silnik z windstara do mustanga

nasze modyfikacje

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

Awatar użytkownika
rafalbanasiak
Młodszy Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 2009-08-08, 16:58
Model: cabrio 1997
Silnik: V6 3.8
Kolor: czarny

silnik z windstara do mustanga

Post autor: rafalbanasiak » 2010-07-11, 17:29

witam. padla mi uszczelka pod glowica w mustangu 3.8 z 1997 roku i zastanawiam sie czy jest mozliwosc zamontowania do mustanga silnika 3.8 205KM z windstara lub mocniejszego silnika V6 z mustanga po 1999 roku?



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-07-11, 19:52

lepiej już zrób tę uszczelkę!! ,planowanie głowicy i te rzeczy ,,między silnikami może byc jakiś niułans i potem wtopisz,inne silniki inne programy do nich ,,cięzka sprawa


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-07-11, 20:03

Jeżeli masz taki silnik za free i jesteś pewny co do jego stanu to może i by taka zamiana była opłacalna ale tylko w przypadku kiedy silnik w którym padła Ci uszczelka jest naprawde w kiepskim stanie.Jeżeli nie brał oleju ,nie kopcił itp.zrobiłbym porządnie uszczelke na oryginalnych częściach i cieszył się jazdą.Nigdy nie wiadomo jaki trafisz używany silnik.To straszna loteria.Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
rafalbanasiak
Młodszy Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 2009-08-08, 16:58
Model: cabrio 1997
Silnik: V6 3.8
Kolor: czarny

Post autor: rafalbanasiak » 2010-07-11, 20:28

naprawa uszczelek wyniesie mnie ok 2000 i dalej bedzie tylko 150 KM a przydaloby sie te 50 wiecej i zastanawiam sie czym sie rozni silnik 3.8 V6 200KM bo wizualnie na zdjeciach to kolektorem ssacym i czy silniki w windstarach roznia sie tylko osprzetem czy czyms jeszcze



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-07-11, 20:33

nie gadaj że 2000 bo tylko 1900 już 100 zarobiłeś :D :looka: :looka:


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2450
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-07-11, 21:45

rafalbanasiak,

coś ci się pokiełbasiło nie 150 KM tylko 150kw
przecież masz prawie ten sam silnik co w windstarach może róznić się tylko osprzętem
a myślisz że robocizna i koszt będzie inny
gdybyś myślał o zamianie na v8 to co innego a tak z v6 na v6 możesz trafić na coś gorszego
a w tych silnikach ta uszczelka to taka wada fabryczna



Awatar użytkownika
rafalbanasiak
Młodszy Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 2009-08-08, 16:58
Model: cabrio 1997
Silnik: V6 3.8
Kolor: czarny

Post autor: rafalbanasiak » 2010-07-11, 22:39

w dowodzie mam 156kw ale z tego co wiem z roznych zrodel to w rocznikach 94-98 3.8 V6 mialy do 150KM a 99-04 mialy w granicach 200KM ale moge sie mylic moze sa jakies wyjatki dolozylbym kompresor ale to sa ogromne koszta taniej by bylo kupic calego mustanga V8



ziomalV8
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
Model: mustang gt 95
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow

Post autor: ziomalV8 » 2010-07-11, 22:45

a wiesz że wada windstara jest to ze bardzo czesto pada uszczelka !!


był konik
a teraz boattail 71

Awatar użytkownika
rafalbanasiak
Młodszy Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 2009-08-08, 16:58
Model: cabrio 1997
Silnik: V6 3.8
Kolor: czarny

Post autor: rafalbanasiak » 2010-07-11, 22:50

widze ze wszystkie fordowskie V6 to wielka porazka :zalamany:



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-07-11, 22:56

W sumie miałem też dopisać że największą wadą Windstara 3.8V6 jest silnik :)



Awatar użytkownika
rafalbanasiak
Młodszy Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 2009-08-08, 16:58
Model: cabrio 1997
Silnik: V6 3.8
Kolor: czarny

Post autor: rafalbanasiak » 2010-07-11, 23:17

widze ze wy wszyscy jezdzicie V8 tylko ja jestem posiadaczem pechowego V6



Awatar użytkownika
rafalbanasiak
Młodszy Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 2009-08-08, 16:58
Model: cabrio 1997
Silnik: V6 3.8
Kolor: czarny

Post autor: rafalbanasiak » 2010-07-11, 23:40

a jakie maja zdanie posiadacze V6?



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-07-12, 08:32

:] przy takiej pogodzie jak jest teraz uszczelka pod głowica to standard,,niewydolny układ chłodzenia też standard,nie wolno szaleć i tyle....o ile pamietam to na dodatek wentylator od chłodnicy ma 1 bieg v8 ma 2 biegi i wszystko z żeliwa,Ruska konstrukcja :D,trzeba remontować nie ma co sie zastanawiać i czystość chłodnicy z zewnątrz i wewnątrz to podstawa!!! pozdr.......


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-07-12, 08:40

Z tego co wiem Większość autek z USA ma chlodzenei nie na nasze warunki ( jazda krotka , częste odpalanie silnika bez możliwości go chłodzenia ) . nawet w importowanych Subarach zmieniaja odrazu chlodnice bo standardowa z USA nie wyrabia. Wiec może zmienić na wydajniejsza chłodnice ?? Ja tak zrobilem i widze poprawe.

Nie myślę czy już mi sie przegrzewa silnik czy nie i czy mam zostawić autko po jezdzei z włączonym silnikiem i chłodzeniem .. Piekna pogoda wiec az sie chce fajnie jeździć - poto je mamy .



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2134
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Post autor: stang232 » 2010-07-12, 09:13

Według mnie to zamiana v6 na kolejna v6 nie ma sensu.
Jak już kombinować i przekładać to na v8
Temat uszczelki przerabiać musi chyba każdy posiadacz 3.8 :(
Problemem jest zbyt mała odległość pomiędzy kanałem wodnym,a cylindrem - w tym miejscu zazwyczaj puszcza uszczelka.
Lubi też się w tym wieku popsuć termostat za 35zł, który to powoduje przegrzewanie.
Ważna jest aby przy codziennej jeździe v6 kontrolować stan układu chłodzenia i przynajmniej raz na 2 tyg. sprawdzać poziom płynu chłodniczego - wtedy będzie spokój, bo płyn lubi powolutku znikać.
Wymiana uszczelek to koszt ok 1200zł.
2000 to zdecydowanie za dużo...

Tu masz info gdzie kupić i ewentualnie zrobić.

viewtopic.php?t=360
viewtopic.php?t=1180


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „21 przeróbki”