FELGI MUSTANG 2005+ 18 lub 19" foto

Dobór odpowiednich gum i felg Dyskusje, opinie, testy.

Moderatorzy: stang232, SECHUBU, stang232, SECHUBU

Awatar użytkownika
lowrider
Młodszy Forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 2008-09-24, 23:48
Model: FORD MUSTANG GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: srebrny
Kontakt:

FELGI MUSTANG 2005+ 18 lub 19" foto

Post autor: lowrider » 2010-02-13, 15:44

Powoli idzie wiosna, a co za tym idzie dla niektórych zakup felg. Niewiem jak inni ale biore pod uwagę 18 lub 19 cali. Z tym wiąże się dylemat - 18 -tańsze gumy, tańsze felgi i większa wygoda jazdy ale mniej okazale wyglądają, czy 19 cali i gumy drogie, mniejszy komfort podróżowania na naszych Polskich dziurach, i droższe felgi. Mam propozycję, jeśli moglibyście powrzucać zdjęcia ze swoimi mustafami na 18-kach i 19-kach, jak to wogóle wygląda, i podzielić sie uwagami na temat komfortu, tłuczenia, zwiekszonego spalania i czasem lekkiego driftu na naszych ulicach ;DDD byłbym wdzięczny... ;)Pozdrawiam wszystkich mustangomaniaków!



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-02-13, 17:25

No to moge sie podzilic ja majac 18 cali i 20 cali .

Zwrocic prosze uwage ze rozmiarowo , czyli srednica nie roznia sie zbytnio 18/20 cali. Natomiast wysokosc opony jest znaczna. Uwazam ze na 20 calowych felgach jezdzi sie super , ale nasze dziury w drogach skutecznie powstrzymuja szybka jazde.
Uważam ze jak ktos uzytkuje autko po nierownej nawierzchni to 18 cali mu w zupelnosci wystarczy. Chyba ze chce kupowac lub prostowqac felgi.
No i cena za 18 cali jest juz duza a za 19 czy 20 cali to juz zdzierstwo ( proponuje sprowadzac z USA )

Pare przykladow 18 cali i 20 cali

1) przedstawia 2 opony 20 cali różniące się szerokością.

Obrazek


2) felga 18 cali po lewej i 20 cali po prawej


Obrazek


3) 18 cali z przodu i 20 cali z tylu - dosc duzo miejsca - nad opona lecz potrafia wychodzic poza obrys samochodu

Obrazek

4) po lewej 20 cali po prawej 18 cali

Obrazek


Komfort jazdy znacznie sie pogorszyl po zalozeniu 20 calowych felg.
" Jak wozem drabiniastym "



Awatar użytkownika
Magic 2OO
Forumowicz
Posty: 138
Rejestracja: 2008-07-27, 22:14
Model: Był: '07 GT-C
Silnik: V8 4.6
Kolor: grafit
Kontakt:

Post autor: Magic 2OO » 2010-02-14, 21:27

Na 18-tkach wygląda np tak: Szare

lub tak: Chromy


Ponieważ Szkapa od początku na nich stała to nie wiem jakie są różnice w stosunku do standardowych 17, ale uważam że 18 to rozsądny kompromis między wyglądem a wygoda użytkowania.


Pozdrawiam - Maciek.

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: FELGI MUSTANG 2005+ 18 lub 19" foto

Post autor: Koral » 2010-02-15, 00:43

lowrider pisze:Powoli idzie wiosna, a co za tym idzie dla niektórych zakup felg.
tez sie zastanawiam, bo swojego mam na 18",ale jak juz bym zmienial to na 20"-przy 19" nie byloby duzej roznicy.. jesli chodzi o komfort jazdy to jesli mieszkasz w miescie gdzie jest wiekszosc dróg jest dziurawych(tak jest u mnie) to nie polecam wiekszych jak 18", ja jesli sie zdecyduje to tylko ze wzgledu na efekt wizualny, moj na 20" wygladal tak http://picasaweb.google.com/firebirdser ... 3215356354 a na 18" wyglada tak http://picasaweb.google.com/firebirdser ... 0882796002
druga sprawa to wez pod uwage ze wieksze kola zabiora Ci troche mocy, czesto seryjne GT na 17stkach biora lekko modyfikowane Gt na 20stkach gdyz takie kola zabieraja ok 20KM-akurat dla mnie znaczyloby to lepszy start ,ale pozniej napewno sie to odczuwa, tak samo jak wieksze zuzycie paliwa ,amortyzatorow itp itd ja na 90% zostane przy 18stkach, zaloze tylko szersze na tyl opony 275 albo 285 bo na tych co mialem w tamtym roku 255 nie potrafilem sie bez poslizgu zebrac,auto buksowalo do 3biegu nawet przy lekko wcisnietym gazie-teraz robilem maly upgrade i na zimowych oponach nie moge dodac gazu nawet przy 100km/h bo kola odrazu zaczynaja tracic przyczepnosc.. i to tez jest powod dla ktorego mysle o 20stkach, moze auto nie bedzie tak latwo tracilo przyczepnosci, nizszy profil opony zapewni lepsze trzymanie na torze,tyle ze ja auta uzywam na co dzien a nie na tor-wiec podobnie jak Ty mam teraz cirezki orzech do zgryzienia czy zostac przy 18stkach czy kupic 20stki.. mysle ze patrzac na nasze dziurawe drogi,lepsze beda 18stki z wyzszym profilem opony 45czy50 przod zostawie 255 a na tyl zaloze 275 albo 285,moze samo zwiekszenie szerokosci poprawi trakcje..

podsumowujac,wieksze kola mniejszy komfort,wieksze zuzycie materialow i paliwa,no i przy np 20" slabo wygladaja fabrycznne tarcze, wiec musialbys zainwestowac tez w wieksze tarcze co oczywiscie poprawiloby tez hamowanie a nie tylko wyglad ;)
ja o tarczach tez mysle ale tylko a przód .. no ale przy 20stkach zaczal bym myslec i o tyle bo smiesznie by wygladaly takie male tarcze z tak duzymi felgami..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
lowrider
Młodszy Forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 2008-09-24, 23:48
Model: FORD MUSTANG GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: srebrny
Kontakt:

Post autor: lowrider » 2010-02-15, 10:41

Dzięki za pomoc chłopaki;) zdecyduje się na 18-ki jednak.... wyglądaj całkiem fajnie, 20-ka to już ideał, ale chyba tylko na zloty, jeżdże autem na codzień do pracy, i mnie szlag trafia jak mi coś puka i stuka gdzieś.... więc ładne 18-ki będą dobrym rozwiązaniem.... teraz dylemat, rant czy pełne? ;))) :rotfl:



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-02-15, 10:45

w Rancie wybieraj mocne felgi , tu nie oszczedzaj. Dobry wybor z tymi 18. Ale Rant dl manie wyglada zawodowo. Wczoraj zwazylem moje 20 cali 13,7kg /szt Alcoa.



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2010-02-15, 12:46

Mój tak wygląda na 18 :)
Obrazek


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
Adam Wh
Młodszy Forumowicz
Posty: 47
Rejestracja: 2009-12-11, 02:37
Model: GT 2007
Silnik: V8 4.6
Kolor: Torch Red

Post autor: Adam Wh » 2010-02-15, 15:19

Moj ideał felgi do mustanga: http://customerpics.americanmuscle.com/ ... &sku=28023


Auto dla faceta to "Muscle Car", resztę można pomalować na różowo i oddać mamie.

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-02-16, 09:42

Adam Wh pisze:Moj ideał felgi do mustanga: http://customerpics.americanmuscle.com/ ... &sku=28023
mi nie dziala ten link :( mozesz wstawic tu foto tych felg?


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Adam Wh
Młodszy Forumowicz
Posty: 47
Rejestracja: 2009-12-11, 02:37
Model: GT 2007
Silnik: V8 4.6
Kolor: Torch Red

Post autor: Adam Wh » 2010-02-16, 15:05

Rzeczywiście przestał działać. Pewnie coś rotują na swojej stronie... Ale wejdź w ten link: http://www.americanmuscle.com/verde-200 ... -18x9.html
Pod miniaturka felgi będzie tekst: "53 customer images" wciśnij sobie to i pojawia Ci się 53 fotki klientów którzy zakupili je.


Auto dla faceta to "Muscle Car", resztę można pomalować na różowo i oddać mamie.

Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2010-02-16, 15:26

felgi sa spoko, kupilem u nich nieco inny model:
http://www.americanmuscle.com/msbullitt ... -0509.html

musisz jednak pamietac, ze te alusy sa "Made in China" ... troche sie zdziwilem, kiedy dostalem paczke :)



Awatar użytkownika
Adam Wh
Młodszy Forumowicz
Posty: 47
Rejestracja: 2009-12-11, 02:37
Model: GT 2007
Silnik: V8 4.6
Kolor: Torch Red

Post autor: Adam Wh » 2010-02-16, 16:40

A widzisz dzięki za info bo właśnie miałem do nich dzwonić i pytać. Ważyłeś je może zanim zamontowałeś? Ciekaw jestem jeszcze jak długo je masz i czy zauważasz już jakieś wady jeśli w ogóle?
Sa jeszcze co najmniej dwie amerykańskie firmy sprzedające dokładnie te same typy felg...


Auto dla faceta to "Muscle Car", resztę można pomalować na różowo i oddać mamie.

Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2010-02-16, 17:38

jeszcze zapakowane, czekaja na lato... z nadrukow wynika, ze wszystkie parametry sa w porzadku...



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-02-17, 10:26

Adam Wh pisze:Rzeczywiście przestał działać. Pewnie coś rotują na swojej stronie... Ale wejdź w ten link: http://www.americanmuscle.com/verde-200 ... -18x9.html
Pod miniaturka felgi będzie tekst: "53 customer images" wciśnij sobie to i pojawia Ci się 53 fotki klientów którzy zakupili je.
Adam widac ze mamy ten sam gust i ze slabo obejrzales moja galerie :P mialem identyczne felgi ,zobacz tu: http://picasaweb.google.com/firebirdser ... 5527084098
http://picasaweb.google.com/firebirdser ... 0605402434
http://picasaweb.google.com/firebirdser ... 1452909586 :)

tyle ze moje nie byly na pewno made in china, bo z tych chinskich chrom schodzi platami,a u mnie po kilku latach porobily sie jedynie wżery od slabych klockow,no i od tego ze 2 zimy ich nie sciagalem,glupota bo sól zrobila swoje, powchodzila we wzery i chrom puchl w tych miejscach..:/ jeslibym w ostatnia zime je sciagnal i wypolerowal pasta jak to wczesniej robilem to wygladalyby super do tej pory, na zlocie w manufakturze bylo widac te wzery,pewnie gdzies foto by sie znalazlo w galerii..
ale jesli chodzi o jakosc chromu,byla super, wieloktrotnie autem najezdzalem na kraweznik,raz nawet przy znacznej predkosci i nigdy chrom si enie zdarl, nawet od wspomnianej soli nie chcial za bardzo schodzic,w przypadku chinskich schodzi platami :/ magic200 mial chromy nie wiem jakiej firmy ale do GT i wlasnie jemu tak platami schoidzil chrom;/ takze przy wyborze chromowanych felg jest to bardzo wazne, ja swoje mialem na kilku mustangach i firebirdzie i wytrzymaly sporo lat,ale jak dlugo chinskie wytrzymaja to nie wiem..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2010-02-17, 12:12

jesli kupowane w american muscle to na pewno chinskie... tez bym nie wiedzial, ze sa chinskie bo na felgach nie ma zadnych oznaczen, ktore moglyby to sugerowac ale kupilem je podczas pobytu w stanach i odbieralem w oryginalnych pudelkach bezposrednio z ich hurtowni...
...w stanach maja jednak bardzo dobra opinie...
...odpuscilem temat, kiedy zobaczylem ze w stanach wszystko praktycznie sprzedaja chinskie... gdybym chcial zakupic produkt amerykanski cena bylaby o ok. 150% wyzsza :)

...swoja droga mam oryginalne fabryczne 18" "made in u.s.a." i nieco sie luszcza :) wiec niekoniecznie kraj pochodzenia w tym wypadku ma tak wielkie znaczenie... moze czasami tak juz jest :)

...zeby nie bylo, ze jestem pro chinski... jesli mam pewnosc co do kraju pochodzenia to wybieram zawsze produkt wyprodukowany poza chinami... jestem przeciwny ich dumpingowaniu cen :P



ODPOWIEDZ

Wróć do „Felgi i Opony”