Olej olej a będzie "ojej!"

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2010-04-22, 11:38

" onclick="window.open(this.href);return false;
a tutaj pełna instrukcja jak prawidłowo wymieniać olej samodzielnie :P



Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2010-04-22, 11:57

Olej kupiłem w http://www.innochem.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;. 49 zł za 1 q, kupiłem 6 kwart, jedną na zapas. Na wymiane wchodzi 5 kwart czyli 245 zł + transport 20= 265. I filtr oleju (w moim przypadku postawiłem jak zawsze na filtr K&N symbol:KN3001) 48 zł. ale to zakup z innego źródła.


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-07-05, 19:22

Podbije temat mianowicie -Czy jeżeli 4.6 GT jest zalany od 30 tyś.km mobilem 0w40 to warto przechodzić na 5w20 Royala? Pytam bo nie wiem co robić i boje się co by się coś w silniku nie rozszczelniło i jakiejś panewki nie obróciło :/



Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2010-07-06, 10:48

Ja jeździłem trzy wymiany na 5w50 mobilu i zmieniłem na royala, zrobiłem 3500 km i nic się nie dzieje. :papa: A co do filmiku to od zawsze zakładam filtr KN, jakoś mam zaufanie. A własnoręcznie zalać silnik świeżą oliwką, przyjemność :zawstydzony:


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-07-06, 11:07

[quote:17e5406d36="boleknh"]-Czy jeżeli 4.6 GT jest zalany od 30 tyś.km mobilem 0w40 to warto przechodzić na 5w20 Royala? Pytam bo nie wiem co robić i boje się co by się coś w silniku nie rozszczelniło i jakiejś panewki nie obróciło[/quote:17e5406d36]

Przy tym przebiegu nie powinno sie nic dziać jeszcze, przecież to prawie nowy silnik. Lej spokojnie RP.


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 504
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Post autor: Madasek » 2010-07-13, 00:51

o to ja cosik wrzuce co znalazlem :) jesli bylo to prosze usunac.

http://dray.pl/bmw/oleje.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
bedzin
Forumowicz
Posty: 343
Rejestracja: 2008-11-01, 19:22
Model: Mustang GT 2000
Silnik: V8 4.6
Kolor: srebrny

Post autor: bedzin » 2010-07-20, 21:33

ja ostatnio smigalem na shellu 5W-40 i powiem ze ladnie i dlugo olej zachowuje swoje wlasciwosci. teraz bede zmienial i w ksiazce serwisowej mustanga pisze o oleju 5W-30 czym to sie tak naprawde rozni i czy jest sens zmieniac na inny niz mam??



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-07-21, 22:26

W której książce? Napewno masz książke od Mustanga GT? 5w30 do 4.0 a 5w20 do 4.6.U mnie zalany jest Mobil 0w40 ale moje auto zostało kupione jako nowe w salonie Forda w Niemczech wiec tam wlali to co im się podobało na pierwszym przeglądzie.Teraz przechodze na 5w20 chyba ROyal Purple gdyż taki olej zaleca Ford.Można też jeździć na Motulu 5w30 Eco-nergy http://allegro.pl/item1134703222_olej_s ... 30_5l.html" onclick="window.open(this.href);return false;
lub Castrol Edge 5w30.Oba te oleje spełniają normy dla tego silnika.Jednakże dalej twierdze żeby tylko olej był pełny syntetyk i zmieniany wraz z filtrem co 7-8tyś.km i nic się nie ma prawa złego przytrafić :)



Taz
Posty: 5
Rejestracja: 2009-11-04, 23:26

Post autor: Taz » 2010-07-29, 22:43

Jakby ktoś i coś...to w innochemie dostępny jest już XPR...



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-07-30, 12:32

a ja nadal jezdze na Redline 5w30 HP:) już teraz w następnej maszynie (RAM 3.7) bez problemów.n Zmieniam co 7500 mil czyli jak zalecane w ostatnich modelach, co 12,5kkm,
wylewam w formie jak byl zalany - czysty. nie ma potrzeby zmieniac do 7-8kkm bo to nic nie daje oprocz puscieszej kieszeni. 5k mil bylo zalecane do 2007 roku, a to dlatego ze fabyczny olej 5w30 to byl polsyntetyk.



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-08-14, 23:51

coś na temat olejów]
http://dray.pl/bmw/oleje.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-09-23, 14:02

Znalazłem coś ciekawego :) http://www.moddedmustangs.com/forums/re ... ng-gt.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-09-30, 23:45

Jeszcze coś takiego znalazłem http://www.animegame.com/cars/Oil%20Tests.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; :)



Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Post autor: adasko74 » 2010-10-01, 09:29

mr.jackson
jezdzisz na Royal Purple XPR 5W20 czy na zwyklym?



Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Post autor: adasko74 » 2010-10-01, 09:46

:) oki...tez na tym jezdze :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”