wymiana rozrządu

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Zablokowany
Awatar użytkownika
lowrider
Młodszy Forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 2008-09-24, 23:48
Model: FORD MUSTANG GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: srebrny
Kontakt:

wymiana rozrządu

Post autor: lowrider » 2009-11-07, 16:45

Co ile wymienia się rozrząd w mustangu GT 2005, i ile taka operacja mniej więcej kosztuje? mam 52 tys mil i za chiny niewiem o co teraz zadbać..?



Awatar użytkownika
celibad
Członek Honorowy MKP
Posty: 1232
Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow triple
Kontakt:

Post autor: celibad » 2009-11-07, 17:44

przeciez tam jest łańcuch :wstyd:


"najlepszym lekiem na wszystkie problemy jest zwykła woda. dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął"

Jak mam czas to leże i odpoczywam, a jak nie mam czasu to tylko leże.

ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2009-11-07, 19:48

Ja bendem wymienial walki rozrzadu na FRPP cams ( 820 USD )


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
lowrider
Młodszy Forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 2008-09-24, 23:48
Model: FORD MUSTANG GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: srebrny
Kontakt:

Post autor: lowrider » 2009-11-10, 23:21

Dark Red pisze:Ja bendem wymienial walki rozrzadu na FRPP cams ( 820 USD )
-----------
o dzizas krajst ale traktor!!!! no dobra to się czegoś dowiedziałem, ale co łańcucha się juz nie wymienia? z tego co wiem po iluś tam km sie wymienia, a co ile w mustangu gt?



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-11-10, 23:33

lowrider, NIE RUSZAJ łańcucha .. Napewno ci nie grozi wymiana .. :D



Awatar użytkownika
Mały1973
Forumowicz
Posty: 688
Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
Model: Mustang Mach I 1971
Silnik: inny V8
Kolor: Medium Blue Metallic
Kontakt:

Post autor: Mały1973 » 2009-11-10, 23:56

lowrider dokładnie tak jak piszę Alu nie ruszaj łańcucha, nie mam Mustanga 05 + więc nie będe pisał dokładnie co do tego auta ale wszystkie poprzednie auta które miałem to nigdy nie wymieniałem łańcucha, łańcuch jak się zerwie to się zerwie i wymienisz tylko łańcuch, gdybyś miał pasek to inna sprawa bo pasek narobi szkód więc trzeba tego pilnowac. W jednym z moich poprzednich aut z tego samego koncernu, jak robiłem remont to łancuch przy przebiegu 320 tys, km miał dopiero minimalny luz więc nawet nie myślałem o wymianie tego.


- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation

Awatar użytkownika
Baks
Młodszy Forumowicz
Posty: 42
Rejestracja: 2009-11-01, 20:42
Model: Ford F150
Silnik: V8 5.0
Kolor: Aspen Green

Post autor: Baks » 2009-11-11, 01:14

@lowrider jesli bardzo chcesz to mzoesz wymienic :P ale z zalozenia ten rodzaj rozrzadu ma wieksza zywotnosc niz reszta silnika i trzeba miec farta zeby lancuch padl :P



Awatar użytkownika
lowrider
Młodszy Forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 2008-09-24, 23:48
Model: FORD MUSTANG GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: srebrny
Kontakt:

Post autor: lowrider » 2009-11-11, 19:04

no to bajka ;) odpada duża kasa na wymianę ;DDD i tak powinno być w każdym aucie;D :cwaniak:



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-11-11, 21:43

Juz j :D est to stosowane coraz częściej - napewno w tych mocniejszych



Zablokowany

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”