Układ Kierowniczy 5.0 GT

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU

ODPOWIEDZ
piti81
Młodszy Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 2019-10-09, 15:25
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik J7
Lokalizacja:: Kadzidło
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Układ Kierowniczy 5.0 GT

Post autor: piti81 » 2019-11-19, 18:52

Witam.... Mam Mustanga 2017r 5.0 GT wersja performance... Czy mógłbym mi ktoś podpowiedzieć... Jeśli ma taki sam model...?
Podczas jazdy przy prędkości ponad 150km/h dziwnie się prowadzi... Myszkuje po drodze no i wiadomo strach nim jechać... A jeszcze bardziej po nierównej drodze... Zauważyłem coś takiego ze jak jadę nim czy 30...50... Czy 80km/h jak ciut skręce kierownica czy szarpne to nie wraca mi do pozycji prostej tylko skręca tak jakby sztywno chodziła maglownica... Czy też macie u siebie coś takiego? Pozdrawiam



Hooch180
Forumowicz
Posty: 137
Rejestracja: 2019-01-12, 14:44
Model: GT S550 2019
Silnik: V8 5.0
Kolor: Orange Fury
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Układ Kierowniczy 5.0 GT

Post autor: Hooch180 » 2019-11-20, 11:13

Najpierw zrób pełną geometrię a potem szukaj dalej.



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1745
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Układ Kierowniczy 5.0 GT

Post autor: Michał P. » 2019-11-20, 11:39

Auto USA po zdarzeniu czy polskie bezwypadkowe ?

Kupiłeś auto i zaczęło to się dziać od początku czy dopiero po jakimś czasie ?


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/CS 2012 2021 -

piti81
Młodszy Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 2019-10-09, 15:25
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik J7
Lokalizacja:: Kadzidło
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Układ Kierowniczy 5.0 GT

Post autor: piti81 » 2019-11-20, 15:48

Auto z usa było powypadkowe... Niby maglownica wyglada na prosto... Geometria 3D też była robiona



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1745
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Układ Kierowniczy 5.0 GT

Post autor: Michał P. » 2019-11-20, 16:38

Taka prosta sprawa jak ciśnienie w oponach ? Stan bieżnika ? Sprawdzałeś ostatnio ?

Jakbyś jeszcze mógł odpowiedzieć na pytanie które wcześniej rzuciłem czyli czy ta przypadłość jest od zakupu auta czy pojawiła się ostatnio ?


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/CS 2012 2021 -

Matt84
Forumowicz
Posty: 680
Rejestracja: 2016-03-20, 15:11
Model: 2013
Silnik: V6 3.7

Re: Układ Kierowniczy 5.0 GT

Post autor: Matt84 » 2019-11-20, 17:46

Mnie raz geniusze w serwisie założyli opony z przodu niezgodnie z kierunkiem bieżnika. Powyżej 130 km/h miałem dziwne odczucia - auto na prostej nie myszkowało, ale albo samo pogłębiało skręt, albo samo go spłycało, tak jakby maglownica nie była sztywno połączona z kierownicą. Super dziwne uczucie.

Ponadto faktycznie ciśnienie - dla felg 19 polecam 2.2 bara, jak nabili za dużo (niektóre serwisy pakują 2.5 z zasady) to auto również jest nerwowe i myszkuje.

Może też być skrzywiony wahacz czy inny element zawieszenia. To już jest trudne, bo dopiero przy ugięciu, pracy zawieszenia geometria się rozjeżdża i na stacjonarnym badaniu wszystko jest ok.



piti81
Młodszy Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 2019-10-09, 15:25
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik J7
Lokalizacja:: Kadzidło
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Układ Kierowniczy 5.0 GT

Post autor: piti81 » 2019-11-20, 19:43

Mam to od samego początku... Było uszkodzone... Z części zawieszenie wszystko co było widoczne że jest przegiete zostało wymienione... Opony mam 19 pirelli p zero stan praktycznie idealny... Ciśnienia w oponach nie sprawdzałem ale może być dużo bo wydaje się dosyć twardy... Na pewno to sprawdzę..



Best-Lease
Posty: 9
Rejestracja: 2019-04-24, 21:05
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Grey
Lokalizacja:: Lublin/ Puławy
Stajnia: Stajnia Lubelska

Re: Układ Kierowniczy 5.0 GT

Post autor: Best-Lease » 2019-12-17, 00:26

Cześć, rozwiązałeś problem myszkowania?



piti81
Młodszy Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 2019-10-09, 15:25
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik J7
Lokalizacja:: Kadzidło
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Układ Kierowniczy 5.0 GT

Post autor: piti81 » 2019-12-22, 21:43

Witam tak rozwiązałem problem... Jak coś mogę coś podpowiedzieć



Matt84
Forumowicz
Posty: 680
Rejestracja: 2016-03-20, 15:11
Model: 2013
Silnik: V6 3.7

Re: Układ Kierowniczy 5.0 GT

Post autor: Matt84 » 2019-12-22, 23:07

No to pisz co było, dla potomnych.



piti81
Młodszy Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 2019-10-09, 15:25
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik J7
Lokalizacja:: Kadzidło
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Układ Kierowniczy 5.0 GT

Post autor: piti81 » 2019-12-23, 10:55

Witam... Jeśli ktoś miał uszkodzonego Mustanga... I dostał w koło przednie to wiadomo... Wymiana wszystkiego co wygląda na ugiete... I proszę zwrócić uwagę na przykrecenie łącznika stabilizatora.... Amortyzator wiadomo jest jakby uniwersalny na lewą czy prawo stronę i posiada wtedy dwa miejsca na przykrecenie łącznika... U mnie był wymieniany amor prawy i kupowałem drugi używany z niewielkim przebiegiem... I prawdopodobnie wysłali mi lewą stronę i mechanik sugerował się podrapany miejscem od nakrętki... I przykrecil łącznik z przodu amortyzatora... A prawidłowo mocuje się od tyłu... Po tej zmianie różnica w prowadzeniu u mnie jest bardzo duza... Nie wiem jaki ma to wpływ ale teraz jest o niebo lepiej niż bylo



ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”