Dystanse
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
dzisiaj po telefonicznej konsultacji z AluStar'em okazało się że nie mogę mieć przelotowych dystansów ponieważ już przy grubości dystansu 7 mm otwór centrujący nie wchodzi na piastę. Do tego przy grubości dystansu ok 10 mm co teoretycznie powinno wystarczyć mamy problem ponieważ nakrętka nie wkręca się wystarczająco na szpilkę. Dlatego po przeanalizowaniu wszystkiego i dobrej fachowej poradzie AluStar'a zdecydowałem się na dystanse 23 mm z których to wychodzą nowe szpilki.
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Dobra sprawa dystansów rozwiązana delikatnie poprawiłem otwory na szpilki i lekko zeszlifowałem otwór centrujący i wszystko zeszło się pierwsza klasa.
NIESTETY WYNIKŁ INNY PROBLEM!!!
na początku tarła mi boczna ścianka opony o element zawieszenia. Teraz trze mi bieżnik o nadkole mam 18" na 255 na 45 dystanse 23mm .
Po rozmowie z dwoma Rafałami sam już nie wiem co robić auto wygląda mega na tych felga z dystansami poszukał bym mniejszego profilu np. 35 ale czy to mi da wystarczające luzy by bez problemu móc skręcać? O ile mi się zmniejszy wtedy średnica koła o 1cm? A może by tak zmienić na np. 245 na 35 czy da to dużo lepszy efekt? Ktoś próbował?
NIESTETY WYNIKŁ INNY PROBLEM!!!
na początku tarła mi boczna ścianka opony o element zawieszenia. Teraz trze mi bieżnik o nadkole mam 18" na 255 na 45 dystanse 23mm .
Po rozmowie z dwoma Rafałami sam już nie wiem co robić auto wygląda mega na tych felga z dystansami poszukał bym mniejszego profilu np. 35 ale czy to mi da wystarczające luzy by bez problemu móc skręcać? O ile mi się zmniejszy wtedy średnica koła o 1cm? A może by tak zmienić na np. 245 na 35 czy da to dużo lepszy efekt? Ktoś próbował?
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
Wiem ze może to glupi pomysl bo zmniejszenie opony z 45na 35 moze ale nie musi pomoc. Jedz do jajblizszego gumiarza i popytaj czy nie maja używek opon do przymiarki.
Bedziesz wiedzial czy taka zmiana duzo da. tak to bedziemy gdybac . Taka przymiarka nei bedzie kosztowac duzo. Najgorsze ze termin ci wyjazdu sie zbliza ..
- 2) jest jeszcze jedno wyjscie .. poglebic felge ET o 2-3 mm . Dystansow sie nei zwezi bo je oslabisz i sa w nich wtloczone szpilki wiec lipa - zostaje jeszce mozliwosc zebrania troche felgi, ale w granicach rozsadku ( musisz zobaczyc ile ma felga materialu ) ..
Bedziesz wiedzial czy taka zmiana duzo da. tak to bedziemy gdybac . Taka przymiarka nei bedzie kosztowac duzo. Najgorsze ze termin ci wyjazdu sie zbliza ..
- 2) jest jeszcze jedno wyjscie .. poglebic felge ET o 2-3 mm . Dystansow sie nei zwezi bo je oslabisz i sa w nich wtloczone szpilki wiec lipa - zostaje jeszce mozliwosc zebrania troche felgi, ale w granicach rozsadku ( musisz zobaczyc ile ma felga materialu ) ..
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
pudel, żeś zaszalał z tymi kapciami 255/45 to kosmos i to na przód bo z tyły to wejdzie wszystko...
przy doborze trzeba zachować mniej więcej wymiar oryginalnej opony tu masz kalkulator zamiennika oryginalnej opony i nawet przy dopuszczalnym maksymalnym rozmiarze 255/45 się nie zmieściła bo ma prawie 3,5 cm różnicy a przy takiej szerokości... http://www.opony.com.pl/opony/opony_zam ... Field.y=10
255/35 raczej będzie za niski chyba by było najlepiej 245/40 ewentualnie można by było protestować z 235/45 choć jest troszkę wąska jak na fele 8,5
przy doborze trzeba zachować mniej więcej wymiar oryginalnej opony tu masz kalkulator zamiennika oryginalnej opony i nawet przy dopuszczalnym maksymalnym rozmiarze 255/45 się nie zmieściła bo ma prawie 3,5 cm różnicy a przy takiej szerokości... http://www.opony.com.pl/opony/opony_zam ... Field.y=10
255/35 raczej będzie za niski chyba by było najlepiej 245/40 ewentualnie można by było protestować z 235/45 choć jest troszkę wąska jak na fele 8,5
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2423
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
ja w swojej wersj SN95 mam w tej chwili założone
przód
-felga 18' szer 9' et 21
-opona 255/35/18 i już mam kupione będę zakładał 265/35/18 kumho nowe 4 letnie za 300szt
tył
-felga 18' szer 10' et 24
-opona 285/35/18
i na tą chwilę nic nie obciera nawet w zakrętach czy przy przechyłach
a prowadzenie wiadomo na koleinach to na żadnych nie pojeździsz
przód
-felga 18' szer 9' et 21
-opona 255/35/18 i już mam kupione będę zakładał 265/35/18 kumho nowe 4 letnie za 300szt
tył
-felga 18' szer 10' et 24
-opona 285/35/18
i na tą chwilę nic nie obciera nawet w zakrętach czy przy przechyłach
a prowadzenie wiadomo na koleinach to na żadnych nie pojeździsz
To o ET tu chodzi ze jest problem ?? jak sadzisz .. No bo innego wyjscia niema . Zwiekszajac ET obciera od srodka - dajac dystanse obciera o rant ...RAFAŁ pisze:ja w swojej wersj SN95 mam w tej chwili założone
przód
-felga 18' szer 9' et 21
-opona 255/35/18 i już mam kupione będę zakładał 265/35/18 kumho nowe 4 letnie za 300szt
tył
-felga 18' szer 10' et 24
-opona 285/35/18
i na tą chwilę nic nie obciera nawet w zakrętach czy przy przechyłach
a prowadzenie wiadomo na koleinach to na żadnych nie pojeździsz