LPG w V8 i V6
Moderatorzy: stang232, celibad, stang232, celibad
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
wybrales wtyczke pod staga300? zlacze nr 9
jak dostaniesz, to sciagnij program z ac, zrob screeny z konfiguracji podczas pracy na wolnych obrotach, potem zrob filmik z ustawien podczas jazdy np bb flashback expresem.
mozesz rowniez nagrac oscyloskop z programu podczas jazdy, wtedy mozna bedzie cos poradzic zdalnie:)
zrob zdjecia wogole calej instalacji, polaczen, reduktora itp.
jak dostaniesz, to sciagnij program z ac, zrob screeny z konfiguracji podczas pracy na wolnych obrotach, potem zrob filmik z ustawien podczas jazdy np bb flashback expresem.
mozesz rowniez nagrac oscyloskop z programu podczas jazdy, wtedy mozna bedzie cos poradzic zdalnie:)
zrob zdjecia wogole calej instalacji, polaczen, reduktora itp.
-
- Forumowicz
- Posty: 404
- Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Sterling Grey
- Kontakt:
ok, kable jeszcze nie doszły, ale cyknąłem kilka fotek tego co mam aktualnie wszczepione:
http://picasaweb.google.pl/bardt.dreistein/Gaz#
pozdr!
B.
http://picasaweb.google.pl/bardt.dreistein/Gaz#
pozdr!
B.
Bart
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
wtryskiwacze valtek, faktycznie syf, reduktor kme silver, za słaby, miałem taki na początku.
tak więc wymiana na reduktor gold i wtryskiwacze hana 2000 zielone, wlasnie dzisiaj byly testowane na maszynie, sa git. hana po 98 zl/szt i gold cos kolo 350, ew filtry trzeba wymienić na polyestrowe matrix albo czaja fl02 (ja mam matrix 2 szt.)
tak więc wymiana na reduktor gold i wtryskiwacze hana 2000 zielone, wlasnie dzisiaj byly testowane na maszynie, sa git. hana po 98 zl/szt i gold cos kolo 350, ew filtry trzeba wymienić na polyestrowe matrix albo czaja fl02 (ja mam matrix 2 szt.)
-
- Forumowicz
- Posty: 404
- Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Sterling Grey
- Kontakt:
ok, czyli kupuje kme golda, wtryskiwacze plus filtry - coś jeszcze powinienem dokupić zanim odstawie samochód do gazownika - nieźle to brzmi :)?
miedz mam tez wymienic na 8mm podobno - ale zakładam, że ci goście maja takie druty już chyba u siebie na miejscu...
czyli rozumiem, że jak te rzeczy wynienie i ktoś mi to zamontuje poprawnie a potem się to wyreguluje to powinien śmigac bez problemu?
pozdr i dzieki wielkie!
miedz mam tez wymienic na 8mm podobno - ale zakładam, że ci goście maja takie druty już chyba u siebie na miejscu...
czyli rozumiem, że jak te rzeczy wynienie i ktoś mi to zamontuje poprawnie a potem się to wyreguluje to powinien śmigac bez problemu?
pozdr i dzieki wielkie!
Bart
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
u mnie jest miedz 6mm i wystarcza bez problemu.
musisz mieć jeszcze to:
http://www.allegro.pl/item1000033892_em ... f_vat.html
tu masz filtry (2szt potrzebne):
http://www.allegro.pl/item978150360_mat ... filtr.html
tu masz golda np:
http://www.allegro.pl/item1003490846_re ... 60_km.html
i tu tel do sprzedawcy hana (najmocniejsze), weź z przejściówkami na valtek i listwami 2sztx3 hana.:
517160050, firma pitec, piotr wiśniewski
musisz mieć jeszcze to:
http://www.allegro.pl/item1000033892_em ... f_vat.html
tu masz filtry (2szt potrzebne):
http://www.allegro.pl/item978150360_mat ... filtr.html
tu masz golda np:
http://www.allegro.pl/item1003490846_re ... 60_km.html
i tu tel do sprzedawcy hana (najmocniejsze), weź z przejściówkami na valtek i listwami 2sztx3 hana.:
517160050, firma pitec, piotr wiśniewski
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
do d.. zestrojona instalacja.
na 3 pomiarze gazowym (fioletowy) widać potencjał aby tej różnicy nie było, tylko ten spadek powyżej 2800. na wcześniejszym pomiarze go nie było, ale za to słabo było od początku.
na drugim przejeździe lpg już był rozjazd adaptacji w ecu co spowodowało wzbogacenie lpg i 3 pomiar pokazuje co można z instalacji wyciągnąć po dobrej regulacji. Widać też że jeżeli lpg jest bogatsze z tendencją do większej mocy niż masz na codzień, nie wyrabia powyżej 2800rpm, prawdopodobnie reduktor nie wyrabia i wtryski się zapętlają.
na 3 pomiarze gazowym (fioletowy) widać potencjał aby tej różnicy nie było, tylko ten spadek powyżej 2800. na wcześniejszym pomiarze go nie było, ale za to słabo było od początku.
na drugim przejeździe lpg już był rozjazd adaptacji w ecu co spowodowało wzbogacenie lpg i 3 pomiar pokazuje co można z instalacji wyciągnąć po dobrej regulacji. Widać też że jeżeli lpg jest bogatsze z tendencją do większej mocy niż masz na codzień, nie wyrabia powyżej 2800rpm, prawdopodobnie reduktor nie wyrabia i wtryski się zapętlają.
Ostatnio zmieniony 2010-04-25, 16:00 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.