Witam
Tbird w tej chwili ma okolo 210 km Chcialbym zeby mial 260-270.Znajomy z usa proponuje mi supercharg za 700$ ktory podobno podnosi moc o te 50-60 km i nie wymaga wiekszych zmian w samym silniku. Co o tym myslicie? Moze jakies inne propozycje?
			
									
									Thunderbird 4.6 96 Czy warto zamontowac supercharg.
- 
				
				Alexander25
 - Forumowicz
 - Posty: 1647
 - Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
 - Model: 302HO 1994 rok
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: sapphire blue
 - Lokalizacja:: Polska
 - Kontakt:
 
- 
				
				Marcin83
 - Posty: 4
 - Rejestracja: 2010-04-02, 14:29
 - Model: ford thunderbird lx 1996
 - Silnik: V6 4.0
 - Kolor: czarny
 
Nie mam SC tylko 4.6 v8...O ile mi wiadomo SC ma 240 KM i o 0,5 sec szybciej przyspiesza do sety.
Jedyny kontakt jaki mialem z kompresorami to Pontiac Grand Prix gtp 2001r (3.8 v6 240KM)
i powiem szczerze ze przyspiesznie jak na 2tony mial bardzo dobre a i spalanie bylo znosne (miescilem sie w 12 litrach)
			
									
									Jedyny kontakt jaki mialem z kompresorami to Pontiac Grand Prix gtp 2001r (3.8 v6 240KM)
i powiem szczerze ze przyspiesznie jak na 2tony mial bardzo dobre a i spalanie bylo znosne (miescilem sie w 12 litrach)
- 
				
				Alexander25
 - Forumowicz
 - Posty: 1647
 - Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
 - Model: 302HO 1994 rok
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: sapphire blue
 - Lokalizacja:: Polska
 - Kontakt:
 
nie wiem jak jest w tbirdzie  V8 ale smigalem 3.8 golym i 3.8 SC(byl potem na allegro taki srebrny) i roznica jest bardzo duza:) wiec w V8 forda tez bedzie znaczna i chyba warto zamontowac. ja chce w swoim mustangu zamontowac ale nie wiem czy da sie w 4gen zamontowac SC tak by to wszystko pod macha sie zmiescilo szkam wlasnie info lub schematow jak to sie powinno zamontowac
			
									
									- Koral
 - Forumowicz
 - Posty: 2277
 - Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
 - Model: GT CS8 +500HP
 - Silnik: V8 4.6
 - Kontakt:
 
w v6 jest az za duzo miejsca, mam w pracy albo w domu zdjecia gdzie je si emontuje,teraz jestem u rodzinki,byl nawet artykul na tuning.pl, tam gdzie masz dolot i chyba alternator,wstaw foto spod maski to odrazu Ci powiem gdzie, bo troche juz zapomnialem jak wyglada komora V6 poprzedniej generacji, stojac przed maska dolot i alternator jest z lewej prawda ? to tam sie montuje kompresor..bynajmniej ni ema zadnego problemu ze zmieszczeniemAlexander25 pisze:ja chce w swoim mustangu zamontowac ale nie wiem czy da sie w 4gen zamontowac SC tak by to wszystko pod macha sie zmiescilo szkam wlasnie info lub schematow jak to sie powinno zamontowac
- 
				
				Alexander25
 - Forumowicz
 - Posty: 1647
 - Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
 - Model: 302HO 1994 rok
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: sapphire blue
 - Lokalizacja:: Polska
 - Kontakt:
 
			