Tu jest więcej zdjęć tego 65r i 68r.
Mam prośbę : zerknijcie fachowym okiem co jest ok/nie ok.
http://www.classicmustang.pl/samochodynasprzedaz.php
Pomoc przy kupnie mutanga.
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 20
- Rejestracja: 2010-05-02, 23:49
- Model: Shelby Cobra
- Kolor: Czerwona perła
Jeśli Zdecydujesz się na oględziny, to polecam zajrzeć pod tylny boczek maskujący mechanizm opuszczania małej szybki, obojętnie czy prawy, czy lewy (przeważnie tam są niedoróbki, widoczne ślady rdzy i kupa starych śmieci,bo często "renowatorzy" boją się robierać mechanizm opuszczania tych szybek i niedokładnie przeprowadzone tam są prace renowacyjne), pod konsolę w kabinie od strony wentylatora nadmuchu, a ściany grodziowej (częste przypadki niedemontowania nadmuchu przy renowacji) widoczne ślady niedoróbek z rdzą oraz Zaświeć sobie latarką przez szczeliny podszybia od zewnątrz auta po stronie kierowcy (często przerdzewiała blacha nieodtworzona ze względu na okrągły ring zapobiegający przedostawaniu się wody przez wentylację na nogi kierowcy) widoczne mogą być wyraźne dziury w elementach blachy (Wykonaj próbę z wodą, czy nie leci na lewą nogę kierowcy przez tubę wentylacyjną), Przejedź ręką po dnie boków wnętrza bagażnika, czy nie ma "nawalonego" baranka konserwującego dla przykrycia przerdzewiałej blachy wyszpachlowanej od zewnątrz.
Jeśli skrzynia automat, to Sprawdź działanie kickdowna podczas jazdy najpierw z zasilaniem elektrycznym, a za drugim razem odłączając wtyczkę (kwadratowa ok 30cm od pompy hamulcowej na jej wysokości na ścianie grodziowej), jeśli Odczujesz różnicę podczas dość agresywnego przyspieszania, to skrzynia będzie ok, miska skrzyni jeśli renowację przeprowadzał odpowiedni fachowiec będzie posiadała uszczelkę, a jeśli MC'Giwer, to będzie obsmarowana silikonem (często nieumiejętne montowanie powoduje przeszczypnięcie uszczelki, więc jeśli na tym będzie "kucha", to w skrzyni też mogą być niespodzianki)
Jeśli skrzynia automat, to Sprawdź działanie kickdowna podczas jazdy najpierw z zasilaniem elektrycznym, a za drugim razem odłączając wtyczkę (kwadratowa ok 30cm od pompy hamulcowej na jej wysokości na ścianie grodziowej), jeśli Odczujesz różnicę podczas dość agresywnego przyspieszania, to skrzynia będzie ok, miska skrzyni jeśli renowację przeprowadzał odpowiedni fachowiec będzie posiadała uszczelkę, a jeśli MC'Giwer, to będzie obsmarowana silikonem (często nieumiejętne montowanie powoduje przeszczypnięcie uszczelki, więc jeśli na tym będzie "kucha", to w skrzyni też mogą być niespodzianki)
- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Odnośnie tego 65, który cie zainteresował, pytał też o niego kolega tomsitoms.
Powtarzam więc to co dla niego wywnioskowałem ze zdjęć.
Nie jest niestety prawdą, że wymaga jedynie małego odnowienia. Oczywiście można jezdzic w takim stanie i się nie przejmować ale do pełnego blasku mu trochę brakuje.
Jest to typowy Daily-car zrobiony w USA tak, żeby w miare wygladał z kilku metrów.
1. Blacha-widać nierówności elementów, mozliwe, że jest duża ilość szpachli. Widać, że malowanie jakis czas temu było bez wlasciwego remontu (rdza przy rynienkach), bardzo nie równe spasowanie elementów. Zaletą są dość zdrowe elementy spodu auta, choć widać, że trochę spawania by sie przydało.
2. Układ napędowy- zwykle najmocniejsza strona aut z USA, ponieważ jest najtańszy i najłatwiejszy w naprawach. Jezeli silnik jest zdrowy a skrzynia ma byc wstawiona inna-dobra to mozna by przyjac, ze wystarcza zabiegi nad uszczelkami i wygladem zewnetrznym. Trzeba sprawdzić stan mostu (uszczelniacz do wymiany jest oczywistą sprawą) oraz wał napedowy
3. Zawieszenie. Widać, że elementy gumowe są juz spękane, prawdopodobnie tez wymiany beda wymagac sworznie zwrotnic. Sprawdzić tuleje metalowo-gumowe siodeł spręzyn, dolnych wahaczy oraz amortyzatory.
4. Wnętrze. Podziurawiona i powycinana deska rozdzielcza, pokrywa schowka od '66. Tapicerka przednich siedzisk, podsufitka, uszczelki, gumowe wykończenia do wymiany. Pomontowane jakies dodatkowe wskaźniki wiec pewnie instalacja elektryczna jest w opłakanym stanie.
5. Reszta. Oczywiste braki w kompletacji znaczków, zaletą są koła, które są najlepszymi kołami jakie można dać Mustangowi!!. Lakier kiepski, chromy wydają się ładne, grill jest od '66, pod maską widac jakies patenty ale robiac silnik mozna zrobic wszystko jak trzeba.
Ogólnie wg mnie auto jest dobrą bazą do odrestaurowania. Oceniam, że powinno jednak kosztować ok. 30tys.zł. bo na prostych zabiegach się nie skończy
Powtarzam więc to co dla niego wywnioskowałem ze zdjęć.
Nie jest niestety prawdą, że wymaga jedynie małego odnowienia. Oczywiście można jezdzic w takim stanie i się nie przejmować ale do pełnego blasku mu trochę brakuje.
Jest to typowy Daily-car zrobiony w USA tak, żeby w miare wygladał z kilku metrów.
1. Blacha-widać nierówności elementów, mozliwe, że jest duża ilość szpachli. Widać, że malowanie jakis czas temu było bez wlasciwego remontu (rdza przy rynienkach), bardzo nie równe spasowanie elementów. Zaletą są dość zdrowe elementy spodu auta, choć widać, że trochę spawania by sie przydało.
2. Układ napędowy- zwykle najmocniejsza strona aut z USA, ponieważ jest najtańszy i najłatwiejszy w naprawach. Jezeli silnik jest zdrowy a skrzynia ma byc wstawiona inna-dobra to mozna by przyjac, ze wystarcza zabiegi nad uszczelkami i wygladem zewnetrznym. Trzeba sprawdzić stan mostu (uszczelniacz do wymiany jest oczywistą sprawą) oraz wał napedowy
3. Zawieszenie. Widać, że elementy gumowe są juz spękane, prawdopodobnie tez wymiany beda wymagac sworznie zwrotnic. Sprawdzić tuleje metalowo-gumowe siodeł spręzyn, dolnych wahaczy oraz amortyzatory.
4. Wnętrze. Podziurawiona i powycinana deska rozdzielcza, pokrywa schowka od '66. Tapicerka przednich siedzisk, podsufitka, uszczelki, gumowe wykończenia do wymiany. Pomontowane jakies dodatkowe wskaźniki wiec pewnie instalacja elektryczna jest w opłakanym stanie.
5. Reszta. Oczywiste braki w kompletacji znaczków, zaletą są koła, które są najlepszymi kołami jakie można dać Mustangowi!!. Lakier kiepski, chromy wydają się ładne, grill jest od '66, pod maską widac jakies patenty ale robiac silnik mozna zrobic wszystko jak trzeba.
Ogólnie wg mnie auto jest dobrą bazą do odrestaurowania. Oceniam, że powinno jednak kosztować ok. 30tys.zł. bo na prostych zabiegach się nie skończy

1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
Dzięki jeszcze raz panowie
Co do tego srebnego to :
Ma dość zmęczone podlużnice ( pogięte) i wgniecioną miskę olejową
cholera wie co przeżyl.
A co myślicie o tym : http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13028812
Zna ktoś te auto? Może widzial je ktoś na żywo?

Co do tego srebnego to :
Ma dość zmęczone podlużnice ( pogięte) i wgniecioną miskę olejową

A co myślicie o tym : http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13028812
Zna ktoś te auto? Może widzial je ktoś na żywo?