
cargo
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 37
- Rejestracja: 2009-06-07, 04:02
- Model: Audi TT 1.8T 180KM -> v8 ?
- Kolor: blue
- Kontakt:
ale sromotne baty dostalem od olafa
4 dlugosci to naprawde imponujaca roznica... gdyby mi sie udal porzadnie chociaz 1 start to sadze ze bym skrocil ten dystans do ok. 2 dlugosci.
Horse... roznica miedzy v6 a v8 jest po prostu OGROMNA.
Juz sie ustaliwilismy z Maciejem na dzisiaj - zobaczymy co z tego wyjdzie z manualem

Horse... roznica miedzy v6 a v8 jest po prostu OGROMNA.
Juz sie ustaliwilismy z Maciejem na dzisiaj - zobaczymy co z tego wyjdzie z manualem

http://www.iClinic.pl
- Olaf
- Forumowicz
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: królewski błękit : )
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Horse,
ja nie wiem - może Ty masz automat w jakiejś opcji awaryjnej typu "service mode"?? i dlatego przyśpiesza ospale?
Maru,
Cabrio jesst cięższe chyba o 60 kg ?
Dzisiaj był czad dzień:
- najpierw Nissan 350Z 2006r 305KM ścignąłem go o 1 długość - miło,
- potem Astra OPC 2.0 Turbo (z modami z 240 na 270KM) - dziwnie wyraźnie, o 4 długości dostał (a "tylko łaskawie jak jechał do domu to ew. może się ścignać" ; )),
- potem Audi 2,7 biTurbo 270KM? ścignąłem o 3 długości (ten był najlepszy, mówił że "mnie to na luzie powiezie" bo on "na równi z 350KM" jeżdzi, i "jak będzie jechał na kebaba to moze się ścignąć... ; )))
No z kebaba już nie wrócił...
- na koniec nowy BMW 730 turbodiesel 250KM dostał z 4 długości ale nie ściemniał, równy gość (a ja się uwziąłem na diesle bo ciągle poszukuję "tych wspaniałych hiperszybkich diesli" co o nich wszyscy mówią a .... jeszcze ja nie widziałem
Tylko Thomas swoim Camaro SS "którego nikt nie widział na oczy" jak zwykle nie przyjechał...
ja nie wiem - może Ty masz automat w jakiejś opcji awaryjnej typu "service mode"?? i dlatego przyśpiesza ospale?
Maru,
Cabrio jesst cięższe chyba o 60 kg ?
Dzisiaj był czad dzień:
- najpierw Nissan 350Z 2006r 305KM ścignąłem go o 1 długość - miło,
- potem Astra OPC 2.0 Turbo (z modami z 240 na 270KM) - dziwnie wyraźnie, o 4 długości dostał (a "tylko łaskawie jak jechał do domu to ew. może się ścignać" ; )),
- potem Audi 2,7 biTurbo 270KM? ścignąłem o 3 długości (ten był najlepszy, mówił że "mnie to na luzie powiezie" bo on "na równi z 350KM" jeżdzi, i "jak będzie jechał na kebaba to moze się ścignąć... ; )))
No z kebaba już nie wrócił...


- na koniec nowy BMW 730 turbodiesel 250KM dostał z 4 długości ale nie ściemniał, równy gość (a ja się uwziąłem na diesle bo ciągle poszukuję "tych wspaniałych hiperszybkich diesli" co o nich wszyscy mówią a .... jeszcze ja nie widziałem

Tylko Thomas swoim Camaro SS "którego nikt nie widział na oczy" jak zwykle nie przyjechał...
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 37
- Rejestracja: 2009-06-07, 04:02
- Model: Audi TT 1.8T 180KM -> v8 ?
- Kolor: blue
- Kontakt:
to był 265 KM Audi kombi bi-turbo ale zjadles go oporowoOlaf pisze:Horse,
ja nie wiem - może Ty masz automat w jakiejś opcji awaryjnej typu "service mode"?? i dlatego przyśpiesza ospale?
Maru,
Cabrio jesst cięższe chyba o 60 kg ?
Dzisiaj był czad dzień:
- najpierw Nissan 350Z 2006r 305KM ścignąłem go o 1 długość - miło,
- potem Astra OPC 2.0 Turbo (z modami z 240 na 270KM) - dziwnie wyraźnie, o 4 długości dostał (a "tylko łaskawie jak jechał do domu to ew. może się ścignać" ; )),
- potem Audi 2,7 biTurbo 270KM? ścignąłem o 3 długości (ten był najlepszy, mówił że "mnie to na luzie powiezie" bo on "na równi z 350KM" jeżdzi, i "jak będzie jechał na kebaba to moze się ścignąć... ; )))
No z kebaba już nie wrócił...![]()
![]()
- na koniec nowy BMW 730 turbodiesel 250KM dostał z 4 długości ale nie ściemniał, równy gość (a ja się uwziąłem na diesle bo ciągle poszukuję "tych wspaniałych hiperszybkich diesli" co o nich wszyscy mówią a .... jeszcze ja nie widziałem![]()
Tylko Thomas swoim Camaro SS "którego nikt nie widział na oczy" jak zwykle nie przyjechał...

ta astra ze mna tez jechala, niestety przegralem ze wzgledu na brak koni (180 vs 270 ..

Z checia bym wystartowal z tym bmw

to PMN widzimy się w czwartek ;D nie moge sie doczekac tej konfrontacji
pieknie syczał ten twoj kompresor !
- cabrio w przypadku TT jest ciezsze o ok. 80 kg
- w przypadku msutanga to chyba ze 100 kg no nie ?
http://www.iClinic.pl
- horse
- Forumowicz
- Posty: 636
- Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
- Model: Mustang Convertible
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Torch Red
- Kontakt:
no to dzis bardzo udany dzien
) ale to pewnie dlatego ze zmienilem sposob startowania i troche pewnie dolozonego stożka i wydechow TT maru ktora mnie objezdzala jakis czas temu dzis tez mnie objechala ale nie powiem wiecej ray zostala objechana
nastepnie zjedzona zostaa 160 KM honda crx del sol, 200KM astra coupe samochody ktore sa teoretycxznie duzo lzejsze. jedynie co z MAciejem i jego mustangiem v6 nie moglem sobie poradzic jechalismy łeb w łeb tyle ze ona ma manuala ale co jest bardzo dziwne Macieja konik jest po chipie wiec nie wiem czemu mnie nie zjadl...


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D
-
- Forumowicz
- Posty: 404
- Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Sterling Grey
- Kontakt:
no tak jakis dokladny pomiar na pewno miałby sens - ale ja jestem na prawde laikiem - wczesniej katowałem corolle, astre, mondeo, s60 i mazde 121 - ten samochod jest dla mnie tak inny ze moze nie tyle go nei czuje, co nie mam zadnej skali porównania - jak kiedys bedzie jakis zlot to moze wpadne i ktos mi powi czy tak powinna jezdzic seryjna fura czy jednak cos mam spaprane
Bart
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 37
- Rejestracja: 2009-06-07, 04:02
- Model: Audi TT 1.8T 180KM -> v8 ?
- Kolor: blue
- Kontakt:
ja nie mam mustanga ale wiem ze masz cos spaprane
ja mam mierzone 7.2 do setki a 2 "prawie" seryjne mustangi jezdza ze mna na rowni badz mnie biorą. Sadze, ze sporo tu zmieni kwestia startow - tak jak sie dzisiaj horse przekonal, musisz przed startem wrzucic mu z 2000 obrotow - jak to zrobic? wciskasz hamulec gazujac ...a potem go szybko - jednak nie za szybko - zwalniasz i fruniesz do oporu 
oczywiscie klima i muza wylaczona
no przyznam horse, ze twoich modow niestety jakos strasznie nie wyczulem ale wreszcie sie nauczyles startowac
i tu masz przewage bo niestety ... moje 1350 kg sie ciagnie za moimi przednimi kolami a twoje 1500 dociska twoja tylnia oś do ziemi - dodam tez, ze przy starcie, przeciazenie rowniez dziala b. korzystnie na twoj start przenoszac wiekszosc wagi na tyl/tylnia os.... a ja ? musze najpierw ruszyc moj bolid i wyczuwac obroty itp itd a potem skutecznie ciagnie za soba reszte...
jeszcze szerokosc opony robi swoje - co ty tam u siebie masz?
Fajnie stary - pokazales dzisiaj klase
czekam na filmik twojego brata
jak bylby jakis problem z obrobka to mi wyslij
jako,ze pozno jest - wybacz nie poukladany post - przypomnialo mi sie ze jednak przybylo ci chyba troche mocy bo ja ci wczesniej ewidentnie odjezdzalem a teraz jedziemy na rowno badz na przemian od siebie szybciej... wiec chyba to musi byc twoj mod;)
paytoplay - jak chcesz sie sprawdzic to chyba moge powiedziec, ze jestem dosc dobrym instrumentem badawczym jesli chodzi o predkosc mustangow z "kreski"


oczywiscie klima i muza wylaczona

no przyznam horse, ze twoich modow niestety jakos strasznie nie wyczulem ale wreszcie sie nauczyles startowac

jeszcze szerokosc opony robi swoje - co ty tam u siebie masz?
Fajnie stary - pokazales dzisiaj klase


jako,ze pozno jest - wybacz nie poukladany post - przypomnialo mi sie ze jednak przybylo ci chyba troche mocy bo ja ci wczesniej ewidentnie odjezdzalem a teraz jedziemy na rowno badz na przemian od siebie szybciej... wiec chyba to musi byc twoj mod;)
paytoplay - jak chcesz sie sprawdzic to chyba moge powiedziec, ze jestem dosc dobrym instrumentem badawczym jesli chodzi o predkosc mustangow z "kreski"

http://www.iClinic.pl