Nowość od Shelby - Shelby Turbo (do Shelby GT)

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

ODPOWIEDZ
kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Nowość od Shelby - Shelby Turbo (do Shelby GT)

Post autor: kaes » 2009-11-04, 12:47

Shelby pokazał nowy zestaw Turbo dla Shelby GT 2007-2009 i 2005-2009 Mustang GT z ręczną skrzynią biegów. Nowy pakiet podnosi moc auta do 550 hp, poprawia prowadzenie auta, hamulce i wygląd.

"W 1985 roku Carroll użył turbo aby zamienić Chrysler K w rakietę" powiedziała Amy Boylan. "Pomimo, że oferowaliśmy superchargery w pakietach przez wiele lat, wielu entuzjastów pytało nas o opcję turbo, ponieważ sa wtedy inne charakterystyki jazdy i prowadzenia. Shelby Turbo został stworzony aby sprostać tym potrzebom".

Turbo zostało stworzone z pomocą Turbonetics. Od 1978 roku Turbonetics jest czołowym producentem takich układów. Ponadto Mustang Racing Technologies z Plymouth był zaangażowany w ten program.

Zestaw może być zainstalowany w 2007-2009 Shelby GT lub 2005-2009 Mustang GT w Las Vegas lub u jednego z ich przedstawicieli. Cały pakiet kosztuje 22.599$.

Podstawowe komponenty to:
o Shelby/Turbonetics Turbocharger with 550 HP (at the crank)
o Short throw shifter
o Shelby Pro-Plus 4 wheel brake system
o Performance suspension with Caster/Camber Plates
o Borla dual exhaust
o Shelby Bar Grille and stripes
o Shelby Gauge Pod and Shelby Signature Gauges
o Serialized dash and engine bay plaque, as well as a Certificate of Authenticity
o Shelby Functional Deep Draw hood with pins
o Shelby Turbocharged Floor Mats
o Specific 18” X 9” Chrome Aluminum Wheels with Goodyear Eagle F1 275/35/18 tires

Dodatkowe komponenty:
o Shelby GT-H Front Fascia and Shelby Rear Fascia
o Baer 6-Piston Extreme front and rear brake kit
o Front Brake Ducts
o Performance clutch
o Eibach Pro-2 Coil-Over Shocks and Struts
o Eibach Pro Sway Bar Kit and Eibach Pro Alignment Kit
o 1” drop Lower Ball Joints
o Bump Steer Kit
o Upgraded front lower control arm bushings
o 8-point roll cage

A tak ode mnie: maskę ma ta samą co my :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2009-11-04, 15:15

Chętnie bym zobaczył wykres z hamowni tego Turbo GT i porównał z GT500 czy tam jakimś przykładowym komresorem. No nic - poczekamy aż w USA ktoś kupi i wrzuci skan :)


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-11-04, 15:54

Pluzz - klasa to logo na masce :D


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”