Mustang 2010
-
- Forumowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
GT500 nie wychodził od 2005Mario78 pisze:O ile Gt500 AD 2005,miało grożne spojrzenie to 2010 zabija. Jest piękny i już w Polsce.
Jezeli to jest jego cena na miejscu,to wydaje sie być niska poniewaz ''stare''GT500 stoją powyzej tej ceny .
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10304855
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10265010

205 na miejscu to dobra cena ,chyba że jak pisze AluStar opłaty dochodzą ........ a nawet na bank i na 1000% żadne z tych nie jest w PL
AluStar pisze:Mario78, Sadze ze raczej napewno dojda oplaty transportowe. . REALNIE 47-50 TYS $ = OKOLO 175 000 ZL + 51 % = ??? WIEC JAK BYS NiE KOMBINOWAL TO ZA TYLE NiE WYJDZIE .. chyba ze na jakies mienie. Ale tylko gdybam .
10 cło + 18 z czymś tam akcyza + 22 % Vatu to wychodzi około 60 %

Jak by nie liczyć - dużo

Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Jak juz szukalem autka to pisalem do firm oferujacych wirtualne samochody. Dostawalem umowy i wlosy mi stawaly deba - mozesz dostac przystanek i tak bedzie ze stan techniczny i wizualny ci jest znany. A i na oplate koncowa roznica kursu ma wplyw - jak u mojego znajomego - i wtedy doskoczylo mu 40 000 zl nagle??.
Fakt Autko mial ale papiery u nich "jak nie zaplacisz to u nas sa papiery - my tez musimy zarobic " taka dostal odpowiedz..
Podchodzmy realnie Nowy samochod +52% wartosci i wyjdzie ci cena koncowa. Nawet jak na poczatku mowia ze tyle to..... i tak doliczyc trzeba gorke.
Fakt Autko mial ale papiery u nich "jak nie zaplacisz to u nas sa papiery - my tez musimy zarobic " taka dostal odpowiedz..
Podchodzmy realnie Nowy samochod +52% wartosci i wyjdzie ci cena koncowa. Nawet jak na poczatku mowia ze tyle to..... i tak doliczyc trzeba gorke.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 43
- Rejestracja: 2008-07-09, 17:53
- Model: Cougar 99
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Silver
- Kontakt:
Gdzie napisałem ,ze ''wychodził ''w roku 2005. Jest to model 2005,ponieważ w tym roku został pokazany na targach publiczności,a ze produkcję rozpoczęto dwa lata pózniej...alfatech pisze:GT500 nie wychodził od 2005
No realnie to masz racje ,ze to wirtualne auto...ale bardzo mi sie podoba przód,a do tyłu jeszcze się muszę przekonać.AluStar pisze: REALNIE 47-50 TYS $ = OKOLO 175 000 ZL + 51 % = ???
[size=192][color=red][b]Zawsze ustawiaj czas wygaśnięcia postów nie wnoszących nic do tematu!!![/b][/color][/size]
-
- Forumowicz
- Posty: 164
- Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
- Model: Silver Bullet, 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: silver
Tył też jest fajny, bo nowe ledowe lampy mają bajerantki kierunek - sekwencyjne migające lampy jak w samochodach pilotach w F1. Super nowatorskie i zajefajny efekt.
Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune
-
- Forumowicz
- Posty: 164
- Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
- Model: Silver Bullet, 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: silver
Jeżeli masz na mysli władze w usa to muszą się chyba douczyć. Samochód jest dopuszczony na rynek amerykański i spełnia tamtejsze wymagania. Jak by mi jakiż szeryf z zapyziałej pipiduwy dowalił taki mandat to oczywiście poszedł bym do sądu. W tydzień (bo tyle trwa rozpatrzenie sprawy - miałem dwie:) szeryf by się nauczył że nowy Mustang tak ma i jest to ok.
Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune
-
- Forumowicz
- Posty: 164
- Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
- Model: Silver Bullet, 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: silver
A jak nasza to nie ma się co za bardzo przejmować....
Warte są te światła grzechu

Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune
-
- Forumowicz
- Posty: 404
- Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Sterling Grey
- Kontakt:
a ja na poczatku myslalem ze zwalili go kompletnie, teraz troche sie z nim juz oswoiłem, ale prawda jest taka, ze trochę czegoś stracił, może jest bardziej agresywny i nowoczesny, ale za to jest taki bardziej nijaki chyba
- nei widzialem go na zywo - moze na zywo robi inne wrazenie... sam nei wiem - srodek mi sie w nim bardziej podoba niz w 2005. Tak czy inaczej, pewnie predzej czy pozniej duzo osob stąd sie w niego przesiadzie 


Bart
-
- Forumowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
trochę za okrągły a środek bardzo europejski - ciekawe jakie wrażenie robi na żywoAluStar pisze:Mi sie podoba 05-09 bo nawiazuje do 67 rok - te nowe to dzielo wlochow i kształt juz taki pod niemca / europejczyka. Stracil swoj wyglad prawdziwego Musclecar ( czy jak sie tam pisze ) . Zaokraglili go jak New Bitla .

Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
tyl rzeczywiscie jest do bani, ale przod i wnetrze mi sie podoba.. jakbym zamawial przod to pewnie juz bym ten nowy zamowil,ale tyl zostawilbym taki jaki jest,ewentualnie taki jak ma GT500 2008
i po co ja sie rozpisalem;) bynajmniej cena GT500 w Polsce nie powinna przekroczyc 300tys.zl ,no chyba ze ktos naliczy sobie 20tys.zl marzy co jest calkiem mozliwe..

to nie do konca jest tak ze 10%cla+18,6%akcyzy+22%VATu = ok 60% - jest znacznie gorzej bo 10%od wartosci auta z transportem czyli powiedzmy 170tys.zl +10tys transport przez USA i ocean i marżą= 10% od 180tys.zl = 18tys.zl cła, potem sie liczy akcyze od sumy wartosci auta z transportem czyli 180tys+18=198tys.zl x 18,6akcyzy=36828akcyzy no i potem VAT od wszystkiego czyli wartosci auta z transportem+clo +akcyza=198000+36828=234828x22%VAT=51662zł VATu czyli w sumie razem nowy GT nas kosztuje 234828+51662=286490zł i zostaje nam tylko rejestracja i przystosowanie auta do przepisow unijnych:) ale widze ze rzeczywiscie wystarczy do ceny auta w stanach dodac 60% i wychodzi podobnieAluStar pisze:Mario78, Sadze ze raczej napewno dojda oplaty transportowe. . REALNIE 47-50 TYS $ = OKOLO 175 000 ZL + 51 % = ??? WIEC JAK BYS NiE KOMBINOWAL TO ZA TYLE NiE WYJDZIE .. chyba ze na jakies mienie. Ale tylko gdybam .
