Witam
Chcialbym sie dowiedziec czy jest informacja o sile z jaka nalezy dokecac te dlugie sruby od glowicy czy tez wziac i z max sila ale taka by nie doprowadzic do pekniecia lba.
jak cos wiecie to piszcie:)
Pozdrawiam
Sila mocowania srub mocujacych glowice w 3.8 V6
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2451
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
myślałem że ty coś kumasz przewineło ci się kilka sam -- a ty pytasz jak sie dokreca głowice do 3.8 musisz zobaczyć w ksuiążce napewno pisze u mnie w 5.0 było 3 etapy
1- dokrecenie 30 Nm
2- 90 Nm
3- jednym ruchem o 1/2 obrotu
i wszystkie śruby dokręcasz zaczynając od środka ślinakowo na zewnątrz
musisz się zaopatrzyć w klucz dynamometryczny
1- dokrecenie 30 Nm
2- 90 Nm
3- jednym ruchem o 1/2 obrotu
i wszystkie śruby dokręcasz zaczynając od środka ślinakowo na zewnątrz
musisz się zaopatrzyć w klucz dynamometryczny
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
hehe chodzilo mi o to ze robilem to zawsze na tzw. czuja czy jak kto woli na oko nigdy nie mialem konkretnych wartosci do ktorych moglbym sie odniesc.
Po tym jak mi sie pare srub urqwalot o sie skapnalem ze cos nie tak jest i dlatego robilem to dzielac na fazy:) moze fartem a moze nie (ale raczej fartem) udalo mi sie zlozyc 3.8 v6 150KM do kupy i dziala do dzis ale stwierdzilem ze moze jak teraz dlubie w nowszym mustangu to moze by sie czegos dowiedziec dokladniej zeby lipy nie bylo.
jakjuz posalem to zdecydowanie badziej znam sie na blacharce niz na mechanice czy elektryce o ktorej nie mam zadnego opojecia po za tym ze jest:P no i wiem gdzie jest akumulator:)
Po tym jak mi sie pare srub urqwalot o sie skapnalem ze cos nie tak jest i dlatego robilem to dzielac na fazy:) moze fartem a moze nie (ale raczej fartem) udalo mi sie zlozyc 3.8 v6 150KM do kupy i dziala do dzis ale stwierdzilem ze moze jak teraz dlubie w nowszym mustangu to moze by sie czegos dowiedziec dokladniej zeby lipy nie bylo.
jakjuz posalem to zdecydowanie badziej znam sie na blacharce niz na mechanice czy elektryce o ktorej nie mam zadnego opojecia po za tym ze jest:P no i wiem gdzie jest akumulator:)
302 HOooooo