cargo

Wszystko związane z wyścigami, driftem itd. (sprzęt, taktyka, imprezy...)

Moderatorzy: alski, alski

Awatar użytkownika
mrjackson
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 2010-03-26, 17:42
Model: GT 05 +Kompressor
Silnik: V8 4.6
Kolor: Tungsten grey + Carbon
Kontakt:

Post autor: mrjackson » 2010-07-01, 17:27

No ten twój dziadunio jest wyczesany w kosmos.. :padam: Chyba mam z nim nawet zdjęcia, jakoś na początku roku był jakiś Tunning Show w Warszawie na ul. Marsa.. To chyba twój?

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2010-07-01, 20:16

Tak, to ten dziadunio! : ))

Ja dzisiaj będę od 21:15 !

Dzięki Alustar za info ja oczywiście .... nie będę (mam studia, serio :kwasny: )

ostatnio wziałem się z Subaru Imprezą (typ nadwozia: Lanos : ))) 360KM i... wziąłem gościa na 2-3 długości spoko : ))

Gość podjeżdza i mówi "jeszcze raz bo nie wyłączyłęm kontroli trakcji''. No i następnym razem oczywiście mnie wyprzedził na 400 m o 1 długość, na 700 o 2-3 dł. (co było do przewidzenia, no bez jaj).

Po 3 dniach znowu dobija do mnie (obok niego siedzi pasażer) i mówi ''ścigniemy się?''. No i oczywiście scignąlem go o 2 długości na 400m i o pół dł. na 700 m : )) Tak to jest jak nie podchodzi się 'profesjonalnie' do startu (tj. nie wywala pasażera za drzwi :papa:

I ciekawa sytuacja: facet ma szybsze auto na 2 razy na 3 starty go zrobiłem :hyhy:

Potem jeszcze był Merc 350 CLS 270KM o 3 dł ścignąłem, ale nie mogłem się powstrzymać : ))

Na koniec mnie scigneła Alfa 156 V6 3.0 raz wyrażnie o 2-3 dł, raz minimalnie o 0,5 dł na 400m ale z tendencją do 'odchodzenia'... tu się zdziwiłem, pewnie ma jakąś turbinę albo mocno popracował przy nim.



Awatar użytkownika
mrjackson
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 2010-03-26, 17:42
Model: GT 05 +Kompressor
Silnik: V8 4.6
Kolor: Tungsten grey + Carbon
Kontakt:

Post autor: mrjackson » 2010-07-02, 00:08

qrcze Olaf, Ja dziś na cargo słyszałem od kolegów jaki jest z Ciebie wariat (pozytywny) na temat tych wyścigów. Jeden kolega nawet do Ciebie dzwonił żebyś przyjechał..

Ja będę w niedziele tak jakoś wcześniej niż zwykle, to może się spotkamy..

No, ale już wiem, że nie mam z Tobą szans :zalamany:

Wiem, bo znam już teraz sekret twoich sukcesów :hyhy:



Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2010-07-02, 15:25

O zdrajcy, wszystko wyjawili !!! ;)

Ja to byłem ale od 21:00 do 22:10, potem był nalot ''ufoludków'' i jak się chciałem ścignąć z Sirrocco to mnie po drodze 10 Misiaków otaksowało - także dałem sobie siana (i tak się śpieszyłem, żeby wygrać aukcję - oczywiście niewygrałem :zdegustowany: )

W niedzielę wybory więc do 21:00 będzie spokój. trzeba być 20:30.



Awatar użytkownika
mrjackson
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 2010-03-26, 17:42
Model: GT 05 +Kompressor
Silnik: V8 4.6
Kolor: Tungsten grey + Carbon
Kontakt:

Post autor: mrjackson » 2010-07-02, 15:41

Olaf pisze:W niedzielę wybory więc do 21:00 będzie spokój. trzeba być 20:30.
Tak też umówiłem się z chłopakami ;)



Awatar użytkownika
mrjackson
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 2010-03-26, 17:42
Model: GT 05 +Kompressor
Silnik: V8 4.6
Kolor: Tungsten grey + Carbon
Kontakt:

Post autor: mrjackson » 2010-07-04, 22:26

Napiszę pierwszy, zanim Olaf się pochwali.. Dostałem nieźle w d**e :wstyd:

No, ale jak rozwiąże problem z wtryskiwaczami, to powalczymy.. Mam nadzieje, że przed Kielcami się wyrobię :niepewny:



Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2010-07-05, 01:05

No właśnie:
- najpierw znowu te Subaru STI 360KM (Lanos): na 400 m idealnie równo, potem odszedł na 2 długości na 700m,
- potem BMW 330i TwinTurbo 306KM 2009r. mnie wzieło na 400m o maskę , potem na 700m o 1,5 dł. - szkoda, ale te Twinturbo robi swoje...
- potem 2 razy ścignąłem Evo VIII 310KM o 3 długości! Miło : ) ale nie wiem czy to facet nie ograniał auta czy co... chyba, że to zdechłe konie były jak poniżej...
- ścignąlem Audi S8 360KM o 3 długości, a podobno waży tylko 1850kg....
- No Golfa GTI 200KM wziąłem o 3 dł. już tak ''hobbistycznie'' bardziej.

Próbowałem złapać Lancie Delta Integrale, ale gdzieś mi umkneła : (



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-07-05, 05:44

oj Olaf,

widzę że jak się znalazł świadek twoich poczynań to trochę ci osiągi spadły :D



Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2010-07-05, 14:00

A wcale nie! :]

Ja generalnie zauważyłem że Audi (tylko S4, s6, najmocniejsze TT) i BMW (335, M5 i M3) są trudne do pokonania bo mają więcej mocy (oprócz 286KM TT i BMW 335, Evo X, chyba Nissan 350Z bo te są po prostu dobrze zrobione !)

Każde inne auto +-15%KM Mustang bierze.

Aczkolwiek zdarzają się cenne wyjątki jak ta Alfa 156 3.0 V6 która jest szybsza :zdziwko: , bo lżejsza (1250kg?).

Chciałęm się ścigac z Insignią OPC 325KM ale facet coś ''czuł pismo nosem'' i wyrażnie nie chciał...



Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Post autor: muarah » 2010-07-05, 16:00

W ten weekend byłem na Mazurach, wróciłem ledwie na końcówkę wyborów ale byłem taki zrąbany po staniu w korkach (2 godziny z Zegrza), że już nie miałem ochoty na POMa.


muarah

Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Post autor: muarah » 2010-07-05, 16:00

Faktycznie na tych zdjęciach to mój bolid, byłem na tym Show na Marsa, nie tam się nie działo ale zaprosili mnie z jakiegoś portalu więc postawiłem auto.


muarah

Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Post autor: muarah » 2010-07-05, 16:15

Olaf, czy ta Alfa 156 to było 3.0 czy może 2.5 V6? W 156 nie było chyba 3.0 tylko 2.5, właściwie blok jest ten sam więc mógł ktoś zrobić swapa. Ja mam Alfe GTV 3.0 V6 i powiem Ci, że to jest silnik genialny, ciągnie mocno i równo od samego dołu do samej góry. GTV niestety jest ciężka, ma jakieś 1600kg ale i tak wiele niby szybkich samochodów wymięka.


muarah

Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2010-07-05, 21:11

Są na cargo 2 Alfy , jedna 2,5 Turbo 1100kg (trochę wypruta) i jest wolniejsza od Alfy 156 3.0 (silnik zmieniony) 1250kg?. Ten silnik 3.0 jest podobno genialny! Ja sam nie mogę uwierzyć włąsnym oczom, że gość mnie mija - największa niespodzianka roku! Chociaż nie chce mi się wierzyć , że gość nie ma turbiny czy kompresora, mówiąc szczerze...



Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Post autor: muarah » 2010-07-05, 22:25

tym alfowskim silnikiem byli zafascynowani goście z serwisu w którym kiedyś często bywałem, mówili, że kiedyś zmierzyli kilka takich alf na hamowni i seryjne samochody pokazywały zawsze większą moc niż podawał producent, z tego co pamietam to zamiast 220KM zdarzało się 240-250KM. To podobno wiązało się z tym, że Alfa musiała pokazać, że 3.2GTA ma więcej mocy a w rzyczywistości prawie nie było różnicy. Co ciekawe to są między nimi duże różnice, mój kumpel ma niby taki sam model ale jak wsiadam do niego to ciągle mi zrywa przyczepność, nie mogę do przywyknąć do tego jak jest mocny (albo ma słabe opony co muszę jeszcze rozpracować). Niestety niepordukują już tych motorów a te małe uturbione potworki to już nie to samo.. za to Mustangi są coraz mocniejsze;)


muarah

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-07-31, 12:54

to ja wlasnei z rok temu bylem w szoku ze mnie byle jaka alfa dogania tzn trzymala sie mnie rowno na gierkowce do 250km, potem sie juz zdenerwowalem i przysoieszylem i zniknela mi z oczu, pewnie miala odcinke przy 250 :D ale jak przy 180km przycisnalem to tak bardzo nie znikala i po chwili juz mnie doganiala, zaraz pomyslalem ze ma wlasnei ten silnik 3.0V6, ale jaki to byl model nie wiem,bo ciezko ocenic bylo w lusterku wstecznym..

no ale z drugiej strony na trasie to nawet diesel sie rozpedza do ponad 200km/h czy bmw 1.8, wiec nawet jak si eprzyspieszy a potem tnie np 220 rowno to i tak taki w koncu Cie dojdzie- ja zazwyczaj odpuszczam bo juz wyrosłem z wariowania po publicznych drogach i tak latwo nie daje sie podpuscic..

no ale fakt ze alfy maja dobre te silniki ;)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tor”