Post
autor: 6t07t » 2020-11-13, 18:46
Pamiętaj, że chcąc wstawiać V8 to czy to będzie silnik z epoki czy np. z S197 to i tak trzeba wymienić większość elementów podwozia.
Skrzynię, most, wał, zwrotnice, hamulce, wiązkę elektryczną silnika, wydech, koła, elementy zawieszenia.
Mając skompletowane elementy z epoki wszystko jest bolt-on.
Przy elementach z S197 to już wszystko trzeba rzeźbić.
Najtańsza i raczej najlepsza opcja to pozyskanie silnika 200 co powinno się zamknąć do ok. 4-5tys.zł.
6cyl to fajny silnik ale Mustangi w tych wersjach silnikowych są ok. 50% mniej warte niż V8 w podobnym stanie.
Kolejne sztuki są dalej przerabiane i z czasem oryginalny Mustang 6cyl robi się coraz rzadszy.
Ostatnio zmieniony 2020-11-13, 20:34 przez
6t07t, łącznie zmieniany 1 raz.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007