immobiliser w mustangu 2005

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2010-01-17, 20:46

pavlito pisze:Trzeba tylko mieć jeden oryginalny
Problem chyba w tym, że trzeba mieć 2 oryginalne do zaprogramowania. Jak masz 1 to ci zostaje kopiowanie, ale niestety wtedy kolejnego kluczyka też nie zaprogramujesz, system odczytuje ten skopiowany jako ten sam kluczyk.
Znowu - przynajmniej tak mi się wydaje ;)


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
pavlito
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1321
Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
Model: GT 05 premium manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Post autor: pavlito » 2010-01-18, 00:32

W instrukcji jest faktycznie tak, jak piszesz:

Żeby zaprogramować trzeci kluczyk i każdy następny (do 8 łącznie z oryginalnymi) trzeba kolejno używać 2 pierwszych. Dopiero wtedy wchodzi w tryb programowania kluczy.

Z pilotami jest inaczej:

Trzeba jednocześnie przeprogramować wszystkie. Jeżeli masz jeden i kupiłeś inny dodatkowy, to trzeba zaprogramować 2. Jeśli masz oryginalne 2 i chcesz trzeci, to przeprogramować 3. W procedurę programowania wchodzi się jednym zaprogramowanym kluczykiem.

To znaczy, że jeżeli ktoś ma 2 oryginalne klucze, to może sobie kupić ten z ogłoszenia i zaprogramować zarówno kluczyk, jak i pilota. Trzeba mieć tylko nadzieję, że ten z ogłoszenia da się zaprogramować, jak te fordowskie (Only use Securilock® keys).

To jest w instrukcji na stronach 67-72 :)



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-01-18, 12:59

no a co trzeba zrobic zeby odpalal z pilota?


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-01-18, 15:45

w opolu dorobilem kluczyk za 250zl bez zadnego problemu do 2006 jak i do 2008.

z tego co wiem zdalne odpalanie nie potrzebuje immo, z tym ze musi byc odpowiednio podpiete. po zdalnym odpaleniu i otworzeniu dzwi czy nacisnieciu hamulca/sprzegla w manualu, proby zmiany biegu, auto powinno zgasnac, ale moge sie mylic... jezeli tak nie jest, trzeba kopiowac transponder i zamontowac go w poblizu stacyjki, ale wtedy byle zlodziej go lyknie... Sa dostepne immobiliser bypass module, ale te dzialaja w zasadzie tak, ze wsadza sie do nich zapasowy kluczyk, wiec prosciej transpondera przykleic, bo szkoda kasy.

ew. tu jest jakis emulator, ktory chyba kopiuje sygnal z transpondera:

http://www.sonicelectronix.com/item_106 ... IB-F3.html

zeby uzywac tego modulu (dziala jak transponder), trzeba miec tez 2 oryginalne kluczyki aby go zaprogramowac.

po ominieciu immo, wystarczy jakis alarm z mozliwoscia odpalania odpowiednio podpiety.


ja bym tak czy inaczej zrobil tak, ze ten modul bylby odpalany tylko w przypadku odpalenia zdalnego jakims przekaznikiem, zeby w normalnym stanie nie byl aktywny.
Rowniez otwarcie drzwi czy zmiana biegu/nacisniecie hamulca/sprzegla powodowal zgaszenie samochodu i odlaczenie bypassa.



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”