole nie jezdzilem z reczna zmiana biegow bo uznalem ze mam dobry program,no ale rzeczywiscie na trojce musze dluzej ciagnac,i mysle ze jesli nawet na jednym biegu pociagne nawet do 7tys to nic sie nie stanie,a biegi 1 i 2 moga sie zmieniac przy 6tys jak dotychczas
w sumie rekordowy przejazd zrobilem wlasnei w trybie recznej zmiany biegow i juz teraz nie pamietam jak dlugo na kazdym biegu ciagnalem obroty.. widac musze jeszcze sporo sie nauczyc..
w sumie rekordowy przejazd zrobilem wlasnei w trybie recznej zmiany biegow i juz teraz nie pamietam jak dlugo na kazdym biegu ciagnalem obroty.. widac musze jeszcze sporo sie nauczyc..
A w SCT nie można przypadkiem regulować zmiany każdego biegu z osobna? Nie mam automatu ale tam chyba coś takiego jest??? Do 7000ty huh ja zmieniam przy 6000 i się zastanawiam czy nie powinienem niżej czyli gdzieś w miejscu gdzie NM jest najwyższy.koral pisze:no to trzeba nad ta gora popracowac ostatnio cały czas startowalem w trybie D ufając w program z brenspeed ktory sam decyduje kiedy dany bieg zmienic-jest tak o wiele prosciej mimo ze wiele razy pisalem ze w trybie recznej zmiany biegow urywam 0,3sek-teraz jak bede gdzies startowal ustawie sobie nie na tryb D ale na bieg 3-wtedy pierwsze 3biegi bedzie sam zmienial co robi super,ale 4bieg wrzuce sam ,bo teraz wrzuca przy 6tys.obr a przeciez odcinke mam na 6800,wiec jesli recznie przerzuce przy np 6700 to juz na 4biegu automatycznei bedzie mial wyzsze obroty i wieksza moc :)jesli dalej bedzie to samo moge odcinke przesunac na 7300 i probowac zmeinic bieg przy 7tys obr,wtedy czworka bedzie jeszcze na wyzszych obrotach i szybciej wejdzie moze na swoje obroty kiedy dostaje kopa a odcinke specjalnie ustawie wyzej niz bede zmeinial bieg gdyz nie moge sobie pozwolic zeby np w finale odcielo mi obroty bo strace ulamek sekundy i bedzie lipa.. dlatego ostatnio wogole nie jezdzilem z reczna zmiana biegow bo uznalem ze mam dobry program,no ale rzeczywiscie na trojce musze dluzej ciagnac,i mysle ze jesli nawet na jednym biegu pociagne nawet do 7tys to nic sie nie stanie,a biegi 1 i 2 moga sie zmieniac przy 6tys jak dotychczas
w sumie rekordowy przejazd zrobilem wlasnei w trybie recznej zmiany biegow i juz teraz nie pamietam jak dlugo na kazdym biegu ciagnalem obroty.. widac musze jeszcze sporo sie nauczyc..
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
w sumie mozna i tak poprobowac ale programator pozwala zwiekszyc predkosc na kazdym biegu o kilka km, chyba im wyzszy bieg tym wiecej,zobacze ile na 3biegu ale kojarze ze gdzies ok 7km/h, ja bym chcial tak pociagnac na trojce do min 160km/h albo dluzej- rpm tez na kazdym biegu mozna zwiekszac lub obnizac,wiec moge sie pobawic ale ta waski zakres i reczna zmiana biegu z 3 na 4 moze dac lepszy wynik-no ale w trybie D jest bezpieczniej bo automat nie zapomni wrzucic wyzszego biegu a ja moge sie zagapic i stracic cenne ulamki sek.. w sumie w Kielcach jak bedzie chwila to poprobuje czasy z Gtechem na roznych ustawieniach.. załuje ze w Kakolewie zrobilem tylko 4przejazdy,gdzie 600konna supra ktora raz ze mna przegrala a raz wygrala zrobila tych przejazdow ponad 15.. mam filmik jak do 300metrow pieknie jej odchodze mimo rownego startu a potem ona rozpedzala sie do 210 i mnie doganiala,na ostatnich 5metrach,tzn za pierwszym razem wygralem chyba z przewaga 4dlugosci,za 2razem dogonila mnie ..RedHornet pisze: A w SCT nie można przypadkiem regulować zmiany każdego biegu z osobna? Nie mam automatu ale tam chyba coś takiego jest??? Do 7000ty huh ja zmieniam przy 6000 i się zastanawiam czy nie powinienem niżej czyli gdzieś w miejscu gdzie NM jest najwyższy.
u mnie typowo 4bieg slabo idzie, dlatego nie moge polegac na wysokim momencie bo go mam juz od 2tys obr ale od mocy ktora bedzie wyzsza gdy przy 7tys zmienie bieg na 4 i wtedy na czworce bedzie juz ok 6tys czyli max moc wtedy mysle ta supra nie mialaby szans mnie dogonic :)a w klasie drag była pierwsza lub druga, nie wiem bo nie zostalem na finaly mimo ze organizatorzy mnie o to prosili,bo mialem w finale startowac wlasnie z ta supra..