Problem z zaplonem - 3.7 Manual
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
- error616
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 17
- Rejestracja: 2021-08-05, 14:11
- Model: V 2012 Convertible
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Gorzow Wlkp.
Problem z zaplonem - 3.7 Manual
Witam,
* nowy użytkownik, mustanga mam przez przypadek *
Udało mi sie ogarnąć budę 2011/2012 w świetnym stanie w wersji z miekkim dachem (US). Z jakiegos powodu stala dosc dlugo pod chmurka, ze zlozonym dachem. Elektryka lezy.
Zdjalem boczki, poszycie, i nie widac zeby byla zalana czy cos (a przynajmniej nie plywala), ale na SJB i konektorach jest duzo sniedzi.
Kluczyk jest, reaguje na zamek zdalny. Stacyjka itp. wydaje sie sprawna.
Sam mustang jednak nie pali - po przekreceniu podnosza sie liczniki, wskazniki ida w prawo i na powrot, swieci sie anthi-theft. Wiem jednak ze ktos to probowal robic przedemna. Proba zaprogramowania kluczyka na nowo sie nie udala.
Macie moze jakies pomysly jak to uruchomic? co sprawdzic?
Szkoda mi go, bo buda igla, w srodku naprawde super, i mechanicznie tez wyglada fajnie. Szkoda zeby sie marnowal...
Kamil
* nowy użytkownik, mustanga mam przez przypadek *
Udało mi sie ogarnąć budę 2011/2012 w świetnym stanie w wersji z miekkim dachem (US). Z jakiegos powodu stala dosc dlugo pod chmurka, ze zlozonym dachem. Elektryka lezy.
Zdjalem boczki, poszycie, i nie widac zeby byla zalana czy cos (a przynajmniej nie plywala), ale na SJB i konektorach jest duzo sniedzi.
Kluczyk jest, reaguje na zamek zdalny. Stacyjka itp. wydaje sie sprawna.
Sam mustang jednak nie pali - po przekreceniu podnosza sie liczniki, wskazniki ida w prawo i na powrot, swieci sie anthi-theft. Wiem jednak ze ktos to probowal robic przedemna. Proba zaprogramowania kluczyka na nowo sie nie udala.
Macie moze jakies pomysly jak to uruchomic? co sprawdzic?
Szkoda mi go, bo buda igla, w srodku naprawde super, i mechanicznie tez wyglada fajnie. Szkoda zeby sie marnowal...
Kamil
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Problem z zaplonem - 3.7 Manual
Słyszysz aby pompa paliwa się załączała ? I co się dzieje po przekręceniu kluczyka ? Cisza nic czy jakieś dźwięki, coś się pokazuje ? Masz podłączonego forscana ? Auto dostało gdzieś ?
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
- error616
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 17
- Rejestracja: 2021-08-05, 14:11
- Model: V 2012 Convertible
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Gorzow Wlkp.
Re: Problem z zaplonem - 3.7 Manual
Pompa podobno chodzi. Pojawia sie kontrolka autko z kluczykiem (sory ze po blondynkowemu) anthitheft. Nie mam jeszcze komputera (czekam az dojdzie, lada dzien bede miec mozlowosc ogarniecia) ale jak byl gosciu od programowania immo, to nie mogl nic zaprogramowac.
Zegary odpalaja procedure testowa, pozatym komputer dziala, i takie komunikaty jak np drzwi ogarniaja.
Przekrecenie kluczyka nic nie daje.
Dzis udalo sie wyciagnac troche rzeczy ze srodka - multimedia/radio i modul komunikacji. Niestety wszystko mam zasniedziale, i musze kupic nowego shakera.
Co do bicia, nie bylo bite nigdzie (zdjecia ze stanow tez to pokazuja).
Zegary odpalaja procedure testowa, pozatym komputer dziala, i takie komunikaty jak np drzwi ogarniaja.
Przekrecenie kluczyka nic nie daje.
Dzis udalo sie wyciagnac troche rzeczy ze srodka - multimedia/radio i modul komunikacji. Niestety wszystko mam zasniedziale, i musze kupic nowego shakera.
Co do bicia, nie bylo bite nigdzie (zdjecia ze stanow tez to pokazuja).
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Problem z zaplonem - 3.7 Manual
Możliwe, że coś jest z kluczykiem, sam kluczyk w sensie przyciski mogą działać bo je się programuje osobno, a odpalenie, immobilaiser działa osobno. Co za komputer kupiłeś ? Bo ogólnie wystarczy wtyczla elm327 czy jakoś tak za 50 zł i forscan i sporo ogarniesz.
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
-
- Forumowicz
- Posty: 571
- Rejestracja: 2017-02-17, 10:02
- Model: 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: ............
- Kontakt:
Re: Problem z zaplonem - 3.7 Manual
Ja miałem podobnie ale w S550 2015V6 i musiałem nowy kluczyk z USA ściągać, programować i dopiero odpalił.
Jednak po około pół roku problem znów powrócił ale sam ustąpił. Dwa lata spokoju i na nowo problem powrócił.
Nikt nie wie co to było. Pomogło wkładanie kluczyka do kieszeni serwisowej w tunelu środkowym pod miejscem na napoje.
jednak w twoim chyba jej nie ma.
Jednak po około pół roku problem znów powrócił ale sam ustąpił. Dwa lata spokoju i na nowo problem powrócił.
Nikt nie wie co to było. Pomogło wkładanie kluczyka do kieszeni serwisowej w tunelu środkowym pod miejscem na napoje.
jednak w twoim chyba jej nie ma.
https://www.instagram.com/darkknightv6/" onclick="window.open(this.href);return false;
- error616
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 17
- Rejestracja: 2021-08-05, 14:11
- Model: V 2012 Convertible
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Gorzow Wlkp.
Re: Problem z zaplonem - 3.7 Manual
kupilem STN1170 ELM327 v3 Diagnoza OBD2 MS-CAN Ford polski, zobaczymy co bedzie.
Tez mysllaem ze kluczyk, sciagnolem goscia speca co programuje takie zabawki, ale jak przyszlo do zapisu, to zapisywal i zapisywal i konca zapisu nie bylo widac. Po 10min zapisywania facet sie poddawal i tyle z tego.
Za immobilizer odpowiadaja zegary?
edit:
komunikaty po podlaczeniu komputera:
B10D7 kluczyk PATS - Nie zaprogramowane
P1602 - Błąd komunikacji immobilizera/ECM
P1639 - Blok pamięci identyfikacji pojazdu uszkodzony, niezaprogramowany
P1260 - Wykryto próbę kradzieży
status:
- DTC obecny
- kontrolka usterki włączona przy DTC
Tez mysllaem ze kluczyk, sciagnolem goscia speca co programuje takie zabawki, ale jak przyszlo do zapisu, to zapisywal i zapisywal i konca zapisu nie bylo widac. Po 10min zapisywania facet sie poddawal i tyle z tego.
Za immobilizer odpowiadaja zegary?
edit:
komunikaty po podlaczeniu komputera:
B10D7 kluczyk PATS - Nie zaprogramowane
P1602 - Błąd komunikacji immobilizera/ECM
P1639 - Blok pamięci identyfikacji pojazdu uszkodzony, niezaprogramowany
P1260 - Wykryto próbę kradzieży
status:
- DTC obecny
- kontrolka usterki włączona przy DTC
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Problem z zaplonem - 3.7 Manual
Wygląda jakby Ci się rozprogramował kluczyk lub coś nie tak z tym modułem. Zaprogramować kluczyk na nowo najlepiej jak masz 2 kluczyki, wtedy możesz wymazać wszystko w module i programujesz na nowo 2 klucze główne.
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
- error616
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 17
- Rejestracja: 2021-08-05, 14:11
- Model: V 2012 Convertible
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Gorzow Wlkp.
Re: Problem z zaplonem - 3.7 Manual
mozliwe. Musze poszukac licencji w necie na forscan, bo ten co mam nie dokoduje.
A petla musi byc ta sama? czy moge ja zmienic bez zadnych sztuczek komputerowych? bo mam nieco zasniedziale wtyki, i zastanawiam sie, czy nie wykrywa transpondera w kluczyku przez to wlasnie, a po PN szukalem, to z mondeo IV pasuje...
A petla musi byc ta sama? czy moge ja zmienic bez zadnych sztuczek komputerowych? bo mam nieco zasniedziale wtyki, i zastanawiam sie, czy nie wykrywa transpondera w kluczyku przez to wlasnie, a po PN szukalem, to z mondeo IV pasuje...
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Problem z zaplonem - 3.7 Manual
Jak się zarejestrujesz na forum to masz 2 miesiączną pełną licencję.
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
- error616
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 17
- Rejestracja: 2021-08-05, 14:11
- Model: V 2012 Convertible
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Gorzow Wlkp.
Re: Problem z zaplonem - 3.7 Manual
a petle z immo moge spokojnie nowa kupic, czy jest to jakos sparowane z licznikiem?
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Problem z zaplonem - 3.7 Manual
Nie mam takiej wiedzy niestety.
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
- error616
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 17
- Rejestracja: 2021-08-05, 14:11
- Model: V 2012 Convertible
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Gorzow Wlkp.
Re: Problem z zaplonem - 3.7 Manual
Wiec tak:
- petla immobilizera wymagala odswiezenia i przeczyszczenia
- petla jest wymienna
- zegary z ECU mozna zprogramowac FORSCANem
- pigulka do kluczyka to koszt 35zl, jak nie dziala "dodawanie" klucza, nalezy wymazac cala konfiguracje i zaprogramowac od nowa - wymagane sa 2 kluczyki, ale ja kupilem pigulke, i programowalem 1 grot + 2x transponder - przeszlo
- zegary nalezy sparowac z ECU za pomoca procedury inicjalizacji (w forscan)
- nie bawic sie w klucznikow bo w dupie byli gowno widzieli.
- FORSCAN faktycznie jest za darmo 2 miesiace, ale licencja na rok jak by co to 40zl wiec tez nie tragedia
a pozatym...
jezeli 3.7 tak plynnie i pieknie mruczy, to rozumiem ta milosc do 5.0GT
Michal P. Serdecznie dziekuje!
https://photos.app.goo.gl/1V4Q9UHqNW6NCdip8
https://photos.app.goo.gl/rCU6tmhchC3nM65WA
- petla immobilizera wymagala odswiezenia i przeczyszczenia
- petla jest wymienna
- zegary z ECU mozna zprogramowac FORSCANem
- pigulka do kluczyka to koszt 35zl, jak nie dziala "dodawanie" klucza, nalezy wymazac cala konfiguracje i zaprogramowac od nowa - wymagane sa 2 kluczyki, ale ja kupilem pigulke, i programowalem 1 grot + 2x transponder - przeszlo
- zegary nalezy sparowac z ECU za pomoca procedury inicjalizacji (w forscan)
- nie bawic sie w klucznikow bo w dupie byli gowno widzieli.
- FORSCAN faktycznie jest za darmo 2 miesiace, ale licencja na rok jak by co to 40zl wiec tez nie tragedia
a pozatym...
jezeli 3.7 tak plynnie i pieknie mruczy, to rozumiem ta milosc do 5.0GT
Michal P. Serdecznie dziekuje!
https://photos.app.goo.gl/1V4Q9UHqNW6NCdip8
https://photos.app.goo.gl/rCU6tmhchC3nM65WA
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Problem z zaplonem - 3.7 Manual
Brawo TY !!!
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2022-03-26, 18:14
- Model: Base
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Niebieski
- Lokalizacja:: Mikołów
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Problem z zaplonem - 3.7 Manual
Witam mam taki sam problem z zapłonem skąd jesteś bym zapłacił za usunięcie usterki
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Problem z zaplonem - 3.7 Manual
Potrzebujesz zaprogramować kluczyki ? Jak tak to zapraszam, Zabrze
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -