Mam GT z 2017, 53 tys km z hamulcami Brembo z przodu.
W ostatnim czasie kupiłem w US (niedawno dopłynęły) tarcze i klocki na wymianę - Powerstopy Z26 i chciałem je sobie nawet sam wymienić, bo nie ma dużej filozofii (teoretycznie) jeśli się ma garaż, ale kłopot już na samym początku się pojawił przy prawym kole

Przy demontażu starych klocków, trzeba wyjąć 2 szpilki z zacisku Brembo i o ile dolna szpilka puściła i poszła, górna za chiny nie idzie, tylko się jej końcówka spłaszcza od walenia młotkiem w nią, pomimo że psikałem gdzie trzeba WD40 i K2 brake cleaner, nic nie puszcza - ma ktoś jakiś patent na to?
Zastanawiam się jak w ASO sobie z tym radzą, być może szpilka do kasacji i wkładają nową (ale jakoś i tak trzeba ją wyciągnąć), choć może jest jakiś czarodziejski sposób?
Czy miał ktoś podobny problem przy wymianie klocków z przodu?
Pozdrawiam