Predator ,Superchips itd

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Baks
Młodszy Forumowicz
Posty: 42
Rejestracja: 2009-11-01, 20:42
Model: Ford F150
Silnik: V8 5.0
Kolor: Aspen Green

Post autor: Baks » 2009-11-03, 23:20

tzn domyslam sie ze to to samo lecz sam wolal bym by te zmiany byly udokumentowane na hamowni w wiekszej mocy :)



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-11-04, 09:11

Baks pisze:tzn domyslam sie ze to to samo lecz sam wolal bym by te zmiany byly udokumentowane na hamowni w wiekszej mocy
na hamownie zawsze możesz jechać a mając programator ,poza zmianami możesz również skanować przez OBDII. Wyjdzie taniej ,lepiej ,pewniej i zawsze możesz wgrać oryginalny soft a tuner sprzedać . Nie ma ingerencji w kable czego przy np piggyback nie da się zrobić. Każda zmiana to wizyty w firmie.


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

jtng
Młodszy Forumowicz
Posty: 54
Rejestracja: 2009-04-29, 21:18
Model: 2005
Silnik: V6 3.8
Kolor: mineral grey

Post autor: jtng » 2009-11-04, 15:16

A ja was pogodze!

Piro juz pisal - mozna sobie kupic wlasny programator RTS z mapami w V-techu i zmieniac dowolnie kiedy sie chce majac jednoczesnie pelen support w PL

Baks

wykresy : http://vtech.pl/chiptuning-samochodow-amerykanskich


JTNG
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl

Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2009-12-06, 23:30

ja tam jednak wole kupic predatora :) ... cenowo podobnie ... a przy okazji ma sie kompa do stanga w domu... a to bardzo istotne :)



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-12-06, 23:51

Jak juz z USA to SCT3 .. Wydaje mi sie ze wiecej firm robi pod niego programy . Z doswiadczenia najlepszy wg mnie .



Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2009-12-06, 23:59

alu... a jakis link do sprzedawcy?
mozna poprosic?



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-12-07, 00:09

AluStar pisze:Jak juz z USA to SCT3 .. Wydaje mi sie ze wiecej firm robi pod niego programy . Z doswiadczenia najlepszy wg mnie .
+1 :ok:

http://www.brenspeed.com/3000.html
Ostatnio zmieniony 2009-12-07, 00:17 przez RedHornet, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-12-07, 00:17

No i jeszcze cos - duzo ich w klubie wiec - mozna zawsze sie kogos doradzic ..
escalar pisze:alu... a jakis link do sprzedawcy?
mozna poprosic?
Ja kupowałem tu:
http://www.brenspeed.com/05-08-mustang- ... mmers.html



Kuba
Członek Honorowy MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
Model: S281 SC
Silnik: inny V8
Kolor: Wściekle czerwony
Lokalizacja:: Tak po środku.

Post autor: Kuba » 2009-12-07, 16:43

No i mam mega zonka z SCT3. Kupiłem razem ze stożkiem i po zainstalowaniu stożka i wgraniu opgrogramowania pojawiło się spalanie stukowe niczym seria z kałacha. Po telefonie do Brenspeeda rozpoczęliśmy powtórne wgrywanie "LIVE" czyli ja z telefonem przy uchu robiłem to co mi kazał ich techniczny. Efektem było zawieszenie się programatora i powrót to ustawień stockowych. Dzisiaj dostałem nowy program, ale plik przyszedł z rozszerzeniem "cef" i za cholerę ani nie mogę go otworzyć, ani zapisać. Zna się ktoś bliżej na tym i może podpowiedzieć?



Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Post autor: witekz » 2009-12-07, 17:46

Tu jest instrukcja jak wgrać plik na sct :
http://www.sctflash.com/support/index.p ... d=25&nav=0



Kuba
Członek Honorowy MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
Model: S281 SC
Silnik: inny V8
Kolor: Wściekle czerwony
Lokalizacja:: Tak po środku.

Post autor: Kuba » 2009-12-07, 23:28

No i tu właśnie kiszka się robi. Przesłali mi w mailu plik z rozszerzeniem CEF. Obok niego jest ikona "pobierz". Jak na nią wchodzę i klikam to mi się mail odświeża, a normalnie powinno się otworzyć okno z docelowym adresem gdzie mam to zapisać na kompie. A tutaj żadnej możliwości zapisania.
Szlag by to trafił.



kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-12-08, 10:27

czyli to jest problem z zapisaniem załącznika z maila na dysku? a jak klikniesz prawym i wybierzesz "Save as/Zapisz" ? jaki program uzywasz?


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-12-08, 12:58

Kuba pisze:No i mam mega zonka z SCT3. Kupiłem razem ze stożkiem i po zainstalowaniu stożka i wgraniu opgrogramowania pojawiło się spalanie stukowe niczym seria z kałacha. Po telefonie do Brenspeeda rozpoczęliśmy powtórne wgrywanie "LIVE" czyli ja z telefonem przy uchu robiłem to co mi kazał ich techniczny. Efektem było zawieszenie się programatora i powrót to ustawień stockowych. Dzisiaj dostałem nowy program, ale plik przyszedł z rozszerzeniem "cef" i za cholerę ani nie mogę go otworzyć, ani zapisać. Zna się ktoś bliżej na tym i może podpowiedzieć?
Kuba to nie ty ze mną rozmawiałeś telefonicznie o tym spaniu stykowym? Z tego co pamiętam pomogła zmiana paliwa - chyba ze to nie byleś ty?


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Kuba
Członek Honorowy MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
Model: S281 SC
Silnik: inny V8
Kolor: Wściekle czerwony
Lokalizacja:: Tak po środku.

Post autor: Kuba » 2009-12-08, 16:12

RedHornet - tak, to ja do Ciebie dzwoniłem. Po wlaniu Vpower racing 99+ spalanie stukowe ustało. Ale jak już wlałem zwykłą Pb95 z Shella to znowu stukówa wróciła. Z programatora wgrałem program na paliwo Street 93.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-12-08, 19:37

Moze - Napewno program pomieszali ..



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”