Woda w środku
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Woda w środku
Po duzych deszczach zauważam ze pojawia mi sie woda w nogach pasażera pod schowkem gdzieś tj zaczna sobie kapać , ponoć stangi mają taką wade - czytałem na forach usa , najgorsze jest to ze te krople po kablach mogą sie dostać do komputera i potem niektóre funkcje auta zanikają , ktoś walczył z tym ze skutkiem ?? wkleiłem ostatnio mocowania tego podszybia zewnętrznego na kleju (plastik ponizej wycieraczek) bo tam troche kapało , jednak problem zaś sie pojawia
Re: Woda w środku
Nie ponoć, bo faktycznie mają. TSB przewiduje następujące kroki do wykonania:Stachu_xjr pisze: ponoć stangi mają taką wade -





Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...
I smiem dodac ze nie jest taki mocny i wytrzymaly na jaki podaja ( chodzi o zawieszenie i uklad jezdny ) - Moim zdaniem to auto na proste nie na zakrety . Troche powariujesz i potem masz koszta i robote..RedHornet pisze:To ponownie potwierdza, że mustang to auto na ładną pogodę i tego należy się trzymać
- Robert
- Forumowicz
- Posty: 181
- Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
- Model: Ford Mustang 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Perf White
Wracajac do glownego watku chcialem zakomunikowac, ze po stronie pasazera w prawym dolnym rogu zrobila sie dzis mala powodz
Stachu_xjr uporales sie juz z tym ?? Drukuje te manuale od Lizzarda i w weekend za robote 


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
dziś walczyłem powklejałem te mocowania prostokątne do podszybia na sylikonie do szyb , potem dobiero zobaczyłem na forum co dokłądnie zrobić , ja jescze mam taki dosc ciekawy motyw ze ta woda wpływa mi jakimś cudem do rur wentylacji moze przez filtr kabinowy lub tej podłuznicy ponizej szyby i na zakrętach ostrych słysze jak coś płynie
pozatym u mnie w prawym rogu szyby nie lezy uszczelak z podszybie moze jak by to wziasc na dwustronnej taśmie 3M dokleic usczelke na więszym odcinku do szyby to juz woda nie podejdzie hmmm

- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Uwazaj na komputer pokładowy bo ta woda kapie po kablach i płynie po nich do komputera który nie jest hermetyczny i potem zanikają funkcje autaRobert pisze:Wracajac do glownego watku chcialem zakomunikowac, ze po stronie pasazera w prawym dolnym rogu zrobila sie dzis mala powodzStachu_xjr uporales sie juz z tym ?? Drukuje te manuale od Lizzarda i w weekend za robote

- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Teraz latem to mało pada , ale tak zimą taka woda z solą moze nie być wesoło ;/ mi komputer 2 razy podlało raz straciły sie swaitał migacze wskażniki klima centralny zamek ogólnie wszytko co elektryzczne ,dojechałem do domu rozłozyłem wysuszyłem i wszystko powróciło do normy usczelniłem wtedy te dziury z podszybia pojedziełm z miesiac z kompem na wierzchu sprwdzałem po desczu było sucho załozyłem tak jak ma być , potem tez z miesiąc i nic , a tu wczoraj popadało tak mocno jade i klakson zaczoł sie drzezć non stop - aż sie zagotowałem ze złosci tyle tylko ze miałem 5 km do domu i jechałem tak
wyczysciłem kostki i jest git , do tego zakleiłem rano te mocowania dokładniej jutro przykleje tą usczelke co do szyby przylega na taśmie dwustronnej bo nie lezy i zobaczymy dalej

- Robert
- Forumowicz
- Posty: 181
- Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
- Model: Ford Mustang 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Perf White
Dalsza czesc tematu - problem pojawil sie dzis ponownie. Auto stalo przez caly dzien na parkingu pod chmurka, deszcz lal niemilosiernie.
Wsiadam, ruszam, przekraczam 40 mph - i slysze strumien jak z kranu, spojrzenie w bok dobrze znane miejsce. Tym razem naprawde polalo sie sporo. Uznalem, ze musze sie z tym uporac jak najszybciej bo pogoda pewnie sie nie zmieni. Poczytalem fora no i do roboty.
Zdjalem platikowa, zewnetrzna czesc podszybia - tak jak do wymiany filtra kabinowego. Latarka w lape, spojrzenie do srodka a tam doslownie JEZIORO. Woda zebrala sie gdzies do polowy wysokosci filtra. Samochod ruszal i woda przelewala sie przez filtr do srodka.
Reka do srodka, znalazlem odplyw - powiedziec zapchany to malo. zebral sie tam taki szlam jaki zbiera sie w rurach - jak przepychaliscie kiedys sprezyna to wiecie o co chodzi
Udroznilem ile sie dalo, polecial strumien pod samochod - zeszlo. Oczywiscie filtr do wymiany bo zgnil.
Jednym z objawow wewnatrz auta bylo nienaturalne parowania szyby na samym jej srodku - prawie kazdego ranka byla solidnie zaparowana. Teraz juz mam odpowiedzi dlaczego
Podsumowujac dla potomnych - jesli trzymacie auto pod chmurka, lub jesli macie takie objawy jak te powyzsze, znajdzcie 15 min i sprawdzcie czy odplyw przy filtrze kabinowym jest drozny.
Moje pytanie jest takie - czy trzeba bedzie co jakis czas powtarzac operacje, czy tez jest jakies systemowe rozwiazanie problemu ??
Wsiadam, ruszam, przekraczam 40 mph - i slysze strumien jak z kranu, spojrzenie w bok dobrze znane miejsce. Tym razem naprawde polalo sie sporo. Uznalem, ze musze sie z tym uporac jak najszybciej bo pogoda pewnie sie nie zmieni. Poczytalem fora no i do roboty.
Zdjalem platikowa, zewnetrzna czesc podszybia - tak jak do wymiany filtra kabinowego. Latarka w lape, spojrzenie do srodka a tam doslownie JEZIORO. Woda zebrala sie gdzies do polowy wysokosci filtra. Samochod ruszal i woda przelewala sie przez filtr do srodka.
Reka do srodka, znalazlem odplyw - powiedziec zapchany to malo. zebral sie tam taki szlam jaki zbiera sie w rurach - jak przepychaliscie kiedys sprezyna to wiecie o co chodzi

Udroznilem ile sie dalo, polecial strumien pod samochod - zeszlo. Oczywiscie filtr do wymiany bo zgnil.
Jednym z objawow wewnatrz auta bylo nienaturalne parowania szyby na samym jej srodku - prawie kazdego ranka byla solidnie zaparowana. Teraz juz mam odpowiedzi dlaczego

Podsumowujac dla potomnych - jesli trzymacie auto pod chmurka, lub jesli macie takie objawy jak te powyzsze, znajdzcie 15 min i sprawdzcie czy odplyw przy filtrze kabinowym jest drozny.
Moje pytanie jest takie - czy trzeba bedzie co jakis czas powtarzac operacje, czy tez jest jakies systemowe rozwiazanie problemu ??
[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
- Robert
- Forumowicz
- Posty: 181
- Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
- Model: Ford Mustang 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Perf White
nim nie bedzie kolejnego deszczu, tego nie sprawdze. poradziles sobie z tym jakos ??Stachu_xjr pisze:U nie odpływy były drozne woda leciała po szybie podchodziła pod uszczele plastkiu od podszybia która nie dolegał idealnie a szczególnie na rogach i dalej przez te prostokątne dziury na których montuje sie ta obudowe podszybia do kabiny no i po kablach do komputera
[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
-
- Forumowicz
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
- Model: 2007
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
- Kontakt:
Hmmm też nam czasem (nie codziennie ale się zdaża) paruje pośrodku, na dole, od zewnątrz. Może tez mam przytkane? Filtr zmieniałem 2 miesiące temu. Jutro rozgrzebie i napiszę jak u mnie.Robert pisze:Jednym z objawow wewnatrz auta bylo nienaturalne parowania szyby na samym jej srodku - prawie kazdego ranka byla solidnie zaparowana.
CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%
