silnik z windstara do mustanga
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
- rafalbanasiak
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 60
- Rejestracja: 2009-08-08, 16:58
- Model: cabrio 1997
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: czarny
silnik z windstara do mustanga
witam. padla mi uszczelka pod glowica w mustangu 3.8 z 1997 roku i zastanawiam sie czy jest mozliwosc zamontowania do mustanga silnika 3.8 205KM z windstara lub mocniejszego silnika V6 z mustanga po 1999 roku?
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
lepiej już zrób tę uszczelkę!! ,planowanie głowicy i te rzeczy ,,między silnikami może byc jakiś niułans i potem wtopisz,inne silniki inne programy do nich ,,cięzka sprawa
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeżeli masz taki silnik za free i jesteś pewny co do jego stanu to może i by taka zamiana była opłacalna ale tylko w przypadku kiedy silnik w którym padła Ci uszczelka jest naprawde w kiepskim stanie.Jeżeli nie brał oleju ,nie kopcił itp.zrobiłbym porządnie uszczelke na oryginalnych częściach i cieszył się jazdą.Nigdy nie wiadomo jaki trafisz używany silnik.To straszna loteria.Pozdrawiam.
- rafalbanasiak
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 60
- Rejestracja: 2009-08-08, 16:58
- Model: cabrio 1997
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: czarny
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
nie gadaj że 2000 bo tylko 1900 już 100 zarobiłeś




Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2450
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
rafalbanasiak,
coś ci się pokiełbasiło nie 150 KM tylko 150kw
przecież masz prawie ten sam silnik co w windstarach może róznić się tylko osprzętem
a myślisz że robocizna i koszt będzie inny
gdybyś myślał o zamianie na v8 to co innego a tak z v6 na v6 możesz trafić na coś gorszego
a w tych silnikach ta uszczelka to taka wada fabryczna
coś ci się pokiełbasiło nie 150 KM tylko 150kw
przecież masz prawie ten sam silnik co w windstarach może róznić się tylko osprzętem
a myślisz że robocizna i koszt będzie inny
gdybyś myślał o zamianie na v8 to co innego a tak z v6 na v6 możesz trafić na coś gorszego
a w tych silnikach ta uszczelka to taka wada fabryczna
- rafalbanasiak
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 60
- Rejestracja: 2009-08-08, 16:58
- Model: cabrio 1997
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: czarny
- rafalbanasiak
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 60
- Rejestracja: 2009-08-08, 16:58
- Model: cabrio 1997
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: czarny
- rafalbanasiak
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 60
- Rejestracja: 2009-08-08, 16:58
- Model: cabrio 1997
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: czarny
- rafalbanasiak
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 60
- Rejestracja: 2009-08-08, 16:58
- Model: cabrio 1997
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: czarny
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)

Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
Z tego co wiem Większość autek z USA ma chlodzenei nie na nasze warunki ( jazda krotka , częste odpalanie silnika bez możliwości go chłodzenia ) . nawet w importowanych Subarach zmieniaja odrazu chlodnice bo standardowa z USA nie wyrabia. Wiec może zmienić na wydajniejsza chłodnice ?? Ja tak zrobilem i widze poprawe.
Nie myślę czy już mi sie przegrzewa silnik czy nie i czy mam zostawić autko po jezdzei z włączonym silnikiem i chłodzeniem .. Piekna pogoda wiec az sie chce fajnie jeździć - poto je mamy .
Nie myślę czy już mi sie przegrzewa silnik czy nie i czy mam zostawić autko po jezdzei z włączonym silnikiem i chłodzeniem .. Piekna pogoda wiec az sie chce fajnie jeździć - poto je mamy .
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2134
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Według mnie to zamiana v6 na kolejna v6 nie ma sensu.
Jak już kombinować i przekładać to na v8
Temat uszczelki przerabiać musi chyba każdy posiadacz 3.8
Problemem jest zbyt mała odległość pomiędzy kanałem wodnym,a cylindrem - w tym miejscu zazwyczaj puszcza uszczelka.
Lubi też się w tym wieku popsuć termostat za 35zł, który to powoduje przegrzewanie.
Ważna jest aby przy codziennej jeździe v6 kontrolować stan układu chłodzenia i przynajmniej raz na 2 tyg. sprawdzać poziom płynu chłodniczego - wtedy będzie spokój, bo płyn lubi powolutku znikać.
Wymiana uszczelek to koszt ok 1200zł.
2000 to zdecydowanie za dużo...
Tu masz info gdzie kupić i ewentualnie zrobić.
viewtopic.php?t=360
viewtopic.php?t=1180
Jak już kombinować i przekładać to na v8
Temat uszczelki przerabiać musi chyba każdy posiadacz 3.8

Problemem jest zbyt mała odległość pomiędzy kanałem wodnym,a cylindrem - w tym miejscu zazwyczaj puszcza uszczelka.
Lubi też się w tym wieku popsuć termostat za 35zł, który to powoduje przegrzewanie.
Ważna jest aby przy codziennej jeździe v6 kontrolować stan układu chłodzenia i przynajmniej raz na 2 tyg. sprawdzać poziom płynu chłodniczego - wtedy będzie spokój, bo płyn lubi powolutku znikać.
Wymiana uszczelek to koszt ok 1200zł.
2000 to zdecydowanie za dużo...
Tu masz info gdzie kupić i ewentualnie zrobić.
viewtopic.php?t=360
viewtopic.php?t=1180
