cargo

Wszystko związane z wyścigami, driftem itd. (sprzęt, taktyka, imprezy...)

Moderatorzy: alski, alski

Maru
Młodszy Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 2009-06-07, 04:02
Model: Audi TT 1.8T 180KM -> v8 ?
Kolor: blue
Kontakt:

Post autor: Maru » 2009-10-01, 04:52

no tego dodgea to scignales o jakies 6 dlugosci bo ja go wzialem na 2 dlugosci a startowalem za toba na twoim pasie ;)


http://www.iClinic.pl

Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-10-01, 19:19

Ej, Panowie, to nie jest auto do scigania, zmierzcie się z nim w tym do czego on się nadaje... ;)



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-10-01, 20:49

Pawellos pisze:Ej, Panowie, to nie jest auto do scigania, zmierzcie się z nim w tym do czego on się nadaje...
Sądziłem że po otawrciu tego vid zobaczę jak RAM'ka ciągnie lawetę/przyczepę, wiezie gruz czy inny shit :P
Przynajmniej mi do tego służył ;)


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-10-02, 15:07

alfatech pisze:
Pawellos pisze:Ej, Panowie, to nie jest auto do scigania, zmierzcie się z nim w tym do czego on się nadaje...
Pawellos ten ram jest tak ciężkim klocem (co widać nawet na filmiku) że nie ma siły się obracać :rotfl: - mustang zrobiłby to lepiej ładniej :)
Ram nadaje się ( co również widać na filmiku ) do wożenia pustaków na pace :rotfl:
Mustanga byś dawno rozwalił, tam były mega dziury, może na filmiku ich dobrze nie widać, poza tym ram jest długi i za pace było znacznie lepiej niż kręcić się w środku ;D



Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2009-10-07, 14:00

Dzień dobry!
To znowu ja chciałem się pochwalić ; )))

Z łapanki wczoraj mnie wzięto na Cargo, ale ponieważ były zacne woziki więc wyskoczyłem z kapci żeby się ścignąć tym razem z klanem BMW. Mają od cholery symboli których nikt normalny nie rozumie , więc postaram się być precyzyjnym ; )

otóz najpierw był BMW 2000r.? 540i 286KM V8 4,4l. - od początku (200m) do końca dostał na 3 długosci,

potem BMW M5 2001r. E39 410 KM (10 KM więcej niż standard) 4,9l. - na 400m byłem pierwszy o 1 długość, na 700 m. odszedł mi na 1 długość,

na deser BMW M5 2007r. 507KM 5l. V10 - na 400m byłem pierwszy o 0,5 długości, na 700 m. odszedł mi na 2 długośći. (start 2 razy był identycznie lepszy od BMW, tylko za pierwszym razem dopadliśmy jakąs sierotę po 400m i ja zajechałem drogę ; )

Generalnie jestem b. zadowolony bo jak widać na krótkie dystanse np. spod świateł można spoko ''stawać'' z M5 ; ). M5 mają dużo większą moc a na początku im spoko odchodziłem (1 i 2gi bieg), potem Mustang wytraca od 120km/h tą niesamowitą dynamikę i -ogólnie zauważyłem- powoli go mocnniejsze auta dochodzą (opory powietrza tylko czy coś jeszcze? skrzynia - jak myślicie?).

Mimo że było sucho to już zimno - koła lekko buksują ale wszystkim ww. Chyba koniec sezonu się zbliża ; ((((



Awatar użytkownika
6pol
Młodszy Forumowicz
Posty: 57
Rejestracja: 2008-11-24, 15:03
Model: Mustang GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver

Post autor: 6pol » 2009-10-07, 16:04

Olaf jestem w szoku jak Ci to chodzi.
Co masz zdłubane w swoim GT?



Awatar użytkownika
frog
Młodszy Forumowicz
Posty: 17
Rejestracja: 2009-10-07, 15:06
Model: 2007
Silnik: V6 3.8
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: frog » 2009-10-07, 18:32

Olaf pisze:Generalnie jestem b. zadowolony bo jak widać na krótkie dystanse np. spod świateł można spoko ''stawać'' z M5 ; ). M5 mają dużo większą moc a na początku im spoko odchodziłem (1 i 2gi bieg),
Pod warunkiem, że w M5 siedzi Michał który nih*ja nie ogarnia tego samochodu.
... nie chciałem tego mówić wczoraj przy nim :oczami:

Prawda jest taka, że GT do M5 ('07) nie ma podejścia....
Ostatnio zmieniony 2009-10-07, 18:33 przez frog, łącznie zmieniany 1 raz.


... im szybciej jadę Tym widzę wyraźniej!

Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2009-10-07, 19:18

o Ty żabo wredna!!!!
; )))

... a Pawellos mówi, że ja też się nie nadaję na kierowcę , to sie wyrównało ; )))

Tak serio to nowe M5 na pewno jest potencjalnie dużo, dużo silniejsze bo ma aż o 200KM !! więcej.... i widać to, bo jak ja odchodzę mu na jedynce i dwójce to po 200 metrach zaczyna mnie doganiać w b. szybkim tempie.... ale mówiąc szczerze spodziewałem się po M5 dużo, dużo więcej (były 2: 2001r. i 2007r. ; )

No Ty to nieźle jeżdzisz - tylko weź znajdz innego pacjenta w M5 - nawet w W-wie to cholernie trudne!

6pol,
nie - ja mam serię automat. Od jakiejś kobiety kupiłem - już ustaliliśmy, że była to chyba najszybsza niunia w Kanadzie! :rotfl: Raczej nic tam nie było -> nawet wgranego softu bo nawet filtr powietrza był papierowy... Stąd porównania Waszego GT z moim są dosyś miarodajne (one sa mniej więcej takie same, no chyba że ktoś jak sierota zmienia biegi to go ścignę o 1 długość). Po prostu to jest normalny Mustnag nie-rozbity i z normalnym przebiegiem 30 000km.



Awatar użytkownika
frog
Młodszy Forumowicz
Posty: 17
Rejestracja: 2009-10-07, 15:06
Model: 2007
Silnik: V6 3.8
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: frog » 2009-10-08, 04:01

Olaf pisze: tylko weź znajdz innego pacjenta w M5 - nawet w W-wie to cholernie trudne!
Mój bliski znajomy (już samo to oznacza, że ogarniał samochody hehe :hyhy: ) miał identyczną więc miałem okazję porównać Michała m5 i tą mojego znajomego. Jeździły identycznie ale jednak ze startu mój znajomek dymał o 2 długości oklejonego WHITE'a :)

Dodajmy też, że M5 seryjnie posiada procedurę startu, której zapewne nie używał Michał ścigając się z Tobą. 15-20 razy ruszysz na procedurze i sprzęgło za 12 koła do wymiany. Łatwo obliczyć ile kosztuje jeden start.


... im szybciej jadę Tym widzę wyraźniej!

Awatar użytkownika
6pol
Młodszy Forumowicz
Posty: 57
Rejestracja: 2008-11-24, 15:03
Model: Mustang GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver

Post autor: 6pol » 2009-10-09, 02:56

No to w takim razie ładnie chodzą nasze GT, nie miałem okazji ścigać sie z takimi samochodami, ciężko o takie w Lublinie :)



Mario78
Młodszy Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 2008-07-09, 17:53
Model: Cougar 99
Silnik: V8 5.4
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Mario78 » 2009-10-09, 14:47

frog pisze:Dodajmy też, że M5 seryjnie posiada procedurę startu, której zapewne nie używał Michał ścigając się z Tobą. 15-20 razy ruszysz na procedurze i sprzęgło za 12 koła do wymiany
Czyli Panowie z Bajermiszen Motoren Werken,sie nie postarali ,wręcz jest to śmieszne ze auto za tyle kasy spierdzieli sie po 15-20 ostrych startach. Do bani.

Olaf jestem z Ciebie dumny. Jak bedę rozglądał się za mustangiem ,to ''przez Ciebie''nie wiem czy nie rozejrzeć sie za automatem,chociaż jest to wbrew moim wyobrażenią o szybkim samochodzie. :D


[size=192][color=red][b]Zawsze ustawiaj czas wygaśnięcia postów nie wnoszących nic do tematu!!![/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
frog
Młodszy Forumowicz
Posty: 17
Rejestracja: 2009-10-07, 15:06
Model: 2007
Silnik: V6 3.8
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: frog » 2009-10-09, 15:21

Mario78 pisze:...nie wiem czy nie rozejrzeć sie za automatem,chociaż jest to wbrew moim wyobrażenią o szybkim samochodzie. :D
Moim zdaniem samochód typowo sportowy powinien mieć manualną skrzynie biegów. Ale z drugiej strony prawdziwy mussel car kojarzy mi się właśnie z automatem. Trzeba by sobie odpowiedzieć na pytanie czy kupujemy Mustanga do sportowej szybkiej jazdy, czy do szybkiego napędzania się na prostej... Myślę, że zapewne w grę wchodzi jedynie ta druga opcja gdyż Mustang do szybkiej sportowej jazdy zwyczajnie się nie nadaje.

Tak więc polecam automat gdyż:
1) jak już wspomniałem mussel car "powinien" mieć taką skrzynię :cool:
2) nie zmienisz tak szybko biegów i efektywnie jak automat (szczególnie taki jak jest w GT).

Dodać trzeba jeszcze, że skrzynia zmienia nieco charakterystykę rozkłady mocy i momentu obrotowego. Automat - lepszy z dołu ale za to gorszy vmax.


... im szybciej jadę Tym widzę wyraźniej!

Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2009-10-09, 22:33

no ja to 98% czasu jeżdzę po W-wie , więc nie jest to tor wyścigowy tylko ''starty po prostej" ; )) Mnie jak miałem manuala to strasznie wkurzało przerzucanie w korkach biegów... a jak pokazał się automat na równi z manualem to się nie zastanawiałem! (jest fenomenalny i mówiąc szczerze niezbyt widzę, gdzie ew. manuala mógłbym wykorzystać - na torze raz do roku?)

Mnie to zawsze ciekawi jak automaty w sportowych autach (czy Formuła 1 czy niemieckie wyścigi, no wiecie skrzynie DSG etc.) sobie radzą z ew. poślizgami - ja to sobie niezbyt wyobrażam, bo u mnie automat "wykręca Hołka''...

Natomiast te M5 to mnie mocno zawiodło, wiecie, ono odchodzi na 2 długości od 0 do 180km/h ale to jest 200KM !!!! więcej , auto quasi sportowe i za kasę olbrzymią!!! Jak dorzucę kompressor za 6000$ to go na luzie ścignę ; ))) (no chyba że rzeczywiście był to słaby kierowca ; (



Awatar użytkownika
frog
Młodszy Forumowicz
Posty: 17
Rejestracja: 2009-10-07, 15:06
Model: 2007
Silnik: V6 3.8
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: frog » 2009-10-10, 17:53

Olaf pisze:Natomiast te M5 to mnie mocno zawiodło, wiecie, ono odchodzi na 2 długości od 0 do 180km/h ale to jest 200KM !!!! więcej , auto quasi sportowe i za kasę olbrzymią!!! Jak dorzucę kompressor za 6000$ to go na luzie ścignę ; ))) (no chyba że rzeczywiście był to słaby kierowca ; (
Kompresor może pomóc tylko pytanie czy osiągniesz 4.5s do 100 skoro takim wynikiem nie może się poszczycić nawet GT500...? :luka:

W tym BMW M5 jest naprawdę dużo przemyślanych rozwiązań, między innymi skrzynia SMG - najbardziej zaawansowana technologicznie skrzynia na rynku.

Ale mam dla Ciebie lepsze wyzwanie :D

Mercedes C klass 6.3 AMG niby słabsze od M5 ale dało mu niezły wycisk... miałem ostatnio okazję pośmigać tak owym (mój znajomy kupił) i jetem w szoku... no i ten dźwięk :cool:

najgłośniejsze seryjne auto:


... im szybciej jadę Tym widzę wyraźniej!

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-10-12, 14:23

To Jest Cargo

[yt][/yt]



ODPOWIEDZ

Wróć do „Tor”