S197 UBB Mustang

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

S197 UBB Mustang

Post autor: pluzz » 2009-11-01, 22:51

Nie wiem czy juz na to trafiliscie chlopczyki: http://www.ubbmustang.com/Cars_UBB1000.html

Cars - UBB1000
Specification

Engine

Engine 5.4 litre all aluminium
32 valve dohc v8
1000hp @ 7500 rpm (1500hp capable)
1.7 lbs boost (3.0 lbs capable)
Twin 62mm throttle bodies
Twin screw whipple 3.4lt supercharger
Forged pistons
High lift cams
Ported and polished heads
Balanced and blueprinted

Obrazek


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-11-01, 23:18

Nieźle, najbardziej podoba mi się kolor :). Przedni spojler już sporo mniej. Trochę taki do Rousha podobny.

Ogólnie wszystko ładnie i pięknie tylko jestem przekonany, że bez problemu uciekłbym mu GTRem na normalnej drodze ze względu na prowadzenie i przyczepność (mimo świetnego zawieszenia jakie ma ten Mustang). Dlatego zrezygnowałem z modyfikacji silnika w Guciu. To co jest wystarcza, a cokolwiek więcej byłoby sporym ryzykiem przy szybkiej jeździe na zwykłych drogach.

Swoją drogą ciekawe jak się jeździ takim Mustangiem.


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-11-01, 23:32

Deftronic pisze:Swoją drogą ciekawe jak się jeździ takim Mustangiem.
Zapewne pokazuje kto tu rządzi i poniewiera kierowcą w fotelu :serce: :super: :D


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-11-02, 00:33

Tutaj jest video ale nie wiem czy bedzie dostepne w Polsce


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-11-02, 11:31

tyle co słyszałem o tym modelu : to auto typowo na 1/4 mili . prod seryjna. Maxymalnie odciazony . Widziałem gdzieś filmik jak przy ruszaniu podnosi mu sie przód.. Deftronic . moze by ci sprawił ten stang niespodziankę.



Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-11-02, 12:47

Alustar - właśnie mnie uprzedziłeś... :)

Dokładnie, to auto na 1/4 mili jest trudne do pobicia, ale patrząc jak Vicki powoli wchodzi nim w zakręt nie mam wątpliwości, że w ogóle nie sprawdziło by się na zwykłych drogach (mimo super zawieszenia). Po prostu za duża moc przenoszona jest na tylnie koła. Do tego to KOSMICZNE spalanie. Sorry, tylko dla fanów 1/4 mili, którzy czasami powoli przejadą się po okolicy. No i fanów Mustanga, bo za te pieniądze można kupić rocznego GTRa plus upgrade do 800 koni. Ma człowiek tak samo lub podobnie, ale podane w bardziej cywilizowany sposób, praktyczniej i nazwijmy to w ten sposób - na full wypasie.

Mimo wszystko Mustangi rulez i cieszą się na drogach i w ogóle zdecydowanie większą sympatią. :)

Na GTRa większość patrzy spod oka. :)


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
PMN
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2008-10-03, 23:59
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: performance white/blue

Post autor: PMN » 2009-11-02, 21:28

Alustar - nie wiem czy nie mylisz tego powyżej z Cobra Jet, mam racje? To co innego.

Ten samochód to taka pokazówka. Na 1/4 ma po pierwsze źle zestrojone zawieszenie, pełen środek, no i opony, rozmiar których (mimo,że to ToyoR888) raczej wykluczyłby dobry start nawet z 600HP.

No i (poza kolorem :D ) jest brzydki.


2009r Shelby GT500 - 12.1s
2010r M3 Turbo - 10.2s

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-11-02, 21:32

PMN pisze:Alustar - nie wiem czy nie mylisz tego powyżej z Cobra Jet, mam racje? To co innego.

Ten samochód to taka pokazówka. Na 1/4 ma po pierwsze źle zestrojone zawieszenie, pełen środek, no i opony, rozmiar których (mimo,że to ToyoR888) raczej wykluczyłby dobry start nawet z 600HP.

No i (poza kolorem :D ) jest brzydki.
Masz racje pomylilem go z Cobra Jet :wstyd:



Awatar użytkownika
PMN
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2008-10-03, 23:59
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: performance white/blue

Post autor: PMN » 2009-11-02, 22:30

A jeszcze tak a propos 1000KM. W GT500 nie trzeba nawet rozbierać silnika by tyle osiągnąć :)




Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-11-02, 23:07

PM masz doswiadczenie ze swoja BMW - jak z trwaloscia podzespolow przy takich mocach - na jeden wyjazd i bum...
Czytalem twoja opowiesc o modyfikacji i powiem Ci ze masz zapal, cierpliwosc i duzo funduszy ... ;)



Awatar użytkownika
PMN
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2008-10-03, 23:59
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: performance white/blue

Post autor: PMN » 2009-11-03, 00:04

Jasne, że lepiej mieć zapas wytrzymałości. Z BMW to wogóle inna sprawa, bo fabrycznie było N/A.

Z tego co słyszę w UBB też przeszczepili układ napędowy z GT500. Mówią o aluminiowym bloku i większej wytrzymałości, więc pewnie zbudowany jest na mocniejszych korbach/tłokach. I dobrze! :)
Pomimo filmu, który wkleiłem powyżej, bałbym się robić powyżej 800RWHP na seryjnym silniku.


2009r Shelby GT500 - 12.1s
2010r M3 Turbo - 10.2s

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”