[6t07t] 1966 coupe od nowości w Polsce

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Soohy
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2009-04-11, 06:54
Model: Ford Mustang 1966
Silnik: V6 4.0
Kolor: aquaturquise
Kontakt:

Post autor: Soohy » 2009-12-17, 12:40

Z powodu takich własnię pęknięć silnik zostawiaqm na następny sezon:) u mnie w garażu też jest zimno a dogrzewanie FARELKĄ to znikoma przysluga tak więć trzęse sie i tupam nogam ale reanimacji nie skoncze napewno... konik musi wyjechac na wiosne!!! A swoja droga to cieszze sie chociaż w tym przypadku że mam I6 i jaK cos to tylko 6 tłoków do wymiany:/



figaro96
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2009-04-12, 11:26
Model: mustang 1996
Silnik: V6 3.8
Kolor: inny

Post autor: figaro96 » 2009-12-18, 00:24

6t07t kombinuj kombinuj bo tu sporo ludzi sledzi twoje poczynania i czeka na nastepne fotki z opisem!
pełen szacun! :padam: :padam:



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-01-29, 10:29

Zima trzyma i w robotach brak postępów :(
Noo, może troszke sie dzieje, tzn. przyniosłem do domu czesci silnika (poza blokiem ;) )
W kuchni wyczysciłem i poskładałem tłoki z nowymi pierścieniami, korbowody tez wyczyszczone i zmontowane z nowymi panewkami.
Głowice beda nastepne...
:hyhy:


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Damian Konieczny
Młodszy Forumowicz
Posty: 81
Rejestracja: 2009-12-07, 20:54
Model: 1966
Kontakt:

Post autor: Damian Konieczny » 2010-01-29, 14:29

hehe u mnie tak samo wielkie czyszczenie ;

http://damiankonieczny.blogspot.com/feeds/posts/default

z tym że gdy był rozebrany nie było nic do wymiany hehe panewki nowe sprzęgło nowe ciśnienie w normie więc czyścze i będe malował :D a w garażu prowizoryczny piec z boilera hehe ale w bluzie można siedzieć;p



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-03-08, 11:56

Silnik pora składać ;)

Wał
Obrazek

Obrazek

tłoki z korbami na miejscu
Obrazek

Obrazek

głowice na miejscu

Obrazek

Obrazek

W tym tygodniu wałek rozrządu, popychacze, pompa oleju i kolektor dolotowy :hyhy:
c.d.n.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2010-03-08, 12:26

Pięknie, pięknie - pogratulować. Bierz się za pędzel i na zlot zdążysz!
Tak przy okazji, znasz jakieś szczególne zalecenia co do docierania silnika V8 po remoncie ze szlifem cylindrów?


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-03-08, 23:52

Piotrek, widze że remont nieźle idzie, na przyszły sezon auto jak znalazł !



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-03-09, 08:07

Mam taką nadzieję i plan ;)
A ty czemu sprzedajesz swojego silver-blue?? :/


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-03-09, 14:12

6t07t pisze:Mam taką nadzieję i plan ;)
A ty czemu sprzedajesz swojego silver-blue?? :/
badam rynek ;)



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-03-13, 14:56

kilka cześci więcej :hyhy:
Obrazek

Obrazek

Obrazek


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-05-04, 12:50

Tylne nadkole do wymiany

Obrazek

Mialo byc wymienione tylko zewnętrzne ale okazało się, że łatwiej będzie wymienić całe.
Tu juz wycięte

Obrazek

Tu już wstawione całe nowe ale jeszcze przed wykończeniem

Obrazek

Gdyby ktos chciał też wymieniać to polecam kupić obie części osobno a nie gotowy komplet. Jest wtedy taniej i mozna lepiej sobie dopasować.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-05-06, 15:14

z ciekawości spytam .. silnika nie malujesz na niebiesko ?



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-05-07, 07:25

Silnik oczywiście bedzie niebieski :hyhy:
Teraz ten szary kolor to specjalny podkład ;)


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-05-07, 13:11

Noo, mam ustalony termin do lakiernika na sam poczatek września :D
Do tego czasu skończyć musze blachę i przygoować ładnie wszystkie elementy i części do ostatecznego montażu.
Myślę, że na koniec września bede mógł pierwszy raz odpalić silnik :hyhy:


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-06-11, 07:49

Silnik nabrał już trochę wyglądu ;)
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jeszcze teraz tylko osprzęt i silnik bedzie czekał żeby się wygodnie ułożyć w przytulnej komorze silnika :D


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”