Wydech
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- Thomeck
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 18
- Rejestracja: 2008-08-05, 21:08
- Model: 05 GT Premium Manual
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Redfire
- Lokalizacja:: Śląsk
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Baks, widzę, że zapodałeś mój ulubiony klip jeśli chodzi o dźwięk stanga Nie dziwię się, że też się podoba
Różnica może wynikać z tego, że w koniu z klipu są długie kolektory, brak katów... Efekt potęguje jeszcze X zamiast H rurki. Poza tym w F150 jest chyba Y i do tyłu leci już jedna rura co nie?
Różnica może wynikać z tego, że w koniu z klipu są długie kolektory, brak katów... Efekt potęguje jeszcze X zamiast H rurki. Poza tym w F150 jest chyba Y i do tyłu leci już jedna rura co nie?
Pozdrawiam,
Tomek
Tomek
- Thomeck
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 18
- Rejestracja: 2008-08-05, 21:08
- Model: 05 GT Premium Manual
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Redfire
- Lokalizacja:: Śląsk
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Na pewno nie stożek Efekt taki da wyrzucenie katów (czego nie polecam) bądź wymiana na wysoko-przepływowe oraz/lub zmiana układu na tzw. true dual.
Drugą sprawą o ile nie najważniejszą w Twoim przypadku to, że masz automat, a to znaczy, ze po puszczeniu pedału gazu wrzuca na luz a efekt zejścia jest przy hamowaniu na biegu. Większość automatów ma funkcję zblokowania biegu (1,2,3), więc możesz sprawdzić wydech korzystając z tego.
Więcej pomysłów mi do głowy nie przychodzi
Drugą sprawą o ile nie najważniejszą w Twoim przypadku to, że masz automat, a to znaczy, ze po puszczeniu pedału gazu wrzuca na luz a efekt zejścia jest przy hamowaniu na biegu. Większość automatów ma funkcję zblokowania biegu (1,2,3), więc możesz sprawdzić wydech korzystając z tego.
Więcej pomysłów mi do głowy nie przychodzi
Pozdrawiam,
Tomek
Tomek
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
pierwszy raz spotykam sie z takim automatem.. mialem wiele amerykanskich aut i w trybie 1,2,3 po puszczeniu gazu silnik hamowal jak w manualu-moze masz auto zagazowane?Baks pisze:teraz bylem na miescie tez luzuje na kazdym mozliwym sposobie sprobuje stozek. wydaje mi sie ze to odbry wybor z K&N ? czy lepiej cos innego?
- Adam Wh
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 47
- Rejestracja: 2009-12-11, 02:37
- Model: GT 2007
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Torch Red
Ja również pierwszy raz słyszę aby automat w F150 po puszczeniu gazu wysprzęglał na luz. Z tego co wiem najnowsze automaty i półautomaty topowych marek tez nie wrzucają na luz. Nie przychodzi mi do głowy ani jeden producent, który stosowałby takie rozwiązanie.
Co do dźwięku w czasie hamowania: w starszych modelach f150 regulował to "slave piston" w 2009 roczniku chyba jednak komputer. Ale głowy sobie nie dam uciąć. Jak bardzo Ci zależy mogę to sprawdzić.
Jeśli chodzi o filmik mustanga z Kooks long-tube headers'ami (chyba najlepsze z dostępnych do mustanga), to raczej byłbym skłonny przypuścić ze ma wysoko ustawiony brake mapping silnika. Nie wydaje Wam się ze chyba jednak dławi go zamiast nim hamować? Szkoda ze nie schodzi z większej prędkości wtedy można by stwierdzić z większą pewnością.
Co do dźwięku w czasie hamowania: w starszych modelach f150 regulował to "slave piston" w 2009 roczniku chyba jednak komputer. Ale głowy sobie nie dam uciąć. Jak bardzo Ci zależy mogę to sprawdzić.
Jeśli chodzi o filmik mustanga z Kooks long-tube headers'ami (chyba najlepsze z dostępnych do mustanga), to raczej byłbym skłonny przypuścić ze ma wysoko ustawiony brake mapping silnika. Nie wydaje Wam się ze chyba jednak dławi go zamiast nim hamować? Szkoda ze nie schodzi z większej prędkości wtedy można by stwierdzić z większą pewnością.
Auto dla faceta to "Muscle Car", resztę można pomalować na różowo i oddać mamie.
- Adam Wh
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 47
- Rejestracja: 2009-12-11, 02:37
- Model: GT 2007
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Torch Red
Wydaje mi się ze torque converter dostaje więcej płynu miedzy łopatki i to jest efekt, który podobnie wygląda do wysprzeglania na luz. Tak się dzieje na przykład kiedy zwalniasz do zera. Bieg jest załączony, jedynie łopatki zostają odciągnięte i ślizgają się po sobie. Taki rodzaj sprzęgła.
Auto dla faceta to "Muscle Car", resztę można pomalować na różowo i oddać mamie.
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Witam,
właśnie nadszedł ten czas by zamówić układ wydechowy do mojej V6 i teraz pytanie czy wybrać dedykowany do V6:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... MEWAX%3AIT
czy może przerobić układ na V8 :
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MagnaFlo ... 230328f7d8
czy będzie jakaś różnica w mocy i dźwięku tego V8 i V6??
I jeszcze czy od razu wymienić kolektory albo coś jeszcze??
właśnie nadszedł ten czas by zamówić układ wydechowy do mojej V6 i teraz pytanie czy wybrać dedykowany do V6:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... MEWAX%3AIT
czy może przerobić układ na V8 :
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MagnaFlo ... 230328f7d8
czy będzie jakaś różnica w mocy i dźwięku tego V8 i V6??
I jeszcze czy od razu wymienić kolektory albo coś jeszcze??
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....