Przed rejestracją zamiana świateł etc.

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pavlito
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1328
Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
Model: GT 05 premium manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Post autor: pavlito » 2009-08-17, 23:18

elegancja Francja
a tu świat wg. kiepskich :hyhy:
:hyhy:

to fajnie brzmi przy mustangu, nie?

ja tam uważam, że Twoje latareczki wcale nie są paździoszki :ok:



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-08-21, 12:04

te z francji faktycznie do elegancji nie naleza.



ziomalV8
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
Model: mustang gt 95
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow

Post autor: ziomalV8 » 2009-08-21, 22:01

no a ja własnie po przeglądzie :P
ogólnie tak przednie światła -luz nie interesowały zbytnio goscia , tył wszysko oki (przerobione -rozdzielone stopy i kierunki) tylko powiedział zebym sobie jakies pomarańczowe diody włozył bo za bardzo na czerwono , przeciwmgielnych -nie sprawdzał powiedział ze ma to w d... , powiedział że go interesuje stan tech , szczególnie przewody hamulcowe i układ ham. , a u mnie z tym pierwsza liga bo dbam wiec bez problemu :rotfl:
kurcze czemu wszyscy diagnosci nie moga tak podchodzic hmm... :kwasny:


był konik
a teraz boattail 71

Awatar użytkownika
tomaho
Forumowicz
Posty: 256
Rejestracja: 2009-07-06, 20:54
Model: Bullitt 2019
Silnik: V8 5.0
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: tomaho » 2009-08-28, 10:40

a ja jestem tym szczesciarzem ktoremy SJB sie ladnie usmazylo...i ladna dziurke zrobilo....a wszystko przez piekna i mega beznadziejna przerobke swiatel tylnych....
check it out:

http://img33.imageshack.us/gal.php?g=img0506small.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;


1. tutaj piekna dziurka na SJB....
2. a tutaj piekny pokaz umiejetnosci elektryka:

3....a tutaj GŁÓWNY powód awari....koleś wpiął sie w kabel od srodkowego stopu i podlaczyl do niego jeszcze pozostałe swiatla stopu, czyli obciazenie x 200% :kwasny:




DLATEGO ZABRANIAM WSZYSTKIM KONIKOM JAZDY DO WARSZTATU
W POZNANIU NA ULICE CZARNKOWSKA "USA CARS"
....chyba ze chcecie miec z nerwów pourywane włosy z głowy...

a teraz szukam nowego SJB....tylko pytanie czy uzywany komp bedzie mozna skofigurowac z moim istniejacym pilot aby centralny zamek działał....


w życiu jak w pozycji od tyłu...najważniejsze jest abyś był własnie z tyłu...

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-08-28, 11:07

tak jak pisalem w dziale o przerobce swiatel, zeby swiatla podlaczyc na normalnych zarowkach ze srodkowego stopu, nalezalo podlaczyc przez przekaznik sterowany tym sygnalem. ze srodkowego stopu mozna brac prad bedposrednio tylko przy zalozeniu ze uzywamy samych ledow z tylu.

kondolencje...



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-08-28, 12:02

a swoja droga ktory masz rocznik? bo widze ze grzalke ci wstawil (takie duze oporniki zolte)?

w nowszych rocznikach nie sa potrzebne, a w starszych mozna oszukac w inny sposob przy zalozeniu ze nie uzywa sie ledow z przodu.

mi sie takie grzalki nie podobaja...



Awatar użytkownika
tomaho
Forumowicz
Posty: 256
Rejestracja: 2009-07-06, 20:54
Model: Bullitt 2019
Silnik: V8 5.0
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: tomaho » 2009-08-28, 12:13

caniggia, rocznik 2005.
Z przodu mam nawiercone fogi i włożona taka grubsza lede aby dzialaly jako pozycyjne.

sluchaj nowy elektryk...z polecenia...i faktycznie chyba sie zna i schematy dobre ma....bedzie przerabiac wlasciwie cala instalacje....tylko pozostaje pytanie czy zakladac we wszystkie tylne klosze ledy-czyli v-ledy....czy tak jak mialem ....v-leda dwukolorowa w srodkowych kloszach a w pozostalych standartowe zarówki....co myslisz....

t.


w życiu jak w pozycji od tyłu...najważniejsze jest abyś był własnie z tyłu...

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-08-28, 12:43

zaloz sobie wszystkie ledy, bo wyglada duzo lepiej jak podobnie wszystkie swieca.

czyli rozumiem ze postojowke masz dorobiona osobno a kierunki przednie zwykle zarowki.

Jezeli tak, to wyjscie z SJB na prawy tył (dwa przewody od prawego i srodkowego odblasku odpowiadajace za stop/kierunek trzeba zmostkowac do przedniego prawego kierunkowskazu,
z tego samogo mostka pociagnac kable do kierunkowskazow tylnych.

to samo z lewa strona.

czyli pin 41 wtyczka C2280d (wyjscie prawy kierunek przod) zmostkowac z pinami 40 i 47 w tej samej wtyczce. kable z pinow 40 i 47 idace do tylnych swiatel obciac i wykorzystac do puszczenia jednym sygnalu stop, drugim kierunku.

pin 46 wtyczka C2280d(wyjscie lewy kierunek przod) zmostkowac z pinami 14 i 18 w tej samej wtyczce, kable z pinow 14 i 18 idace do tylnych swiatel obciac i wykorzystac do puszczenia jednym sygnalu stop, drugim kierunku.

stop (jezeli ledy to bezp., jak nie to przez przekaznik) z trzeciego stopu, tylko teraz trzeba zrobic taki myk, zeby odlaczyc sygnal stop z sjb, odlaczyc sygnal stop pomiedzy sjb a ECU, i bezposrednio puscic sygnal z czujnika stop do ledow na tyl i do ECU. Do ECu tez musi isc sygnal STOP do wylaczenia tempomatu, coprawda jest drugi wylacznik tempomatu przy stop, ale dziala awaryjnie przy duzo mocniejszym nacisnieciu.

sygnal do ECU to pin 4 wtyczka C2280h, powrot z czujnika stop to pin 16 wtyczka C2280h.
dla jasnosci, obcinamy kable z pina 4, pina 16, laczymy je razem i dopinamy do nich tylne swiatla stop.

Taka konfiguracja powoduje ze nie musimy uzywac grzalek( opornikow duzej mocy) zeby kierunki mrugaly z odpowiednia czestotliwoscia.

nie trzeba wykonywac takich mykow z nowszych rocznikach, ale to bylo wczesniej.

Kurna troche mnie drazni jak ludziom psuja koniki, wiec za chwile namaluje uzupelnienie ze schematem do przerobki przy SJB, taki dla de....



Awatar użytkownika
tomaho
Forumowicz
Posty: 256
Rejestracja: 2009-07-06, 20:54
Model: Bullitt 2019
Silnik: V8 5.0
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: tomaho » 2009-08-28, 12:59

przekaże Twoje wskazówki elektrykowi...mysle ze sobie poradzi ;) w razie czego moglbys mi napisac swoj nr. telefonu na pw ? Teraz najważniejszy jest komputer ktory polecial z dymem...myslisz ze wersja coupe z tej strony bedzie ok: http://www.fordpartsdealer.com/seccat/m ... k-66307/3/" onclick="window.open(this.href);return false;

Podobno taki komputer jest tez w Słubicach...tylko moze pojawic sie maly problem z centralnym zamkiem....
Wczoraj przelozylismy od Darentego GT jego komputer do mojego i odpalil...wszystko ok poza niedzialajacym pilotem...centralnym zamkiem. Pytanie teraz czy jak kupie uzywany komputer w Polsce to czy uda Nam sie go zestroić z moim pilotem :/
Masz jakies doswiadczenia w tej sprawie ??


w życiu jak w pozycji od tyłu...najważniejsze jest abyś był własnie z tyłu...

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-08-28, 13:04

moge napisac do serwisu i zapytac jak to jest z wymiana.



Awatar użytkownika
tomaho
Forumowicz
Posty: 256
Rejestracja: 2009-07-06, 20:54
Model: Bullitt 2019
Silnik: V8 5.0
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: tomaho » 2009-08-28, 13:07

caniggia, dam Ci jeszcze znac ;) kazda pomoc bedzie mi teraz potrzebna zeby kurde wkoncu wyjsc na prostą z konikiem....eeeehhh


w życiu jak w pozycji od tyłu...najważniejsze jest abyś był własnie z tyłu...

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-08-28, 14:02

http://mustangklub.pl/forum/viewtopic.php?p=23440#23440" onclick="window.open(this.href);return false;

tu zalozylem temat z kompletnymi schematami (SJB tez) tylnych swiatel.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-08-28, 14:42

tomaho pisze:przekaże Twoje wskazówki elektrykowi...mysle ze sobie poradzi ;) w razie czego moglbys mi napisac swoj nr. telefonu na pw ? Teraz najważniejszy jest komputer ktory polecial z dymem...myslisz ze wersja coupe z tej strony bedzie ok: http://www.fordpartsdealer.com/seccat/m ... k-66307/3/

Podobno taki komputer jest tez w Słubicach...tylko moze pojawic sie maly problem z centralnym zamkiem....
Wczoraj przelozylismy od Darentego GT jego komputer do mojego i odpalil...wszystko ok poza niedzialajacym pilotem...centralnym zamkiem. Pytanie teraz czy jak kupie uzywany komputer w Polsce to czy uda Nam sie go zestroić z moim pilotem :/
Masz jakies doswiadczenia w tej sprawie ??


tu jest instrukcja programowania pilota, powinno byc bez problemu.



Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-08-28, 14:44

caniggia pisze:a swoja droga ktory masz rocznik? bo widze ze grzalke ci wstawil (takie duze oporniki zolte)?

w nowszych rocznikach nie sa potrzebne, a w starszych mozna oszukac w inny sposob przy zalozeniu ze nie uzywa sie ledow z przodu.

mi sie takie grzalki nie podobaja...
Ja też mam grzałkę, mówisz że w 2009 nie potrzebna mi?



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-08-29, 13:59

100% nie, wystarcza oporniki 10k malej mocy, nic sie nie grzeja.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”