Nierówno pracujący silnik

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-03-04, 21:36

i jak te 324 trzyma troche czasu to git, po odpaleniu powinno chodzic w granicach 260-280.
zobacz jeszcze korekty paliwowe dla obu bankow jakie sa, w jakich granicach oscyluja dlugoterminowe i krotkie na wolnych obrotach i pod obciazeniem, np wlaczona klimatyzacja.
powinny oscylowac jak najblizej 0.



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-03-04, 22:25

stanglex pisze:50 tys km. - było sporo brudu w głębi za motylkami. Czarna tłustawa maź. Swoją drogą nie sądziłem, że maź ma aż taki wpływ na pracę silnika. Auto jest z początku 2005 r. więc mogło się nazbierać.
Ja dzisiaj też czyściłem ale nie dałem rady ściągnąć Throttle Body odkręciłem śruby odłączyłem linkę odłączyłem kostkę ale jak by ktoś to przyspawał ciągnąłem stukałem ruszałem nie da rady nawet nie drgnęło ;/ wyczyściłem tyle ile dałem rady z zewnątrz ale brud jakbym komin czyścił. Po krótkiej trasie ok 5 km kultura pracy jak gdyby trochę lepsza.


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2010-03-04, 23:15

pudel pisze:Ja dzisiaj też czyściłem ale nie dałem rady ściągnąć Throttle Body odkręciłem śruby odłączyłem linkę odłączyłem kostkę ale jak by ktoś to przyspawał ciągnąłem stukałem ruszałem nie da rady nawet nie drgnęło ;/ wyczyściłem tyle ile dałem rady z zewnątrz ale brud jakbym komin czyścił. Po krótkiej trasie ok 5 km kultura pracy jak gdyby trochę lepsza.
zapiekło się cholerstwo :zdegustowany: spróbuj użyć środka do czyszczenia gaźników http://www.allegro.pl/item935669492_car ... 500ml.html musi puścić :ok:


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-04-14, 20:27

alfatech pisze:
pudel pisze:Ja dzisiaj też czyściłem ale nie dałem rady ściągnąć Throttle Body odkręciłem śruby odłączyłem linkę odłączyłem kostkę ale jak by ktoś to przyspawał ciągnąłem stukałem ruszałem nie da rady nawet nie drgnęło ;/ wyczyściłem tyle ile dałem rady z zewnątrz ale brud jakbym komin czyścił. Po krótkiej trasie ok 5 km kultura pracy jak gdyby trochę lepsza.
zapiekło się cholerstwo :zdegustowany: spróbuj użyć środka do czyszczenia gaźników http://www.allegro.pl/item935669492_car ... 500ml.html musi puścić :ok:
Witam mam już ten środek i chce się jutro za to zabrać ale co gdy to już oderwę? mogę bez uszczelki z powrotem przykręcić czy mogę użyć takiego silikonu (samochodowego) do uszczelniania?


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2010-06-13, 11:47

W moim koniu po przebiegu 24 tys km obroty falowały na biegu jałowym, po wyczyszczeniu przepustnicy, wszystko gra i :guitar:


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Re: Nierówno pracujący silnik

Post autor: adasko74 » 2011-07-31, 19:20

..znowu powrucil mi problem nierownej pracy silnika,podczas dochamowywania lub dojazdu do swiatel bez gazu a( auto samo zrzuca biegi ) wskazowka spada ponizej 500 obrotow i podrywa n 1000 ma chcec zgasnac.. :( ale jak stoi na D to wskazuje 600 i rowniutko pracuje..mam to tylko podczas puszczenia gazu podczas jazdy na niskich obrotach miedzy 1000 a 1500 zaczyna opadac ponizej 500 jak juz pisalem..jestem juz glupi..
mam nowa przepustnice ..caly uklad dolotowy sprawdzony dwa razy..Long Tuby dokrecone na maxa bo byl maly luz na srubach i myslalem ze przez to..

moze ktos ma jakies sugestie??



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Nierówno pracujący silnik

Post autor: caniggia » 2011-07-31, 19:40

musisz zgrac loga z dokladnie takim objawem z sct.

A na twoim miejscu, to z racji, ze dokladales chlodnice oleju, to sprawdzilbym dokladnie poziom oleju w skrzyni, dokladnie taki objaw jest jak jest go za malo.
Ostatnio zmieniony 2011-07-31, 19:45 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Re: Nierówno pracujący silnik

Post autor: adasko74 » 2011-07-31, 19:42

to juz czekam na Ciebie Caniggia jak bedziesz na kreceniu filmu i razem to zrobimy,sam wsiadziesz przejedziesz sie i zgramy te cuda :P ,bo mi rece opadaja... :/



Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Re: Nierówno pracujący silnik

Post autor: adasko74 » 2011-08-16, 17:55

po wymianie oleju w skrzyni obroty ..uspokoily sie :cool: ..dzieki Caniggia :ok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”