Samochód na filmie jest wyposażony w elementy, które również mają wpływ na brzmienie:
1. Dolot powietrza K&N,
2. Kolektory krótkie MAC,
3. Program Bama 91 Race.
Modyfikacja nr. 1
Polega na wycięciu w tłumiku dwóch otworów oraz dospawania kolanka 2.5 cala zmieniając w ten sposób przepływ spalin w tłumiku jak na poniższym obrazku. Pierwszy otwór wycinamy (polecam otwornice do metalu) z tyłu tłumika (strona w kierunku silnika). Drugi otwór wycinamy w rurze dochodzącej do tłumika (polecam otwornice do metalu). Przycinamy kolanko 90 stopni tak aby spasować się z wyciętymi wcześniej otworami. Rysunek typowo paint cad


Zdjęcie u góry przed , zdjęcie i dołu po.
Modyfikacja nr. 2
Polega na wycięciu otworu (polecam otwornicę) z przodu tłumika (od strony dufyzora) oraz montażu dodatkowej końcówki tłumika. Końcówka została zamontowana na przygotowanej rurze 2.5 cala przyspawanej do flanszy. W miejscu otworu wykonałem 3 otworki pod nitonakrętki aby móc dodatkową końcówkę tlumika przykręcić i mieć możliwość regulacji góra/dół oraz lewo/prawo.

Zdjęcie u góry po 1. modyfikacji, zdjęcie u dołu po 2 modyfikacji.

Mam nadzieję, że wyraziłem się w miarę jasno i klarownie

Całość modyfikacji jeżeli chodzi o koszta to około 100 zł za rurki nierdzewne, 400 zł za 4x końcówki , plus coś dla spawacza. Myślę, że jest to mała cena za znaczną poprawę brzmienia V6.