Napinacz z mustangtrading :(

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-04-16, 20:12

koral, Ty to raczej czegoś takiego potrzebujesz...

http://www.steeda.com/products/whipple_ ... _drive.php


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-04-17, 11:04

pudel pisze:koral, Ty to raczej czegoś takiego potrzebujesz...

http://www.steeda.com/products/whipple_ ... _drive.php
no super zestaw, na pewno go zamowie jakbym zdecydowal sie jeszcze na mniejszaq rolke i kute tloki..teraz to juz w zasadzie czekam tylko na napinacz steeda i mysle ze on juz sie nie wykrzywi, ten wczoraj byl wzmocniony cienka blacha aluminiowa 2-3mm i pewnie pod nia napinacz pekl na odlewie i blache wykrzywilo :( mysle ze jakby to byla blacha 4mm toby wytrzymal wczoraj i stawil bym si ena starcie na 1/4mili :)

a tak to jakies fatum lub urok, podpadlem chyba za duzo ludziom, nie tylko z forum i to na swieta wielkanocne wszyscy mi zle zyczyli, nawet ochrone z Nomi zje.alem i musieli brac nogi zapas,bo zwrocili mi uwage ze zle auto zaparkowalem.. takze sporo ludzi wkurzylem i ze jestem przesadny to sobie to tak wytlumaczylem ze kilka osob to juz nei jedna i mogla mi auto zauroczyc :D no bo jak wytlumaczyc fakt ,ze od wielkanocy wszystko mi sie piep_rzy, to opaska na wezu od oleju skrzyni biegow sie luzuje(teraz by trzeba wszystkie srubki posprawdzac w aucie) i olej wywala ,czy to rolka przecina pokrywe od rozrzadu, paski pekaja i wszystko sie chrzani, nawet plywak w baku mi sie na trasie zacial i paliwa mi zabraklo,tak ze sie spoznilem na szkolenie :kwasny: juz nie mowiac o tym ze 2x spadla mi antena CB z dachu,bo ciut za szybko jechalem,ciagle cos,tak jakby jakies fatum robilo wszystko zebym na ten zlot nie dojechal,normalnie zaluje ze auta nie poswiecilem czy nie odczynilem urok ;)
bo jesli wszystko mozna wytlumaczyc to jak wytlumaczyc to ze po zalozeniu nowego paska pekl mi na wolnych obrotach po tym jak dojechalem do aut startujacych na 1/4mili ?? czy ktos sie modlil caly czas zebym nie wystartowal ? :( mialem w planach zrobic niska 12 i jesli nawet bym nie wygral to pokazalbym ze GT za kilkadziesiat tys.zl moze sie rownac z autami za kilkaset tys.zl

Rafal podjechal i powiedzial ze ten pasek dayco strzelil bo za slaby, dziwne bo potem na takim samym dayco ktory mial tylko 2rowki zamiast 6 dojechalem do domu i to na skrzywionym o 30st napinaczu,bo ten stary ktory zalozylem rowniez mi sie zlamal poza wzmocniem :kwasny: poszly mi wczoraj 2napinacze i 3paski !!! w jeden dzien, mozna nei wierzyc w pecha czy zauroczenie,ale mnie caly tydzien cos przesladowalo,nawet pisalem czy nie mozna przesunac zlotu na inny termin bo wszystko mi mowilo ze cos sie zlego stanie-no ale moze jestem przesadny-wazne ze do domu dojechalem na kolach,brat mi wyjechal audi do polowy drogi i mnie asekurowal ,ale jechalem potem 120km/h i zjechany do 2rowkow i krzywy napinacz wytrzymaly juz do domu,no ale na zlocie dobry pasek i dobry napinacz pekly na wolnych obrotach :/ pech mnie opuscil dopiero jak oddalilem sie od lotniska na 40km, i mam nadzieje ze juz nie wroci..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-04-17, 15:56

ponizej fotki wykrzywionego napinacza i tego zlamanego, wykrzywiony byl wzmocniony za cienka blacha 2-3mm, no a ten drugi zlamal sie poza wzmocnieniem-a mowilem spawaczowi zeby wspawal blache na calym napinaczu jak w tym steeda to mowil ze w tym szerszym miejscu nie ma prawa sie zlamac-jak widac mylil sie
ten wykrzywiony to ten nowy z mustangtrading,podejrzewam ze najpierw pekl odlew pod blacha a potem blache wykrzywilo,grubsza by trzymala..
mam nadzieje ze ten steeda wytrzyma, jest wzmocniony grubsza blacha..

rolke po zlamaniu jak widac pokrzywilo, no ale na dojazd do domu zalozylem ja odwrotnie tak zeby pasek a raczej resztki paska (2rowki) chodzily po rownej powierzchni, pod ostatnia srube napinacza podlozylem 4podkladki a i tak rolka nie byla rownolegla do innych,pasek probowala zrzucic,ale rolka jest na tyle szeroka ze do pokrywy bylo 1-2mm wiec nie mial jak spasc.. najwazneijsze ze sie udalo dotrzec do domu..
Załączniki
rolka i napinacz 004.jpg
rolka i napinacz 001.jpg
rolka i napinacz 003.jpg


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-04-19, 10:41

pudel pisze:koral, Ty to raczej czegoś takiego potrzebujesz...

http://www.steeda.com/products/whipple_ ... _drive.php
teraz doczytalem ze to zestaw do kompresora Whipple a nei Saleena,no ale super rozwiazanie..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-04-19, 17:30

koral pisze:
pudel pisze:koral, Ty to raczej czegoś takiego potrzebujesz...

http://www.steeda.com/products/whipple_ ... _drive.php
teraz doczytalem ze to zestaw do kompresora Whipple a nei Saleena,no ale super rozwiazanie..
myślałem że ogólny zamysł działania kompresora jest taki sam i że wygląda to od strony zamontowania paska tak samo...


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-04-19, 20:13

pudel pisze:
koral pisze:
pudel pisze:koral, Ty to raczej czegoś takiego potrzebujesz...

http://www.steeda.com/products/whipple_ ... _drive.php
teraz doczytalem ze to zestaw do kompresora Whipple a nei Saleena,no ale super rozwiazanie..
myślałem że ogólny zamysł działania kompresora jest taki sam i że wygląda to od strony zamontowania paska tak samo...
pewnie do saleena tez takby sie dalo,no ale chyba nie oferuja takich zestawow, sa za to zestawy z szerszym 8rowkowym pasem..

bynajmniej u mnie w pt nie wytrzymal napinacz tzn fabryczny odlew pekl znowu i blachy ktorymi byl wzmocniony wykrzywily sie.. teraz czekam na ten steeda,ktory rozwiaze sprawe,ale w miedzyczasie mysle o tym czy nie dorobic u nas calego ze stali, dobry frezer by sobie z tym poradzil..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-04-22, 08:36

CI OSZUSCI Z MUSTANGTRADING TWIERDZA ZE NAPINACZ MUSIALEM SAM ZLAMAC BO NEI MA SLADOW ZE BYL ZALOZONY NA AUTO !! :kwasny: :kwasny: :kwasny:
Reklamacja nie została uwzględniona, ponieważ w oparciu o diagnozę z serwisu samochodów amerykańskich stwierdzamy uszkodzenie mechaniczne napinacza. Nie stwierdzono uszkodzenia rolki (oprócz widocznych sladów upadku) jest ona sprawna nie zacina się. Na rolce nie zauważono śladów pracy paska, nie widać śladów klucza do ustawiania napnacza. W zaistniałej sytułacji nie widzimy podstaw do uznania reklamacji.
SA NIEPOWAZNI DO POTEGI, mam fotki jak jest zalozony na auto,kupe swiadkow,a oni mi wpieraja ze nie ma sladow ze napinacz byl zalozony- zrobilem 4km i mysleli ze pasek wytrze juz farbe na rolce :/ co za IDIOCI !!! przeciez trzeba iles poslizgow paska zeby ta farba sie wytarla, nie zauwazyli sladow po srubach,a widac nawet na zdjeciach,tak jak i pozostalosci po plynie chlodniczym -no ale dla nich wazny jest slad po kluczu kwadracie ktorym napina sie napinacz zeby pasek zalozyc :/ moze oni maja te kwadraty z ostrymi rantami i je wbijaja, ze slady zostaja, ja mam z kulka i wchodzi lagodnie,zreszta zakladalem w serwisie i mechanicy lacznei z wlascicielem potwierdza w sadzie ze napinacz byl zalozony- bo ja im tej glupiej argumentacji nei odpuszcze-kazalem im na pismei przyslac ta argumenatacje ,chociaz maile tez maja moc prawna ,no ale musza i tak mi odeslac napinacz to moga razem z pismem..

na rozsadna argumentacje moze bym nei wnosil sprzeciwu ale tak glupiej i idiotycznej nawet sie nie spodziewalem i sami siebie wkopali

nie wiem ilu z Was korzystalo z uslug OSZUSTOW Z MUSTANGTRADING ale mi nawet idioci nie potrafili powiedziec jak wymeinia sie olej w skrzyni biegow,a Paytoplay wczoraj przez telefon mowil ze jemu wlali jakis mineral za grosze i skasowali 900zl :/ tez ich nie poleca, jeszcze smią sie nosic w nazwie "MUSTANG" a q.wa nie wiedza jaki olej sie leje do skrzyni i jak sie sprawdza poziom, na moje pyatania odpowiedzieli,ze jeszcze nie mieli takiego auta na serwisie !! co za barany, nie wiem czy nie mieli GT na serwisie czy wogole mustanga, no ale chyba GT skoro paytoplay wymeinail olej w swojej V6

bynajmneij NIE POLECAM TYCH OSZUSTOW -POWINNI SIE NAZYWAC BUNGLERTRADING CZY CHEATERTRADING a nie MUSTANGTRADING :kwasny: :kwasny: :kwasny:


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-04-28, 10:24

temat ciagne na http://www.modularfords.com/forums/show ... 864&page=1 ale mimo przeczytania wszystkich tam wskazówek i zalożenia wiekszych rolek pozwalajacych bardziej pasowi objac kolo pasowe i rolke od kompresora pas sie dlaej slizga.. podejrzewam ze fabryczny napinacz ma za slaba sprezyne i nie reaguje wystarczajaco szybko na puszczenie gazu przy gwaltownych zmianach obciazenia nie wspominajac o redukcji biegu-wiec dalej mam lipe i jezdze na 1/3gazu-czekam jak na zbawienie na ten napinacz steeda..



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-04-29, 18:00

Kiedy w końcu dostaniesz ten napinacz steeda? Ruszyło się coś w sprawie? A jak tam sprawa reklamacji poprzedniego?


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-04-29, 21:00

koral pisze:nie wiem ilu z Was korzystalo z uslug OSZUSTOW Z MUSTANGTRADING ale mi nawet idioci nie potrafili powiedziec jak wymeinia sie olej w skrzyni biegow,a Paytoplay wczoraj przez telefon mowil ze jemu wlali jakis mineral za grosze i skasowali 900zl :/ tez ich nie poleca
to prawda - nie polecam ich :)

900 zł skasowali za olej w skrzyni plus w olej w silniku. Do silnika miał byc wlany mobil1 wlali castrola... - uwazam ze mowienie jednego a robienie drugiego eni jest w porządku...

Kiedy zapytałem co mi wlali do skrzyni gościu odparł z wielką łaską, że półsyntetyk. Jak się zapytałem o markę to równie uprzejmie rzucił jakąś nazwą, której nie pamiętam :wstyd: - od razu powiedziałem ze niewiele mi to mówi - na co gośc odpowiedział to po co się Pan pyta :] - może to świadczy o specyficznym poczuciu humoru - ale za 9 stów mnie takie żarty nie bawią

Jakiś czas temu spotkałem w warsztacie mechanika który tam pracował, chwile pogadaliśmy i powiedział żeby raczej unikać - pytał właśnie o skrzynie co mam wlane itd - i powiedzial ze jak w MT to pewnie... ( tu znowu pada nazwa której nie pamiętam :) ) - ze ten olej nei jest najlepszy do tych skrzyń - nie mam powodu, żeby mu nie ufac, zwlaszcza po wałku z castrolem :]


Bart

Awatar użytkownika
ono
Forumowicz
Posty: 203
Rejestracja: 2009-04-23, 23:03
Model: Bullitt 2008
Silnik: V8 4.6

Post autor: ono » 2010-04-29, 21:22

ehhhh no urwa juz myślałem że dobry serwis znalazłem, znowu trzeba szukać :wstyd:


Bull & quattro

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-04-30, 08:50

wczoraj mi odeslali zlamany napinacz nie uznajac reklamacji i urwa musialem jeszcze zaplacic za jego przesylke kurierowi :/ :kwasny: nie dosc ze im wyslalem na wlasny koszt to za odeslanei do mnei zlamanego tez kazali sobei zaplacic :kwasny:

A i zamowiony u nich pasek 107,5"(tyle twierdza ze powinien miec pasek Gates K061075 Micro-V (w stanach podaja 108 1/8" 13/16" x 108 1/8" – 6 rib) to zamiast 107,5" (2730mm) po zmierzeniu ma 107"(2720mm) :kwasny: a to juz wg podanych w stanach dlugosci 108 1/8" roznica ponad 26mm !!! :kwasny: a potem sie dziwia ze ich bublowaty napinacz ne wytrzymal ;/;/ :kwasny: boje sie teraz go zalozyc bo co innego 1,5cm a co innego ponad 2,5cm roznicy :kwasny:


a do skrzyni leje si epelny syntetyk !! jesliby Ci wlali nawet pelny syntetyk dextron VI to i tak podobno sie nie nadaje,no ale wtedy to jeszcze pol biedy bo to pelny syntetyk,teraz to musisz wydac kolejne pieniadze ,bo nie mozesz jezdzic na polsyntetyku :kwasny:

musisz nalac MOTORCRAFT MERCON V, niektorzy twierdza ze jego odpowiednikiem jest dextron VI, ale wg specyfikacji sa to zupelnie rozne oleje mimo ze tez pelny syntetyk,a jak nalalali Ci polsyntetyk to powinni Ci teraz wymienic na wlasny koszt na olej dedykowany i przeznaczony do mustanga !!

jak Ci padnie skrzynia to ja na twoim miejscu zalozylbym im sprawe,bo skoro twierdza ze sa serwisem mustanga a nei wiedza jaki olej sie leje to niech B A R A N Y zmeina nazwe serwisu i niech nie biora sie za cos do czego nie maja pojecia I D I O C I :kwasny: :kwasny:



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2010-04-30, 12:27

Nie wiem jak u was ale ja sie niaciolem na sporo czesci do mustangow. nie warto kupowac tancszych czesci bo sie rozsypuja(sprawdzilem to u siebie wiec wiem) kupilem lozysko oporowe tansz o 125 od tego co normalnie i co zczelo mi piszczec po 100km i sie rozsypalo tak ze przez tydzien wyciagalem kawalki:) co bylo dosc denerwujace Uwazam wiec ze lepiej zaplacic te 30-40proc wiecej i miec spokoj.
Te napinacze to grubsza sprawa jest w gt z 2005 poszly 2 sztuki w 2 tygodnie byla trefna seria i pekaly(zle odpuszczanie pewnie) ale coz.


302 HOooooo

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-05-01, 19:56

Alexander25 pisze: Te napinacze to grubsza sprawa jest w gt z 2005 poszly 2 sztuki w 2 tygodnie byla trefna seria i pekaly(zle odpuszczanie pewnie) ale coz.
wytlumacz to tym osłom z mustangtrading, ja nie mam do nich siły, za nerwowy jestem..



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”