Witam, uszczelniłem kolektor ssący, odpowietrzyłem skrzynkę korbową. Fachowiec ustawił zapłon. Jednak w dalszym ciągu nie mogę ustawić wolnych obrotów. Proszę o informację jak to zrobić?
Poprzedni mechanik kręcił czerwoną nakrętką, pod którą znajduje się sprężynka. Jak to wyregulować?
Dziękuję za informację,
Krzysztof
BRAK WOLNYCH OBROTÓW
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2010-06-20, 08:04
- Model: MUSTANG COUPE 1966
- Silnik: inny V6
- Kolor: KHAKI ECRU
BRAK WOLNYCH OBROTÓW
Ostatnio zmieniony 2010-06-22, 13:11 przez krisiol1, łącznie zmieniany 1 raz.
kris
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Pożycz gaźnik od kogoś i zamontuj na chwilę , jeśli będzie chodził dobrze to wiesz że masz problem z gaźnikiem i wtedy wyślij gaźnik do regeneracji do jakiegoś gaźnikowca.
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
1. Zacząc od dokładnego wyczyszczenia gaznika po rozebraniu na czesci. Wszystkie dysze i kanały przedmuchac sprezonym powietrzem.
2. Nie zmieniac ustawienia pływaka.
3. odznaczyc przed demontażem położenie śrub powietrznych (dwie śruby ustawione pod kątem w płaśczyżnie poziomej i odpowiadają one za ilość powietrza dla wolnych obrotów)
4. Sprawdzic dzialanie zaworka z iglicą na doprowadzeniu paliwa.
5. Zmontować i sprawdzić działanie mechanizmu ssania.
6. Regulację wolnych obrotów przeprowadzac na rozgrzanym silniku w 2 miejscach
7. Śruba regulacyjna na dzwigni przy gażniku ustala jej położenie czyli polozenie przepustnicy dla wolnych obrotów
8. Śruby powietrzne. Obie nalezy ustawiac jednakowo.
9.Jezeli nie mamy specjalistycznych przyzadow to regulacji dokonujemy przez stopniowe zmniejszanie wolnych obrotów srubą na dzwigni oraz regulację srub powietrznych ustawiajac je tak aby silnik mial jak najwieksze obroty i najrówniejsza pracę przy danym ustawieniu sruby na dzwigni .
2. Nie zmieniac ustawienia pływaka.
3. odznaczyc przed demontażem położenie śrub powietrznych (dwie śruby ustawione pod kątem w płaśczyżnie poziomej i odpowiadają one za ilość powietrza dla wolnych obrotów)
4. Sprawdzic dzialanie zaworka z iglicą na doprowadzeniu paliwa.
5. Zmontować i sprawdzić działanie mechanizmu ssania.
6. Regulację wolnych obrotów przeprowadzac na rozgrzanym silniku w 2 miejscach
7. Śruba regulacyjna na dzwigni przy gażniku ustala jej położenie czyli polozenie przepustnicy dla wolnych obrotów
8. Śruby powietrzne. Obie nalezy ustawiac jednakowo.
9.Jezeli nie mamy specjalistycznych przyzadow to regulacji dokonujemy przez stopniowe zmniejszanie wolnych obrotów srubą na dzwigni oraz regulację srub powietrznych ustawiajac je tak aby silnik mial jak najwieksze obroty i najrówniejsza pracę przy danym ustawieniu sruby na dzwigni .
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007