[S197] manualna skrzynia biegow 2005+ v6 + dogtracking
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
nic nie trzeba wymieniac, takie juz te skrzynie sa, sa po prostu glosne, ja wlalem olej mobil shc 75w90 ktorego nie powinno sie wlewac, mam juz kilka tys km i jest ok, skrzynia cicha, biegi wchodza ciagle dobrze (lepiej nie na oryginalnym atf), czyli synchronizatory (ktorych w tej skrzyni sa 3 rodzaje - papierowy, carbon fiber i brazowe) sa caly czas w porzadku. ale to na wlasna odpowiedzialnosc... Jak wcisniesz sprzeglo i wyje glosniej, to lozysko oporowe do wymiany.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 15
- Rejestracja: 2009-07-16, 18:31
- Model: Mustang
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: black
dokł. trudno było się przyzwyczaić, skrzynia jest toporna i nie tylko, ale tak ma byćcaniggia pisze:nic nie trzeba wymieniac, takie juz te skrzynie sa, sa po prostu glosne, ja wlalem olej mobil shc 75w90 ktorego nie powinno sie wlewac, mam juz kilka tys km i jest ok, skrzynia cicha, biegi wchodza ciagle dobrze (lepiej nie na oryginalnym atf), czyli synchronizatory (ktorych w tej skrzyni sa 3 rodzaje - papierowy, carbon fiber i brazowe) sa caly czas w porzadku. ale to na wlasna odpowiedzialnosc... Jak wcisniesz sprzeglo i wyje glosniej, to lozysko oporowe do wymiany.

-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
tu chyba jakies bzdury piszesz, jak na puszczonym pedale halasuje to ewidentnie halasuje skrzynia biegow. nie wiem w jakim stanie musialo by byc lozysko zeby bez obciazenia halasowac, a juz nie chce wiedziec jak by halasowało na wcisnietym pedale. Na puszonym sprzegle lozysko nie ma kompletnie obciazenia wiec jakim cudem ma halasowac???szeryf40 pisze:Generalnie jest tak że jeśli hałas występuje tylko przy swobodnym pedale sprzęgła a po jego naciśnięciu ustaje to odpowiedzialne za "odgłosy" jest łożyski wyciskowe przy tarczy sprzęgła. Po prostu jak jest luźne (nie naciśnięty pedał) to hałasuje ajak się naciśnie to luzy się kasują i wtedy jest cicho.
Odnosnie oleju w skrzyni, nadal jezdze na mobil SHC 75w90 i jak narazie bez problemow,
jest zimno i tez jest git, biegi wchodza tak samo jak na cieplym, czyli zdecydowanie lepiej niz na ATF.
Zrobilem wczoraj jeszcze jeden mix, teraz to juz wogole jest poezja - odlalem 2 setki oleju ze skrzyni. Czyli taki sam mix jak serwis poleca do poprzednich modeli (pre 2005), ktore mialy problem z wrzucaniem drugiego biegu.
caniggia.
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
RedHornet pisze:2005+pudel pisze:Mym pytanko jaką skrzynię mam w mustangu manual V6 2002r.? T5 lub T45 a może w ogóle coś innego? gdzie znajdę takie info?
V6 - T5OD
V8 4.6L - TR3650
V8 5.4L - TR6060
Fajnie tylko rocznik nie ten 2002 musiał by być
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
T5OD mam zaznaczone od 1983-2007, a T45 1998-2001pudel pisze:RedHornet pisze:2005+pudel pisze:Mym pytanko jaką skrzynię mam w mustangu manual V6 2002r.? T5 lub T45 a może w ogóle coś innego? gdzie znajdę takie info?
V6 - T5OD
V8 4.6L - TR3650
V8 5.4L - TR6060
Fajnie tylko rocznik nie ten 2002 musiał by być
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2438
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY