dzieki Rafal, tez tak myslalem ze to wina napinacza,teraz kwestia czy dostane go u nas np w mustangtrading czy lepiej poprosic wspomnianego kumpla zeby mi taki przywiózł ze stanow..RAFAŁ pisze:nowy pasek zawsze ma płytsze rowki bo w trakcie pracy się nacina głębiej
a jak ci on spada to faktycznie masz słaby napinacz
Jakie Opony na Lato..
Moderatorzy: stang232, SECHUBU, stang232, SECHUBU
- Koral
 - Forumowicz
 - Posty: 2277
 - Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
 - Model: GT CS8 +500HP
 - Silnik: V8 4.6
 - Kontakt:
 
- escalar
 - Forumowicz
 - Posty: 361
 - Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
 - Model: GT Premium Bullitt
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: czarny metalik
 - Kontakt:
 
Moi drodzy 
zastanawiam sie nad zakupem oponek na lato... w poniedzialek musze podjac decyzje
po rozmowach z dealerami waham sie pomiedzy trzema markami (i o tych chcialbym z wami porozmawiac):
-Yokohama
-Pirelli (Pzero)
-Bridgestone (Run Flat)
na tyl bede zakladac: 285/35/R20
a na przod: 255/40/R20
prosze o komentarz... mam zagwozdke, czy decydowac sie na Bridgestone Run Flat?
			
									
									zastanawiam sie nad zakupem oponek na lato... w poniedzialek musze podjac decyzje
po rozmowach z dealerami waham sie pomiedzy trzema markami (i o tych chcialbym z wami porozmawiac):
-Yokohama
-Pirelli (Pzero)
-Bridgestone (Run Flat)
na tyl bede zakladac: 285/35/R20
a na przod: 255/40/R20
prosze o komentarz... mam zagwozdke, czy decydowac sie na Bridgestone Run Flat?
- escalar
 - Forumowicz
 - Posty: 361
 - Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
 - Model: GT Premium Bullitt
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: czarny metalik
 - Kontakt:
 
zapoznalem sie z jedna z opini na temat "run flat" i powoli zaczynam widziec bezszens ich montowania w mustangu...
			
									
									Wady
Zdecydowana większość pojazdów z oponami Run Flat, to auta, które wyjechały z nimi już z fabryki. W przypadku sytuacji awaryjnej, czyli przebicia, pojawiają się spore komplikacje. Po pierwsze, w Polsce wciąż jest za mało serwisów, które posiadają odpowiednie urządzenia do obsługi tego rodzaju ogumienia. W zeszłym roku, w Niemczech opublikowano raport, z którego wynikało, że opony Run Flat w znacznym stopniu przyczyniają się do wypadków. Jak się okazało, awaria nie wynikała z ich budowy, tylko z niewłaściwego ich zamontowania, przy użyciu nieodpowiedniego sprzętu.
Dlatego też, poruszając się po polskich drogach możemy niemile się rozczarować nie mogąc znaleźć serwisu wulkanizacyjnego z odpowiednim sprzętem do obsługi naszych kół. Po znalezieniu odpowiedniego serwisu, nasze problemy się nie kończą. Opony typu Run Flat, po przebiciu, nie nadają się do dalszej jazdy (z wyjątkiem opon w systemie Pax Michelin, które można jednorazowo naprawić, o ile uszkodzenie nie wystąpiło na boku opony ). Zmagamy się więc z zakupem nowej opony. Opony Run Flat są drogie. Kupując je trzeba się liczyć z kosztem o 50 procent wyższym od standardowej opony. Ich wysoka cena ma wpływ na to, że niewiele serwisów wulkanizacyjnych trzyma je na swoim stanie magazynowym. A to oznacza, że nawet posiadając pieniądze na zakup nowej, na wymianę "od ręki" mamy bardzo małe szanse.
Opony typu Run Flat są cięższe średnio o ok. 15 procent od standardowych opon. Oznacza to większe spalanie. Z uwagi na ich usztywnienia są one również mało komfortowe. Na naszych polskich drogach jest to szczególnie dotkliwe.
Teoretycznie, posiadając samochód wyposażony fabrycznie w Run Flaty, można by pokusić się o poprawę komfortu i montaż opon standardowych zamiast RF, ale… w tej materii również napotkamy trudności. Samochody z Run Flatem na pierwszym wyposażeniu, mają fabrycznie zestrojone zawieszenia (zmodyfikowane nastawy) do parametrów tego specyficznego ogumienia. Jeśli więc zdecydujemy się założyć standardowe opony, odczujemy brak stabilności w zakrętach, przy dynamicznym ruszaniu i hamowaniu, co znacząco pogarsza nasze bezpieczeństwo. Opony z systemem Michelin Pax
Podsumowując, opony to bardzo ważny element naszych pojazdów, dbanie o ich jakość jest kluczowa dla bezpieczeństwa naszego i naszych bliskich. Decyzję, czy warto inwestować w opony Run Flat, pozostawiamy do Waszej oceny. Pamiętajmy także, że najczęstszą przyczyną pęknięć opon jest mimo wszystko niewłaściwe ciśnienie w kołach i na nie szczególnie zwracajmy uwagę..
- Szuba
 - Forumowicz
 - Posty: 147
 - Rejestracja: 2010-03-13, 20:38
 - Model: GT 1996r
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: Royal Blue
 - Kontakt:
 
Run Flaty odradzalbym, maja wiecej wad niz zalet. Potrzebna jest specjalna przystawka by ja sciagnac z felgi. Poza tym na naszych pieknych dziurawych drogach mozna szybko je uszkodzic.
http://www.auto-swiat.pl/wydania,Opony- ... 101,1.html
http://www.opony.com.pl/encyklopedia/97 ... _wady.html
Ja zamowilem 2szt Pirelli P Zero Rosso w rozmiarze 225/45/R17. W testach wypadaja bardzo dobrze i cenowo tez przystepne.
			
									
									http://www.auto-swiat.pl/wydania,Opony- ... 101,1.html
http://www.opony.com.pl/encyklopedia/97 ... _wady.html
Ja zamowilem 2szt Pirelli P Zero Rosso w rozmiarze 225/45/R17. W testach wypadaja bardzo dobrze i cenowo tez przystepne.
- escalar
 - Forumowicz
 - Posty: 361
 - Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
 - Model: GT Premium Bullitt
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: czarny metalik
 - Kontakt:
 
w tej chwili decyduje sie na Pirelli....
teraz jest tylko jedno pytanie, ktora opcje wybrac?
opcja I:
Pirelli PZero System
Znakomite opony dla właścicieli samochodów sportowych
-Optymalna stabilność przy dużych prędkościach
-Niespotykany poziom przyczepności
-Zmniejszone ryzyko aquaplaningu
-Znakomita przyczepność na mokrej nawierzchni
Koncept PZero System
dostepne rozmiary:
285/30ZR20 99Y PZERO ASIMMETRICO - tył
255/35ZR20 97Y PZERO DIREZIONALE - przód
albo
opcja II
Pirelli PZero to efekt najnowszych rozwiązań technologicznych. Wygoda, bezpieczeństwo i sportowe osiągi to główne cechy PZero, opony zaprojektowanej dla najbardziej wymagających kierowców. Nowy wzór bieżnika, nowatorskie Nano-łączenia oraz najnowsza struktura zastosowana w PZero pozwalają na osiągnięcie takich samych właściwości jezdnych w każdych warunkach przez cały okres jej użytkowania.
dostepne rozmiary:
285/35ZR20 (100Y) - tył
255/40ZR20 (101Y) - przód
prosze o rzeczowe wypowiedzi
			
									
									teraz jest tylko jedno pytanie, ktora opcje wybrac?
opcja I:
Pirelli PZero System
Znakomite opony dla właścicieli samochodów sportowych
-Optymalna stabilność przy dużych prędkościach
-Niespotykany poziom przyczepności
-Zmniejszone ryzyko aquaplaningu
-Znakomita przyczepność na mokrej nawierzchni
Koncept PZero System
dostepne rozmiary:
285/30ZR20 99Y PZERO ASIMMETRICO - tył
255/35ZR20 97Y PZERO DIREZIONALE - przód
albo
opcja II
Pirelli PZero to efekt najnowszych rozwiązań technologicznych. Wygoda, bezpieczeństwo i sportowe osiągi to główne cechy PZero, opony zaprojektowanej dla najbardziej wymagających kierowców. Nowy wzór bieżnika, nowatorskie Nano-łączenia oraz najnowsza struktura zastosowana w PZero pozwalają na osiągnięcie takich samych właściwości jezdnych w każdych warunkach przez cały okres jej użytkowania.
dostepne rozmiary:
285/35ZR20 (100Y) - tył
255/40ZR20 (101Y) - przód
prosze o rzeczowe wypowiedzi
Ja jestem za Yokohama - jest to opona pol sportowa high performance - uwazam ze to najlepse opony.. Mam Obecnie - na mokrym i suchym rewelacja - mam takze Toyo - Gorsze .. 
Ale zalezy o co komu chodzi - ja uwazam ze musze miec opony jak najbardziej zaufane ..
Przyczepne i na suchym i na mokrym.
 
Mialem Run Flaty - masakra jak trzeba zmieniac je - szkoda felg..
			
									
									Ale zalezy o co komu chodzi - ja uwazam ze musze miec opony jak najbardziej zaufane ..
Przyczepne i na suchym i na mokrym.
Mialem Run Flaty - masakra jak trzeba zmieniac je - szkoda felg..
- RAFAŁ (GROSZEK)
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 2453
 - Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
 - Model: był SN95 jest GT2011
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: SREBRNY
 
- Hans
 - Forumowicz
 - Posty: 1028
 - Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
 - Model: 500
 - Kolor: Black
 - Lokalizacja:: Warszawa
 - Stajnia: Stajnia Mazowiecka
 
A ja w przyszłym roku wraz ze zmianą felg planuję zmianę opon. I teraz problem, bo... 
bo ja zawsze mam problemy i rozterki, bo boję się, że później będę w brodę sobie pluł, że źle wybrałem.
Chcę kupić felgi 18x9 i sklep rekomenduje do nich laczki Sumitomo High Performance HTR Z II 255/45 18". Pytanie - Nie za szeroko jak na mojego stockowego konika z silnikiem 4.0?
A jeszcze czym decyzja podyktowana - wcześniej w tym wątku pisałem o tym jakie opony kupiłem na lato i ktoś powiedział, że będą się ślizgały. W ubiegłym roku tego nie zauważyłem, ale w tym roku jak już bardziej jestem ogarnięty z prowadzeniem mojego autka i czasami mocniej przyciskam zauważam, że lekko mi dupeczka ucieka. Obecnie mam na fabrycznych felgach opony 215/65 16".
			
									
									bo ja zawsze mam problemy i rozterki, bo boję się, że później będę w brodę sobie pluł, że źle wybrałem.
Chcę kupić felgi 18x9 i sklep rekomenduje do nich laczki Sumitomo High Performance HTR Z II 255/45 18". Pytanie - Nie za szeroko jak na mojego stockowego konika z silnikiem 4.0?
A jeszcze czym decyzja podyktowana - wcześniej w tym wątku pisałem o tym jakie opony kupiłem na lato i ktoś powiedział, że będą się ślizgały. W ubiegłym roku tego nie zauważyłem, ale w tym roku jak już bardziej jestem ogarnięty z prowadzeniem mojego autka i czasami mocniej przyciskam zauważam, że lekko mi dupeczka ucieka. Obecnie mam na fabrycznych felgach opony 215/65 16".
.:: 
 my other ride is your mom 
 ::.
						- RAFAŁ (GROSZEK)
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 2453
 - Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
 - Model: był SN95 jest GT2011
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: SREBRNY
 
- RAFAŁ (GROSZEK)
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 2453
 - Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
 - Model: był SN95 jest GT2011
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: SREBRNY
 
			


