cargo

Wszystko związane z wyścigami, driftem itd. (sprzęt, taktyka, imprezy...)

Moderatorzy: alski, alski

Maru
Młodszy Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 2009-06-07, 04:02
Model: Audi TT 1.8T 180KM -> v8 ?
Kolor: blue
Kontakt:

Post autor: Maru » 2009-09-06, 15:30

o fajne ;) dzieki za info


http://www.iClinic.pl

Awatar użytkownika
Maciej
Młodszy Forumowicz
Posty: 27
Rejestracja: 2008-12-07, 20:51
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: szary metalik

Post autor: Maciej » 2009-09-06, 20:14

witam jestem do dyspozycji v6 manual. horse daj znać jak będziecie jechać chętnie wam dołoże :D 601208454. Maciej


Maciej

Awatar użytkownika
horse
Forumowicz
Posty: 636
Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
Model: Mustang Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Post autor: horse » 2009-09-06, 20:25

Macku nie ma problemu pewnie to bedzie ten nowy tydzien bo mysle ze swojego odbiore kolo srody. jeszcze zobacyzmy podobno manula sa wolniejsze no chyba ze cos juz robiles w swoim heheh :)
a tak wogole to czemu nie byles na zlocie??


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D

Maru
Młodszy Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 2009-06-07, 04:02
Model: Audi TT 1.8T 180KM -> v8 ?
Kolor: blue
Kontakt:

Post autor: Maru » 2009-09-07, 16:19

ale sromotne baty dostalem od olafa :D 4 dlugosci to naprawde imponujaca roznica... gdyby mi sie udal porzadnie chociaz 1 start to sadze ze bym skrocil ten dystans do ok. 2 dlugosci.

Horse... roznica miedzy v6 a v8 jest po prostu OGROMNA.

Juz sie ustaliwilismy z Maciejem na dzisiaj - zobaczymy co z tego wyjdzie z manualem :hyhy:


http://www.iClinic.pl

Awatar użytkownika
horse
Forumowicz
Posty: 636
Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
Model: Mustang Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Post autor: horse » 2009-09-07, 16:35

az sam jestem ciekawy i MAciej ma copue wiec czekam na relacje :)
a ja dzis oddalem swoje autko i mysle ze na czwartek bede mial gotowe :)
z MAciejem sam chetnie sie scigne :)


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D

Maru
Młodszy Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 2009-06-07, 04:02
Model: Audi TT 1.8T 180KM -> v8 ?
Kolor: blue
Kontakt:

Post autor: Maru » 2009-09-08, 14:40

dostalem o ok. 1-1,5 dlugosci jednak kolega nie dodał ze ma superchipa i stozek :P

jaka jest roznica wagowa miedzy cabrio a coupe?

horse - bez modów nie masz co się z nim scigac.


http://www.iClinic.pl

Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2009-09-14, 00:59

Horse,
ja nie wiem - może Ty masz automat w jakiejś opcji awaryjnej typu "service mode"?? i dlatego przyśpiesza ospale?

Maru,
Cabrio jesst cięższe chyba o 60 kg ?

Dzisiaj był czad dzień:
- najpierw Nissan 350Z 2006r 305KM ścignąłem go o 1 długość - miło,

- potem Astra OPC 2.0 Turbo (z modami z 240 na 270KM) - dziwnie wyraźnie, o 4 długości dostał (a "tylko łaskawie jak jechał do domu to ew. może się ścignać" ; )),

- potem Audi 2,7 biTurbo 270KM? ścignąłem o 3 długości (ten był najlepszy, mówił że "mnie to na luzie powiezie" bo on "na równi z 350KM" jeżdzi, i "jak będzie jechał na kebaba to moze się ścignąć... ; )))
No z kebaba już nie wrócił... :rotfl: :rotfl:

- na koniec nowy BMW 730 turbodiesel 250KM dostał z 4 długości ale nie ściemniał, równy gość (a ja się uwziąłem na diesle bo ciągle poszukuję "tych wspaniałych hiperszybkich diesli" co o nich wszyscy mówią a .... jeszcze ja nie widziałem ;)

Tylko Thomas swoim Camaro SS "którego nikt nie widział na oczy" jak zwykle nie przyjechał...



Awatar użytkownika
PMN
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2008-10-03, 23:59
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: performance white/blue

Post autor: PMN » 2009-09-14, 18:40

Olaf, sprzęgło działa. Wpadaj w czwartek :)


2009r Shelby GT500 - 12.1s
2010r M3 Turbo - 10.2s

Awatar użytkownika
horse
Forumowicz
Posty: 636
Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
Model: Mustang Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Post autor: horse » 2009-09-14, 19:05

wlasnie nie v6 w automacie wszystjkie tak chodza ze maja jakas sekunde opznienia
ale to sie wszytsko zmieni jade niedlugo fo krakowa kilka modow powgrywamy do skrxzyni rowniez


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D

Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2009-09-15, 16:43

ok, sciągnę za uszy tego tchórza z Camaro SS ; ))



Maru
Młodszy Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 2009-06-07, 04:02
Model: Audi TT 1.8T 180KM -> v8 ?
Kolor: blue
Kontakt:

Post autor: Maru » 2009-09-15, 23:03

Olaf pisze:Horse,
ja nie wiem - może Ty masz automat w jakiejś opcji awaryjnej typu "service mode"?? i dlatego przyśpiesza ospale?

Maru,
Cabrio jesst cięższe chyba o 60 kg ?

Dzisiaj był czad dzień:
- najpierw Nissan 350Z 2006r 305KM ścignąłem go o 1 długość - miło,

- potem Astra OPC 2.0 Turbo (z modami z 240 na 270KM) - dziwnie wyraźnie, o 4 długości dostał (a "tylko łaskawie jak jechał do domu to ew. może się ścignać" ; )),

- potem Audi 2,7 biTurbo 270KM? ścignąłem o 3 długości (ten był najlepszy, mówił że "mnie to na luzie powiezie" bo on "na równi z 350KM" jeżdzi, i "jak będzie jechał na kebaba to moze się ścignąć... ; )))
No z kebaba już nie wrócił... :rotfl: :rotfl:

- na koniec nowy BMW 730 turbodiesel 250KM dostał z 4 długości ale nie ściemniał, równy gość (a ja się uwziąłem na diesle bo ciągle poszukuję "tych wspaniałych hiperszybkich diesli" co o nich wszyscy mówią a .... jeszcze ja nie widziałem ;)

Tylko Thomas swoim Camaro SS "którego nikt nie widział na oczy" jak zwykle nie przyjechał...
to był 265 KM Audi kombi bi-turbo ale zjadles go oporowo ;) W teorii powinien cię objechac ... a tu widzisz ;]

ta astra ze mna tez jechala, niestety przegralem ze wzgledu na brak koni (180 vs 270 .. :P) ale na starcie tez w dupe dostala - dopiero potem nadrobił (przy 3.) - bardzo słaby kierowca - nie dziwne, ze go zjadles.
Z checia bym wystartowal z tym bmw ;)

to PMN widzimy się w czwartek ;D nie moge sie doczekac tej konfrontacji
pieknie syczał ten twoj kompresor !

- cabrio w przypadku TT jest ciezsze o ok. 80 kg
- w przypadku msutanga to chyba ze 100 kg no nie ?


http://www.iClinic.pl

Awatar użytkownika
horse
Forumowicz
Posty: 636
Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
Model: Mustang Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Post autor: horse » 2009-09-22, 22:39

no to dzis bardzo udany dzien :)) ale to pewnie dlatego ze zmienilem sposob startowania i troche pewnie dolozonego stożka i wydechow TT maru ktora mnie objezdzala jakis czas temu dzis tez mnie objechala ale nie powiem wiecej ray zostala objechana :) nastepnie zjedzona zostaa 160 KM honda crx del sol, 200KM astra coupe samochody ktore sa teoretycxznie duzo lzejsze. jedynie co z MAciejem i jego mustangiem v6 nie moglem sobie poradzic jechalismy łeb w łeb tyle ze ona ma manuala ale co jest bardzo dziwne Macieja konik jest po chipie wiec nie wiem czemu mnie nie zjadl...


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D

Awatar użytkownika
tomec
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2009-06-10, 22:25
Model: Shelby GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: performance white
Kontakt:

Post autor: tomec » 2009-09-23, 00:53

zmierz to jakimś dokładniejszym urządzeniem, może wcale nie jest tak źle



paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2009-09-23, 01:00

no tak jakis dokladny pomiar na pewno miałby sens - ale ja jestem na prawde laikiem - wczesniej katowałem corolle, astre, mondeo, s60 i mazde 121 - ten samochod jest dla mnie tak inny ze moze nie tyle go nei czuje, co nie mam zadnej skali porównania - jak kiedys bedzie jakis zlot to moze wpadne i ktos mi powi czy tak powinna jezdzic seryjna fura czy jednak cos mam spaprane


Bart

Maru
Młodszy Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 2009-06-07, 04:02
Model: Audi TT 1.8T 180KM -> v8 ?
Kolor: blue
Kontakt:

Post autor: Maru » 2009-09-23, 06:36

ja nie mam mustanga ale wiem ze masz cos spaprane :P ja mam mierzone 7.2 do setki a 2 "prawie" seryjne mustangi jezdza ze mna na rowni badz mnie biorą. Sadze, ze sporo tu zmieni kwestia startow - tak jak sie dzisiaj horse przekonal, musisz przed startem wrzucic mu z 2000 obrotow - jak to zrobic? wciskasz hamulec gazujac ...a potem go szybko - jednak nie za szybko - zwalniasz i fruniesz do oporu :)

oczywiscie klima i muza wylaczona :P

no przyznam horse, ze twoich modow niestety jakos strasznie nie wyczulem ale wreszcie sie nauczyles startowac ;) i tu masz przewage bo niestety ... moje 1350 kg sie ciagnie za moimi przednimi kolami a twoje 1500 dociska twoja tylnia oś do ziemi - dodam tez, ze przy starcie, przeciazenie rowniez dziala b. korzystnie na twoj start przenoszac wiekszosc wagi na tyl/tylnia os.... a ja ? musze najpierw ruszyc moj bolid i wyczuwac obroty itp itd a potem skutecznie ciagnie za soba reszte...

jeszcze szerokosc opony robi swoje - co ty tam u siebie masz?

Fajnie stary - pokazales dzisiaj klase ;) czekam na filmik twojego brata ;) jak bylby jakis problem z obrobka to mi wyslij

jako,ze pozno jest - wybacz nie poukladany post - przypomnialo mi sie ze jednak przybylo ci chyba troche mocy bo ja ci wczesniej ewidentnie odjezdzalem a teraz jedziemy na rowno badz na przemian od siebie szybciej... wiec chyba to musi byc twoj mod;)

paytoplay - jak chcesz sie sprawdzic to chyba moge powiedziec, ze jestem dosc dobrym instrumentem badawczym jesli chodzi o predkosc mustangow z "kreski" :rotfl:


http://www.iClinic.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tor”