Nierówno pracujący silnik
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
i jak te 324 trzyma troche czasu to git, po odpaleniu powinno chodzic w granicach 260-280.
zobacz jeszcze korekty paliwowe dla obu bankow jakie sa, w jakich granicach oscyluja dlugoterminowe i krotkie na wolnych obrotach i pod obciazeniem, np wlaczona klimatyzacja.
powinny oscylowac jak najblizej 0.
zobacz jeszcze korekty paliwowe dla obu bankow jakie sa, w jakich granicach oscyluja dlugoterminowe i krotkie na wolnych obrotach i pod obciazeniem, np wlaczona klimatyzacja.
powinny oscylowac jak najblizej 0.
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Ja dzisiaj też czyściłem ale nie dałem rady ściągnąć Throttle Body odkręciłem śruby odłączyłem linkę odłączyłem kostkę ale jak by ktoś to przyspawał ciągnąłem stukałem ruszałem nie da rady nawet nie drgnęło ;/ wyczyściłem tyle ile dałem rady z zewnątrz ale brud jakbym komin czyścił. Po krótkiej trasie ok 5 km kultura pracy jak gdyby trochę lepsza.stanglex pisze:50 tys km. - było sporo brudu w głębi za motylkami. Czarna tłustawa maź. Swoją drogą nie sądziłem, że maź ma aż taki wpływ na pracę silnika. Auto jest z początku 2005 r. więc mogło się nazbierać.
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
-
- Forumowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
zapiekło się cholerstwopudel pisze:Ja dzisiaj też czyściłem ale nie dałem rady ściągnąć Throttle Body odkręciłem śruby odłączyłem linkę odłączyłem kostkę ale jak by ktoś to przyspawał ciągnąłem stukałem ruszałem nie da rady nawet nie drgnęło ;/ wyczyściłem tyle ile dałem rady z zewnątrz ale brud jakbym komin czyścił. Po krótkiej trasie ok 5 km kultura pracy jak gdyby trochę lepsza.


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Witam mam już ten środek i chce się jutro za to zabrać ale co gdy to już oderwę? mogę bez uszczelki z powrotem przykręcić czy mogę użyć takiego silikonu (samochodowego) do uszczelniania?alfatech pisze:zapiekło się cholerstwopudel pisze:Ja dzisiaj też czyściłem ale nie dałem rady ściągnąć Throttle Body odkręciłem śruby odłączyłem linkę odłączyłem kostkę ale jak by ktoś to przyspawał ciągnąłem stukałem ruszałem nie da rady nawet nie drgnęło ;/ wyczyściłem tyle ile dałem rady z zewnątrz ale brud jakbym komin czyścił. Po krótkiej trasie ok 5 km kultura pracy jak gdyby trochę lepsza.spróbuj użyć środka do czyszczenia gaźników http://www.allegro.pl/item935669492_car ... 500ml.html musi puścić
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
W moim koniu po przebiegu 24 tys km obroty falowały na biegu jałowym, po wyczyszczeniu przepustnicy, wszystko gra i 

1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
- adasko74
- Forumowicz
- Posty: 859
- Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: sonic blue
Re: Nierówno pracujący silnik
..znowu powrucil mi problem nierownej pracy silnika,podczas dochamowywania lub dojazdu do swiatel bez gazu a( auto samo zrzuca biegi ) wskazowka spada ponizej 500 obrotow i podrywa n 1000 ma chcec zgasnac..
ale jak stoi na D to wskazuje 600 i rowniutko pracuje..mam to tylko podczas puszczenia gazu podczas jazdy na niskich obrotach miedzy 1000 a 1500 zaczyna opadac ponizej 500 jak juz pisalem..jestem juz glupi..
mam nowa przepustnice ..caly uklad dolotowy sprawdzony dwa razy..Long Tuby dokrecone na maxa bo byl maly luz na srubach i myslalem ze przez to..
moze ktos ma jakies sugestie??

mam nowa przepustnice ..caly uklad dolotowy sprawdzony dwa razy..Long Tuby dokrecone na maxa bo byl maly luz na srubach i myslalem ze przez to..
moze ktos ma jakies sugestie??
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Nierówno pracujący silnik
musisz zgrac loga z dokladnie takim objawem z sct.
A na twoim miejscu, to z racji, ze dokladales chlodnice oleju, to sprawdzilbym dokladnie poziom oleju w skrzyni, dokladnie taki objaw jest jak jest go za malo.
A na twoim miejscu, to z racji, ze dokladales chlodnice oleju, to sprawdzilbym dokladnie poziom oleju w skrzyni, dokladnie taki objaw jest jak jest go za malo.
Ostatnio zmieniony 2011-07-31, 19:45 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.
- adasko74
- Forumowicz
- Posty: 859
- Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: sonic blue
Re: Nierówno pracujący silnik
to juz czekam na Ciebie Caniggia jak bedziesz na kreceniu filmu i razem to zrobimy,sam wsiadziesz przejedziesz sie i zgramy te cuda
,bo mi rece opadaja... 

