Nie ma potrzeby.... jesli wheel hop nie wystepuje... jesli wystepuje to moze amorki juz do wymiany.... choć w USA przy serii czasem zakładaja relocation na najwyższej dziurce.... ale to chyba bez sensu.Michał P. pisze:Powiem wam, że dobrze się temat rozwinął bo szukałem coś o zawieszeniu i ciężko cokolwiek znaleźć a tu proszę ! Tyle wiedzy. Pytanie, przy standardowych sprężynach warto zamontować "relocation bracket" oraz regulowany górny drążek do dyfra ?
Wybór wahaczy tylnych dolnych
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1733
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych
Ok, czyli utwierdzasz mnie w przekonaniu 
Panowie, jak już mówimy o zawiasie z tyłu / przodu, macie wiedzę na temat stabilizatorów, bo myślę nad nimi w drugiej kolejności (zestaw z początku będzie zakupiony w weekend
). Widziałem parę różnych na AM i kierowałem się 1. grubością 2. czy zawierał mocowania na poli.

Panowie, jak już mówimy o zawiasie z tyłu / przodu, macie wiedzę na temat stabilizatorów, bo myślę nad nimi w drugiej kolejności (zestaw z początku będzie zakupiony w weekend

Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych
nie przesadź z twardością.... moim skromnym zdaniem, jeśli masz tylni stabilizator seryjny to przy takich lekkich modach nie ma sensu zmieniać, jesli nie masz to kup oryginalł z 2011-2014 w polsce za smieszną kase.
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1733
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych
Mam fabryczny. Ok, dzięki, nic tylko wrzucić wahacze, panhard regulowany i górne mocowanie i zobaczyć jak się będzie zachowywał 
A przedni stabilizator ?

A przedni stabilizator ?
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych
to wszystko drobne mody,,, nie wiem czy jest sens stabilizator zmieniac...
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1733
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych
W takim razie mój głód wiedzy jak na razie zaspokojony. Dzięki wielkie 

Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 57
- Rejestracja: 2017-04-12, 20:32
- Model: 2014 premium
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: black
- Kontakt:
Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych
A to i ja się dołączę z pytaniem do specjalisty;)
Mam wersję PP czyli m.in. grubszy tylny stabilizator. Dziś wymieniłem gumy i tuleje w łącznikach i stabilizatorze z tyłu na poliuretany (bo stukały).
Ale moje pytanie to: jak w najtańszy sposób poprawić prowadzenie auta przy większych prędkościach?
Obecnie powyżej 150km/h konik nie prowadzi się zbyt pewnie, jakiś taki chwiejny jest. A jak wieje wiatr to już masakra.
Mam wersję PP czyli m.in. grubszy tylny stabilizator. Dziś wymieniłem gumy i tuleje w łącznikach i stabilizatorze z tyłu na poliuretany (bo stukały).
Ale moje pytanie to: jak w najtańszy sposób poprawić prowadzenie auta przy większych prędkościach?
Obecnie powyżej 150km/h konik nie prowadzi się zbyt pewnie, jakiś taki chwiejny jest. A jak wieje wiatr to już masakra.
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych
sprawdz geometrie, cisnienie opon i dzialanie amorkow...
do 180km/h seria powinna byc bardzo stabilna.
do 180km/h seria powinna byc bardzo stabilna.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 52
- Rejestracja: 2017-04-09, 14:59
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: red
Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych
Czy wymiana tylko gum w wahaczu na pouliretany zniweluje whel hoop?
Jak bedzie z trakcja przy wyzszych predkosciach
Zawias caly ori
Jak bedzie z trakcja przy wyzszych predkosciach
Zawias caly ori
- brys
- Forumowicz
- Posty: 200
- Rejestracja: 2017-04-11, 23:01
- Model: Premium Pony 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Grabber Blue
Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych
Chciałem zakładać nowy temat, ale dopiszę się tutaj.
Pytanie chyba do Laminy , bo widzę, że zna temat dogłębnie

JAK REGULOWAĆ WAHACZE TYLNE DOLNE?
Otóż ostatnio na kanale zauważyliśmy, że moje fabryczne wahacze mają sparciałe tuleje. Zamowilem więc nowe na American Muscle - regulowane Whiteline. Na filmikach widze, że ludzie montując regulowane wahacze do Mustangów glownie ustawiają je na długość taka sama jak fabryczny wahacz i tak jeżdżą. Jaki wtedy sens ma ta opcja regulacji?

Dla porzadku dopisze co poza tym mam w zawieszeniu: Pony Package, sprężyny progresywne Eibach Sportline mocno obnizajace, regulowany Panhard J&M, z przodu Eibach Camber Bolts ustawione chyba na -1, rozporka górna GT, rozporka dolna
Borla ATAK + BBK Long Tubes + BBK X-pipe + SLP High Flow Cats // Most 3.73 // JLT Carbon CAI // Power Stop Z26 Extreme // Eibach Sportline // Eibach Camber Bolts // J&M Panhard Bar // Stillen Chin Spoiler // SVE 19"
Tuned by HD Customs
Tuned by HD Customs
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 18
- Rejestracja: 2020-03-01, 13:25
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: WLKP
Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych
Przeczytałem cały wątek i doszedłem do pewnych wniosków, jak sie mylę to proszę mnie poprawić.
Aby poprawić zawieszenie w mustangu V 2010-2014 należy wymienić:
Przód:
1. Śruby regulacji kąta i ustawić je na 1-1,5 stopnia https://sklepjeep.redcart.pl/p/4235/247 ... -ford.html
2. Twardsze tuleje wahaczy przednich (czy są twardsze gumowe czy pouliretany?) https://poliuretany.olkusz.pl/pl/p/Tule ... ./23110922
3. Sprężyny obniżające np Eibach Sportline -1cal
Tył:
1. Sprężyny obniżające np Eibach Sportline -1cal
2. Panhard https://www.americanmuscle.com/j-m-adju ... -0514.html
3. Wahacze tylne np te https://www.americanmuscle.com/bmr-rear ... -0514.html
4. Relocation Brackets np https://www.americanmuscle.com/bmr-lca- ... -0514.html
Czy jest jeszcze coś niezbędne np wzmocnione mocowanie mostu, inny stabilizator tylni itp?
Czy do jazdy okazjonalnej i wypadu na tor raz w miesiącu wszystkie zabiegi są niezbędne?
Aby poprawić zawieszenie w mustangu V 2010-2014 należy wymienić:
Przód:
1. Śruby regulacji kąta i ustawić je na 1-1,5 stopnia https://sklepjeep.redcart.pl/p/4235/247 ... -ford.html
2. Twardsze tuleje wahaczy przednich (czy są twardsze gumowe czy pouliretany?) https://poliuretany.olkusz.pl/pl/p/Tule ... ./23110922
3. Sprężyny obniżające np Eibach Sportline -1cal
Tył:
1. Sprężyny obniżające np Eibach Sportline -1cal
2. Panhard https://www.americanmuscle.com/j-m-adju ... -0514.html
3. Wahacze tylne np te https://www.americanmuscle.com/bmr-rear ... -0514.html
4. Relocation Brackets np https://www.americanmuscle.com/bmr-lca- ... -0514.html
Czy jest jeszcze coś niezbędne np wzmocnione mocowanie mostu, inny stabilizator tylni itp?
Czy do jazdy okazjonalnej i wypadu na tor raz w miesiącu wszystkie zabiegi są niezbędne?
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1733
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych
Jak obniżasz to powinno się też wymienić górny tylny wahacz na regulowany aby skorygować tzw pinion angle, czyli kąt mostu względem wału i silnika, dla lepszej jazdy polecam też wymienić tylny stabilizator.
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
-
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 2015-03-20, 00:06
- Model: Mustang GT 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Śląsk
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych
W tym tygodniu dołożyłem dokładnie taki zestaw:
3. Wahacze tylne np te https://www.americanmuscle.com/bmr-rear ... -0514.html
4. Relocation Brackets np https://www.americanmuscle.com/bmr-lca- ... -0514.html
Teraz wiem, że lepiej było od razu kupić regulowane wahacze, coś w tym stylu
https://www.americanmuscle.com/bmr-adj- ... -0514.html
Teraz jestem na etapie ustawiania geometrii. Czy ma ktoś wytyczne na temat geometrii naszych samochodów? Pan geometrarz nie takowych w swoich katalogach.
3. Wahacze tylne np te https://www.americanmuscle.com/bmr-rear ... -0514.html
4. Relocation Brackets np https://www.americanmuscle.com/bmr-lca- ... -0514.html
Teraz wiem, że lepiej było od razu kupić regulowane wahacze, coś w tym stylu
https://www.americanmuscle.com/bmr-adj- ... -0514.html
Teraz jestem na etapie ustawiania geometrii. Czy ma ktoś wytyczne na temat geometrii naszych samochodów? Pan geometrarz nie takowych w swoich katalogach.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 18
- Rejestracja: 2020-03-01, 13:25
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: WLKP
Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych
W tym przypadku zbędny jest Relocation Brackets?samakra pisze: ↑2020-08-04, 12:56Teraz wiem, że lepiej było od razu kupić regulowane wahacze, coś w tym stylu
https://www.americanmuscle.com/bmr-adj- ... -0514.html
Gdzie i jak to wszystko zamawialeś?