Problemy w modyfikowanym EcoBooscie
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2019-10-03, 21:01
- Model: Otomoto XD
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Problemy w modyfikowanym EcoBooscie
Witam,
Oglądałem jednego używanego zmodyfikowanego Ecoboosta. I mam do niego trochę wątpliwości.
1) Gdy wjechałem na autostrade, na 4 biegu przy ok. 5500 obr coś zaczęło terkotać (gdzieś z przodu, po środku auta). Przestałem przyspieszać - przestało terkotać. Zacząłem przyspieszać, jak doszedłem do 5500 obr znów zaczyna terkotać. Dźwięk był dosyć cichy, jednak nie mam wątpliwości że był. Później nie było możliwości przyspieszać, to wrzuciłem 6-tke. Jak miejsce się zwolniło, znów 4-ka i przyspieszam. Jednak tym razem dźwięku już nie było. Do końca jazdy już się nie objawił Co to mogło być? Ktoś ma pomysł?
2) Podczas jazdy auto straciło moc (doładowanie na 0,8bara). Nie jestem w stanie określić momentu, jednak wydaje mi się że jak już nie terkotało, to przy przyspieszaniu było mało mocy. Zatrzymałem się, auto zrestartowałem - moc wróciła. Znów - mocno niepokojący objaw. Po zresetowaniu auta jazda już przebiegła normalnie. Z tą utratą mocy właściciel mówił że hd-customs wprowadziło zabezpieczenie - jeśli turbina przeładuje ponad 1,8bara auto wejdzie w tryb awaryjny. Jednak czemu soft pozwolił na przeładowanie?
3) Sprzęgło było twarde jak kamień. Nie jeździłem nigdy mustangiem w manualu, to nie wiem czy to normalne. Ale jeśli tak, to czy można w jakiś sposób sprawić aby to sprzęgło działało lżej? Nie wyobrażam sobie jazdy w korku z takim sprzęgłem.
Modyfikacje mechaniczne jakie auto przeszeło:
Dolot ze stożkiem
Większy Intercooler
Wydech Borla
Chiptuning na 380KM (przez hd-customs)
Mam teraz sporo wątpliwości. Niby w auto wpakowane dużo hajsu w dobre jakościowo mody, ale jednak to wszystko takie naciągane. Zastanawiam się czy nie kupić by tego auta, i nie ściągnąć wszystkiego oprócz wydechu. Wizualnie auto ładnie zadbane, raczej rzeczywiście bezwypadkowe. Auto sprzedawane jest za 90000, co jest troche mało za bezwypadek z pl salonu.
PS. Macie może jakieś fajne miejsce w Warszawie do sprawdzenia auta?
Oglądałem jednego używanego zmodyfikowanego Ecoboosta. I mam do niego trochę wątpliwości.
1) Gdy wjechałem na autostrade, na 4 biegu przy ok. 5500 obr coś zaczęło terkotać (gdzieś z przodu, po środku auta). Przestałem przyspieszać - przestało terkotać. Zacząłem przyspieszać, jak doszedłem do 5500 obr znów zaczyna terkotać. Dźwięk był dosyć cichy, jednak nie mam wątpliwości że był. Później nie było możliwości przyspieszać, to wrzuciłem 6-tke. Jak miejsce się zwolniło, znów 4-ka i przyspieszam. Jednak tym razem dźwięku już nie było. Do końca jazdy już się nie objawił Co to mogło być? Ktoś ma pomysł?
2) Podczas jazdy auto straciło moc (doładowanie na 0,8bara). Nie jestem w stanie określić momentu, jednak wydaje mi się że jak już nie terkotało, to przy przyspieszaniu było mało mocy. Zatrzymałem się, auto zrestartowałem - moc wróciła. Znów - mocno niepokojący objaw. Po zresetowaniu auta jazda już przebiegła normalnie. Z tą utratą mocy właściciel mówił że hd-customs wprowadziło zabezpieczenie - jeśli turbina przeładuje ponad 1,8bara auto wejdzie w tryb awaryjny. Jednak czemu soft pozwolił na przeładowanie?
3) Sprzęgło było twarde jak kamień. Nie jeździłem nigdy mustangiem w manualu, to nie wiem czy to normalne. Ale jeśli tak, to czy można w jakiś sposób sprawić aby to sprzęgło działało lżej? Nie wyobrażam sobie jazdy w korku z takim sprzęgłem.
Modyfikacje mechaniczne jakie auto przeszeło:
Dolot ze stożkiem
Większy Intercooler
Wydech Borla
Chiptuning na 380KM (przez hd-customs)
Mam teraz sporo wątpliwości. Niby w auto wpakowane dużo hajsu w dobre jakościowo mody, ale jednak to wszystko takie naciągane. Zastanawiam się czy nie kupić by tego auta, i nie ściągnąć wszystkiego oprócz wydechu. Wizualnie auto ładnie zadbane, raczej rzeczywiście bezwypadkowe. Auto sprzedawane jest za 90000, co jest troche mało za bezwypadek z pl salonu.
PS. Macie może jakieś fajne miejsce w Warszawie do sprawdzenia auta?
-
- Forumowicz
- Posty: 277
- Rejestracja: 2016-11-01, 15:58
- Model: 2016
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: Problemy w modyfikowanym EcoBooscie
Brzmi przynajmiej, ze cena jest adekwatna do stanu....
Jesli cos jest nie tak z autem, to cena musi to odzwierciedlac... Jakie ograniczenie przed przeladowaniem? Cos to naciagane mocno, nie znam sie wogole na 2.3t, ale jakos watpie aby nie mial on zadnego zaworu upuszczajacego nadmiar cisnienia do dolotu, ani zeby tak wspolczesny silnik turbo mial problem z przeladowywaniem....
Chyba, ze 2.3t tak maja, to faktycznie sluszna opinia, ze tego silnika sie nie kupuje....
Jesli cos jest nie tak z autem, to cena musi to odzwierciedlac... Jakie ograniczenie przed przeladowaniem? Cos to naciagane mocno, nie znam sie wogole na 2.3t, ale jakos watpie aby nie mial on zadnego zaworu upuszczajacego nadmiar cisnienia do dolotu, ani zeby tak wspolczesny silnik turbo mial problem z przeladowywaniem....
Chyba, ze 2.3t tak maja, to faktycznie sluszna opinia, ze tego silnika sie nie kupuje....
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Problemy w modyfikowanym EcoBooscie
Co do pkt 1; 2 - poruszyłeś już ten temat na FB. Otrzymałeś wg. mnie pełną , rzeczową odpowiedź od osoby tuningującej ten egzemplarz . Jednocześnie zapewnienie ew. naprawy w ramach gwarancji HD-customs na wykonane przez nich prace. To wg. mnie bardzo fair i rzadko spotykane stanowisko na polskim rynku. Ale tak to działa u Pawła !
Decyzja jak pisał Paweł należy do Ciebie.
Co do pkt.3 Nie jeździłem S550 ale wiem, że twarde sprzęgła były charakterystyczne dla wcześniejszych generacji. Dla mnie była to taka uroda tego auta. Przaśne, proste auto odbiegające od finezyjnych europejskich konstrukcji.
Co do miejsca w Warszawie na sprawdzenie auta to z pewnością CFO (Car Force One).
Jeśli kupisz to i tak finalnie wcześniej czy później obijesz się o HD-Customs !
Osobiście po Twoim poście mam wątpliwości czy to jest auto dla Ciebie, nie czujesz ducha tej motoryzacji. Kierujesz się raczej wyglądem auta i modą.
Decyzja jak pisał Paweł należy do Ciebie.
Co do pkt.3 Nie jeździłem S550 ale wiem, że twarde sprzęgła były charakterystyczne dla wcześniejszych generacji. Dla mnie była to taka uroda tego auta. Przaśne, proste auto odbiegające od finezyjnych europejskich konstrukcji.
Co do miejsca w Warszawie na sprawdzenie auta to z pewnością CFO (Car Force One).
Jeśli kupisz to i tak finalnie wcześniej czy później obijesz się o HD-Customs !
Osobiście po Twoim poście mam wątpliwości czy to jest auto dla Ciebie, nie czujesz ducha tej motoryzacji. Kierujesz się raczej wyglądem auta i modą.
Pjo pisze: ↑2019-10-06, 14:19Witam,
Oglądałem jednego używanego zmodyfikowanego Ecoboosta. I mam do niego trochę wątpliwości.
1) Gdy wjechałem na autostrade, na 4 biegu przy ok. 5500 obr coś zaczęło terkotać (gdzieś z przodu, po środku auta). Przestałem przyspieszać - przestało terkotać. Zacząłem przyspieszać, jak doszedłem do 5500 obr znów zaczyna terkotać. Dźwięk był dosyć cichy, jednak nie mam wątpliwości że był. Później nie było możliwości przyspieszać, to wrzuciłem 6-tke. Jak miejsce się zwolniło, znów 4-ka i przyspieszam. Jednak tym razem dźwięku już nie było. Do końca jazdy już się nie objawił Co to mogło być? Ktoś ma pomysł?
2) Podczas jazdy auto straciło moc (doładowanie na 0,8bara). Nie jestem w stanie określić momentu, jednak wydaje mi się że jak już nie terkotało, to przy przyspieszaniu było mało mocy. Zatrzymałem się, auto zrestartowałem - moc wróciła. Znów - mocno niepokojący objaw. Po zresetowaniu auta jazda już przebiegła normalnie. Z tą utratą mocy właściciel mówił że hd-customs wprowadziło zabezpieczenie - jeśli turbina przeładuje ponad 1,8bara auto wejdzie w tryb awaryjny. Jednak czemu soft pozwolił na przeładowanie?
3) Sprzęgło było twarde jak kamień. Nie jeździłem nigdy mustangiem w manualu, to nie wiem czy to normalne. Ale jeśli tak, to czy można w jakiś sposób sprawić aby to sprzęgło działało lżej? Nie wyobrażam sobie jazdy w korku z takim sprzęgłem.
Modyfikacje mechaniczne jakie auto przeszeło:
Dolot ze stożkiem
Większy Intercooler
Wydech Borla
Chiptuning na 380KM (przez hd-customs)
Mam teraz sporo wątpliwości. Niby w auto wpakowane dużo hajsu w dobre jakościowo mody, ale jednak to wszystko takie naciągane. Zastanawiam się czy nie kupić by tego auta, i nie ściągnąć wszystkiego oprócz wydechu. Wizualnie auto ładnie zadbane, raczej rzeczywiście bezwypadkowe. Auto sprzedawane jest za 90000, co jest troche mało za bezwypadek z pl salonu.
PS. Macie może jakieś fajne miejsce w Warszawie do sprawdzenia auta?
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2019-10-03, 21:01
- Model: Otomoto XD
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Problemy w modyfikowanym EcoBooscie
Forum jest po to aby zadawać pytania. Rzeczywiście, podejście Pawła z HD-customs bardzo dobre. Jednak chciałem uzyskać jakąś drugą opinie. Może ktoś na codzień użytkuje podobnie zmodyfikowanego Ecoboosta, to mógłbym z nim porozmawiać.
Co do tego czy czuje ducha tej motoryzacji... Cóż, nie wiem po czym wywnioskowałeś że to auto nie dla mnie. Szukam czegoś co da trochę sportowych emocji, będzie ładne i dające się używać na codzień. Mustang wydaje się być fajnym kandydatem na auto dla mnie. Jest sporo wygodniejszy od mojego poprzedniego auta, przyspiesza dobrze, no i mi się podoba wizualnie.
Jedynie co nie jest wygodne, przy tak miękko zawieszonym aucie to sprzęgło. Nie tyle że chodzi topornie, co jest twarde jak kamień. Może to jest ficzer. Ale jeśli tak, to czy da się coś z tym zrobić? Mustang byłby moim daily, a często stoje w korkach. Po roku jazdy przy takim ćwiczeniu lewej nogi musiałbym szyć spodnie na zamówienie
Co do tego czy czuje ducha tej motoryzacji... Cóż, nie wiem po czym wywnioskowałeś że to auto nie dla mnie. Szukam czegoś co da trochę sportowych emocji, będzie ładne i dające się używać na codzień. Mustang wydaje się być fajnym kandydatem na auto dla mnie. Jest sporo wygodniejszy od mojego poprzedniego auta, przyspiesza dobrze, no i mi się podoba wizualnie.
Jedynie co nie jest wygodne, przy tak miękko zawieszonym aucie to sprzęgło. Nie tyle że chodzi topornie, co jest twarde jak kamień. Może to jest ficzer. Ale jeśli tak, to czy da się coś z tym zrobić? Mustang byłby moim daily, a często stoje w korkach. Po roku jazdy przy takim ćwiczeniu lewej nogi musiałbym szyć spodnie na zamówienie

-
- Forumowicz
- Posty: 277
- Rejestracja: 2016-11-01, 15:58
- Model: 2016
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: Problemy w modyfikowanym EcoBooscie
Dla mnie conajmniej dziwne, aby takie w sumie swieze auto mialo zrobiona modyfikacje, ktora daje takie negatywne efekty.... I czemu tego aktualny wlasciciel nie poprawi, skoro ma to byc prosty temat.....
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2019-10-03, 21:01
- Model: Otomoto XD
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Problemy w modyfikowanym EcoBooscie
Dowiedziałem się że poprzednim właścicielem był obecny tutaj na forum @stargard . Teraz sprzedaje nowy właściciel który auto ma miesiąc. Ponoć chce sprzedać za tyle za ile kupił, bo jednak auto okazało się "nie być tym". Ponoć też nigdy nie jeździł tak mocno jak ja podczas jazdy próbnej. Trochę cała historia naciągana. Ale może uda mi się dostać do poprzedniego właściciela auta, aby pogadać o tym czy auto miało jakieś problemy. No i dlaczego sprzedał tak tanio tego mustanga. 85000 za zadbany, bezwypadkowy modyfikowany ecoboost z pl salonu z modami. Za tyle poszedł od @stargard.
- beceen
- Forumowicz
- Posty: 151
- Rejestracja: 2017-09-01, 12:07
- Model: S550 | 2.3 EB EU
- Kolor: Magnetic Grey
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: Problemy w modyfikowanym EcoBooscie
ktory rok i jaki przebieg po modach?
cena az za dobra, ale moze latwe do ogarniecia. Nie mam FB - jaka byla odpowiedz od HD customs?
cena az za dobra, ale moze latwe do ogarniecia. Nie mam FB - jaka byla odpowiedz od HD customs?
beceen | Magnetic GreyEcoboost
- clo27
- Forumowicz
- Posty: 124
- Rejestracja: 2018-09-27, 09:50
- Model: s550 gt 18
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: BlackyWhite
- Lokalizacja:: krk
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: Problemy w modyfikowanym EcoBooscie
bo z tego co piszesz jest zje*any…..Pjo pisze: ↑2019-10-07, 14:18Dowiedziałem się że poprzednim właścicielem był obecny tutaj na forum @stargard . Teraz sprzedaje nowy właściciel który auto ma miesiąc. Ponoć chce sprzedać za tyle za ile kupił, bo jednak auto okazało się "nie być tym". Ponoć też nigdy nie jeździł tak mocno jak ja podczas jazdy próbnej. Trochę cała historia naciągana. Ale może uda mi się dostać do poprzedniego właściciela auta, aby pogadać o tym czy auto miało jakieś problemy. No i dlaczego sprzedał tak tanio tego mustanga. 85000 za zadbany, bezwypadkowy modyfikowany ecoboost z pl salonu z modami. Za tyle poszedł od @stargard.
BlackyWhite by CLO - Mustang GT 2018
http://forum.mustangklub.pl/forum/viewtopic.php?t=17369#p230638
http://forum.mustangklub.pl/forum/viewtopic.php?t=17369#p230638
-
- Forumowicz
- Posty: 277
- Rejestracja: 2016-11-01, 15:58
- Model: 2016
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: Problemy w modyfikowanym EcoBooscie
Najprostsze rozwiazanie - podpisujesz umowe wstepna, wplacasz zadatek i sprzedajacy ma 2 tygodnie na rozwiazanie tego drobnego problemu i wydanie auta.
Jak to jest taka drobnostka, a on chce sprzedac, to chyba to nie bedzie problemem?
Moglbys wkleic post z facebooka... tez nie mam...
Jak to jest taka drobnostka, a on chce sprzedac, to chyba to nie bedzie problemem?
Moglbys wkleic post z facebooka... tez nie mam...