wiem wiemDezo pisze: Na tym to polega - wskrzeszać coś, co miało już nie żyć... Z tego jest prawdziwa satysfakcja.
 
   
 oryginał bym zachował tak czy siak, raczej. A pojęcie 'nowy' jest też względne bo blok jest 289 lub 302 regenerowany a nie teraźniejsza produkcja, zrobiono mu po prostu remont i wrzucono sporo nowych gadgetów, które i tak prawdopodobnie bym kupował do remontu ...
no nic, dzięki za opinie, będę obserwował jak się zachowują $$$
 i wtedy zdecyduję
 i wtedy zdecyduję331 KM jest w przypadku 302, brałbym raczej 289 zeby zachować 'ciągłość' oryginałupluzz pisze: Jeszcze tylko dowiedzialbym sie czy 331KM to nie bedzie za duzo dla oryginalego walu i dyfru(a?). C4 powinna sobie poradzic (pisze z tego co czytalem a nie z wlasnego doswiadczenia...)
 
 Na forum UK jest gość 'Graham' który ma zmodyfikowany 289 na 347 stroker i około 300 KM, nie pamietam ale wydaje mi się że ma standardowy wał / dyfer.
 
			







 my other ride is your mom
 my other ride is your mom  przy twoim aucie
 przy twoim aucie 
 2V i 4V to nie liczba zaworow tylko gardzieli (z ang. venturi) w gazniku.
 2V i 4V to nie liczba zaworow tylko gardzieli (z ang. venturi) w gazniku. 
 )
 ) zdecydowałem że wszystkie cześci które są FoMoCo będę chromował/odnawiał i później dumnie używał w aucie
 zdecydowałem że wszystkie cześci które są FoMoCo będę chromował/odnawiał i później dumnie używał w aucie 