Olej olej a będzie "ojej!"

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2009-12-15, 17:24

Jaki specjalny 5W30 ??


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-12-15, 19:58

[quote:44b979b00f="kuczko"][quote:44b979b00f="Darenty"][b:44b979b00f]paytoplay[/b:44b979b00f], od kąd mamy to: http://www.innochem.pl/index.php?page=s ... t&Itemid=1" onclick="window.open(this.href);return false; temet oleju zrobił się dość przejrzysty :D[/quote:44b979b00f]

Hej,
Nie wiem czy dobrze kombinuję, ale czy na stronie tej firmy nie są do kupienia tylko "normalne" oleje Royal Purple, a wszyscy zachwycają się specjalnym "extreme performance" olejem XPR?[/quote:44b979b00f]

Kuczko racja, to nie XPR :(


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2009-12-15, 20:17

rozmawialem z laska z innochem jakies 2 tygodnie temu i jesli beda zapytania to sprowadza rowniez XPR... ja mam zapas i powiedzialem jej ze przed czerwcem 2010 nie bede potrzebowac ale jesli beda miec zapytania to sprowadza wczesniej...



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-12-15, 20:24

[b:475401c124]escalar[/b:475401c124] więc podaj mail, telefon czy cokolwiek gdzie się kontaktowałeś, gdzie mamy pisać/dzwonić z swoimi prośbami :) jak jedna osoba w ich firmie dostanie trochę telefonów to może się coś ruszy bo jak za każdym razem dodzwaniać się będziemy do kogoś innego to może się przedłużyć :P
No a sprawa jest chyba jasna, że interesuje nas XPR a nie "zwykły" :niepewny:


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2009-12-15, 20:27

Ja tam używam hamerykanski quakerstate bo na butelce są namalowane dzikie konie mustangi :) Q HorsePower 5W/20

http://musclecarnews.tenmagazines.com/a ... /30344.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.quakerstate.pl/oleje_silnikowe_oleje.html" onclick="window.open(this.href);return false;


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-12-15, 21:02

Myslalem ze jest jakis problem z kupnem oleju w USA - ale ostatnio 12 litrow kupilem i nie bylo najmniejszego problemu.



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2009-12-15, 21:03

ja dalej nie widzę różnicy oglądając filmiki na necie z porównaniami olejów i testami obciążeniowymi jest olej 15W40 zwykły a nie żaden XPR dajcie linka do tego XPR`a :padam:


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2009-12-16, 00:17

[quote:2f8a2b0cd7="Darenty"][b:2f8a2b0cd7]escalar[/b:2f8a2b0cd7] więc podaj mail, telefon czy cokolwiek gdzie się kontaktowałeś, gdzie mamy pisać/dzwonić z swoimi prośbami :) jak jedna osoba w ich firmie dostanie trochę telefonów to może się coś ruszy bo jak za każdym razem dodzwaniać się będziemy do kogoś innego to może się przedłużyć :P
No a sprawa jest chyba jasna, że interesuje nas XPR a nie "zwykły" :niepewny:[/quote:2f8a2b0cd7]


oto czesc naszej korespondencji (o rozmowie telefonicznej wspominalem wczesniej)
Szanowny Panie

Na chwilę obecną nie posiadamy tego oleju na stanie. Producent zaleca tenże olej do silników samochodów szczególnie wymagających, biorących udział w wyścigach itp. Jest to więc bardzo wąska grupa odbiorców, dlatego nie zdecydowaliśmy się na sprowadzenie tegoż oleju w tej partii. Natomiast nie wykluczamy, iż przy okazji kolejnych dostaw do Polski ten olej pojawi się w naszej ofercie. Jak piszemy na stronie jesteśmy oficjalnym przedstawicielem producenta i mamy możliwość sprowadzenia wszystkiego, co aktualnie posiada producent. Inną kwestią jest ilość sprowadzanego towaru, tak, aby koszty transportu i cła zbytnio nie zawyżały ceny produktu.
Reasumując, na chwilą obecną nie możemy Panu zaoferować tego produktu (Zwykły Motor Oil 5W20 owszem tak), natomiast nie wykluczamy sprowadzenia olejów XPR w ramach poszerzania oferty. Na pewno jednak będzie to kwestia przyszłego roku (wszakże już grudzień).

Z poważaniem
Aneta Zalewska
INNOCHEM
Ul. Batalionów Chłopskich 71
25-671 Kielce
Tel. 602-155-919



Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2009-12-16, 00:20

a tutaj link do olejow z grupy XPR produkcji Royal Purple:

http://www.amazon.com/s/ref=nb_ss?url=s ... pr&x=0&y=0" onclick="window.open(this.href);return false;



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-12-16, 14:25

"Producent zaleca tenże olej do silników samochodów szczególnie wymagających, biorących udział w wyścigach itp"

to ze olej jest do wyscigow, nie koniecznie nadaje sie do normalnej codziennej jazdy.

a juz calkiem niekoniecznie ma przejechac 10k km, dokladnie trzeba sprawdzic przy jakiej jezdzie co ile producent zaleca wymiane.

Ja na Redlinie 5w30 HP przejechalem 12kkm (7,5kmil, w ksiazce mam 5k mil - bez sensu) do wymiany, producent zaleca 10-12k mil, czysty jak nowy prawie, zero ubytku, jest na miejscu w PL bez problemu w dobrej cenie.



Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2009-12-21, 16:52

[quote:b564508975="caniggia"]"Producent zaleca tenże olej do silników samochodów szczególnie wymagających, biorących udział w wyścigach itp"

to ze olej jest do wyscigow, nie koniecznie nadaje sie do normalnej codziennej jazdy.

a juz calkiem niekoniecznie ma przejechac 10k km, dokladnie trzeba sprawdzic przy jakiej jezdzie co ile producent zaleca wymiane.

Ja na Redlinie 5w30 HP przejechalem 12kkm (7,5kmil, w ksiazce mam 5k mil - bez sensu) do wymiany, producent zaleca 10-12k mil, czysty jak nowy prawie, zero ubytku, jest na miejscu w PL bez problemu w dobrej cenie.[/quote:b564508975]


sprobowalem sie w te kwestie zaglebic nieco.... dotarlem do takiej oto informacji:
http://www.royalpurple.com/xpr-racing-oil.html" onclick="window.open(this.href);return false;
z tego co czytam, to producent nie widzi przeciwskazan przy uzytkowaniu XPR w codziennej jezdzie...



Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2009-12-21, 17:12

a tutaj filmik z opisem ich nowego filtra oleju...
http://www.dailymotion.pl/video/xb1bf3_ ... lters_auto" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2009-12-28, 21:09

Ja złożyłem właśnie zamówienie na:

Royal Purple Motor Oil 5W30 0,946 l - 6szt.

oraz

MAX GEAR 75W90 0,946 l - 4szt.


zobaczymy jak zaleje czy silnik i skrzynia zaczną trochę ciszej i lżej chodzić...


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-01-01, 22:54

Do tego kupiłem olej do tylnego mostu:

http://www.allegro.pl/item867578592.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Oraz do wspomagania:

http://www.allegro.pl/item870125172.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Po tych wszystkich Olejach Mustang będzie jak faraon zabalsamowany... :D :hyhy:

[b:a251755fa9]p.s. potrzebuję jakiejś uszczelki? Bo w sumie nie mam żadnej z tego co się orientuje do wymiany oleju silnikowego nie. Ale co ze skrzynią manualną mostem i wspomaganiem?[/b:a251755fa9]


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2010-01-01, 23:12

nie potrzebujesz uszczelek... ja dyfer uszczelnialem silikonem... jest lepszy od uszczelek :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”