Przeróbka stokowego wydechu
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
-
- Forumowicz
- Posty: 103
- Rejestracja: 2017-08-04, 16:46
- Model: MUSTANG VI
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Shadow Black
- Lokalizacja:: Sosnowiec
Przeróbka stokowego wydechu
Miałem okazje spotkać się z Michałem P., który to pokazał mi na swoim samochodzie (dźwięku), że warto samemu pogrzebać w puszce końcowej. Opisał mi co i jak, ale pamiętam, że ja tutaj na forum też o tym czytałem i ktoś inny pokazywał jak tanim kosztem (przeróbka stokowego wydechu koncowego) można uzyskać w miarę fajny efekt. Szukałem, ale nie mogę znaleźć, a posty były dosyć ciekawe, bo wraz z opisem i małą fotorelacją. Mogło to być z V gen. lub VI gen. Wydech raczej z 3,7 lub ewentualnie 5,0. Jak ktoś coś kojarzy i wie gdzie to jest, to poprosiłbym o link do tego tematu/postów.
Ford Mustang 3,7 V6 - 2017r
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 10
- Rejestracja: 2019-07-12, 15:10
- Model: 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Ruby red
- Lokalizacja:: Poznań
Re: Przeróbka stokowego wydechu
Bardzo fajny pomysł, do mnie właśnie płynie V6 i też myślałem o wydechu.
Wstępny pomysł zakładał zakup samych puszek końcowych np Flowmaster (około 500 zł za puszkę + robocizna).
Ale jeśli jakieś samodzielne rozwiązanie będzie ok to chętnie sprawdzę. Na szybko znalazłem:
https://www.svtperformance.com/threads/ ... od.991708/ (akurat od GT)
https://www.stangnet.com/mustang-forums ... ne.845348/
Wstępny pomysł zakładał zakup samych puszek końcowych np Flowmaster (około 500 zł za puszkę + robocizna).
Ale jeśli jakieś samodzielne rozwiązanie będzie ok to chętnie sprawdzę. Na szybko znalazłem:
https://www.svtperformance.com/threads/ ... od.991708/ (akurat od GT)
https://www.stangnet.com/mustang-forums ... ne.845348/

-
- Forumowicz
- Posty: 145
- Rejestracja: 2015-08-09, 14:48
- Model: 3.7 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: smerf
- Lokalizacja:: Chodzież
Re: Przeróbka stokowego wydechu
Moje boje i obserwacje na temat wydechu do 3.7
Na początku była seria, auto świetne, zadowolenie pełne.
Później czegoś zaczęło brakować...... no tak, nie ma to prawie żadnego brzmienia.
Znalazłem temat prucia oryginalnych puszek, kumpla mechanika za fraki i działamy.
Ze środka wszystko wywalone (caniggia sugeruje jakieś zwężki przespawywać ale wszystkie rurki w środku miały jednakową średnicę)
Odpalamy........ i dostałem niezły opierdol od kolegi za 2 godziny zmarnowanego czasu, pół rolki drutu do spawarki i tarczy do flexy.
Praktycznie żadnej zmiany, żadnej, mooooże ciut głośniej. Pewnie to zadziała w GT ale na V6 szkoda prądu, lepiej zostawić stock.
Potem za namową w/w kolegi....... wywalamy te puszki, robią przecież wydechy typu "race" i jakoś jeżdżą. W między czasie zakupiłem w ryżowym kraju podróbki końcówek akrapovica,
parę rur i wydech (a raczej jego brak) gotowy.
Jest pięknie, jest bass od najniższych oprotów, jest ryk po 2500 obr. Jest super.......... tyle że poziom głośności dorównuje odrzutowcom.
Rano patrzałem czy doniczek z okolicznych bloków ludzie na mnie nie zrzucą, przy policjii zero gazu, jak elektrykiem a wyprzedzani kierowcy wpadali prawie do rowów z wrażenia.
Na lokalnym zlocie puchar na najgłośniejsze auto (nie dały rady golfy v6 z dostrzelaniem w wydech) wynik............ tadam...... 121.3 dB mierzone sprzętem z SKP.
Szybki research w necie i wybór padł na klony flowmastera (tańsze a nie gorsze) serii 40.
Wczoraj pospawałem i ........ ulga. Na niskich bulgocze, jest wyraźnie głośniejszy od serii i taki...... hmmmmm amerykański. Jak dla mnie super.
Jedno ale to drone w okolicach niestety 2 tyś obr. Da się wytrzymać, ale wiedziałem o tym bo niestety ale te tłumiki tak mają a w rezonatory nie chce mi się bawić.
Teraz jak dla mnie jest idealnie.
Pozdrawiam.
Na początku była seria, auto świetne, zadowolenie pełne.
Później czegoś zaczęło brakować...... no tak, nie ma to prawie żadnego brzmienia.
Znalazłem temat prucia oryginalnych puszek, kumpla mechanika za fraki i działamy.
Ze środka wszystko wywalone (caniggia sugeruje jakieś zwężki przespawywać ale wszystkie rurki w środku miały jednakową średnicę)
Odpalamy........ i dostałem niezły opierdol od kolegi za 2 godziny zmarnowanego czasu, pół rolki drutu do spawarki i tarczy do flexy.
Praktycznie żadnej zmiany, żadnej, mooooże ciut głośniej. Pewnie to zadziała w GT ale na V6 szkoda prądu, lepiej zostawić stock.
Potem za namową w/w kolegi....... wywalamy te puszki, robią przecież wydechy typu "race" i jakoś jeżdżą. W między czasie zakupiłem w ryżowym kraju podróbki końcówek akrapovica,
parę rur i wydech (a raczej jego brak) gotowy.
Jest pięknie, jest bass od najniższych oprotów, jest ryk po 2500 obr. Jest super.......... tyle że poziom głośności dorównuje odrzutowcom.
Rano patrzałem czy doniczek z okolicznych bloków ludzie na mnie nie zrzucą, przy policjii zero gazu, jak elektrykiem a wyprzedzani kierowcy wpadali prawie do rowów z wrażenia.
Na lokalnym zlocie puchar na najgłośniejsze auto (nie dały rady golfy v6 z dostrzelaniem w wydech) wynik............ tadam...... 121.3 dB mierzone sprzętem z SKP.
Szybki research w necie i wybór padł na klony flowmastera (tańsze a nie gorsze) serii 40.
Wczoraj pospawałem i ........ ulga. Na niskich bulgocze, jest wyraźnie głośniejszy od serii i taki...... hmmmmm amerykański. Jak dla mnie super.
Jedno ale to drone w okolicach niestety 2 tyś obr. Da się wytrzymać, ale wiedziałem o tym bo niestety ale te tłumiki tak mają a w rezonatory nie chce mi się bawić.
Teraz jak dla mnie jest idealnie.
Pozdrawiam.
-
- Forumowicz
- Posty: 103
- Rejestracja: 2017-08-04, 16:46
- Model: MUSTANG VI
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Shadow Black
- Lokalizacja:: Sosnowiec
Re: Przeróbka stokowego wydechu
A może kolega by znalazł chwile czasu, nagrał jak działa jego wydech i pochwalił się tutaj? 

Ford Mustang 3,7 V6 - 2017r
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1745
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Przeróbka stokowego wydechu
Mój w V gen w porównaniu do seryjnego różni się i to bardzo 
W zeszły weekend wpadł jeszcze H-pipe oraz idą mi rury od H-pipe do tłumików także prawie cały (oprócz katów) będzie w nierdzewce.
Nie wiem jaka jest różnica w środku VI gen do V gen ale moje przeróbki trwały jakieś 50 minut z spory efektem i różnicą brzmieniu. Montuje na dniach film po 2 modyfikacji, a potem nagram z nowym H-pipem
Tutaj jest po pierwszej modyfikacji, druga była z dołączeniem 2 dodatkowych końcówek (po 2 na stronę) i zrobienie ciut większego "przelotu".
Po drugiej jest ciut głośniej i agresywniej.

W zeszły weekend wpadł jeszcze H-pipe oraz idą mi rury od H-pipe do tłumików także prawie cały (oprócz katów) będzie w nierdzewce.
Nie wiem jaka jest różnica w środku VI gen do V gen ale moje przeróbki trwały jakieś 50 minut z spory efektem i różnicą brzmieniu. Montuje na dniach film po 2 modyfikacji, a potem nagram z nowym H-pipem

Tutaj jest po pierwszej modyfikacji, druga była z dołączeniem 2 dodatkowych końcówek (po 2 na stronę) i zrobienie ciut większego "przelotu".
Po drugiej jest ciut głośniej i agresywniej.
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/CS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/CS 2012 2021 -
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 10
- Rejestracja: 2019-07-12, 15:10
- Model: 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Ruby red
- Lokalizacja:: Poznań
Re: Przeróbka stokowego wydechu
No fajnie fajnie, ale koledzy, konkrety
co zostało zrobione, jak.
Bardzo zależy mi na lekkim podgłośnieniu i zbulgoceniu wydechu
ale tak żeby w środku został komfort.

Bardzo zależy mi na lekkim podgłośnieniu i zbulgoceniu wydechu

- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1745
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Przeróbka stokowego wydechu
Wrzucę dokładny opis w poniedziałek/wtorek bo dziś wyjeżdżam na Next Level na tor Pszczółki.
Cała modyfikacja łatwizna, bez otwierania tłumików
Cała modyfikacja łatwizna, bez otwierania tłumików

Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/CS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/CS 2012 2021 -
-
- Forumowicz
- Posty: 103
- Rejestracja: 2017-08-04, 16:46
- Model: MUSTANG VI
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Shadow Black
- Lokalizacja:: Sosnowiec
Re: Przeróbka stokowego wydechu
Super Michał. Czekamy!
Ja się zastanawiam czy czasem ktoś z ludzi typu Canniga nie pisał gdzieś tutaj na forum o przeróbce końcowego customowego wydechu...

Ford Mustang 3,7 V6 - 2017r
-
- Forumowicz
- Posty: 145
- Rejestracja: 2015-08-09, 14:48
- Model: 3.7 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: smerf
- Lokalizacja:: Chodzież
Re: Przeróbka stokowego wydechu
Pisał, pisał, właśnie na tym temacie się początkowo wzorowałem z tym że to było prucie tłumików od GT i u mnie się nie sprawdziło, jakiś stary temat z tego co pamiętam.
Jutro szykuje auto na podróż wakacyjną (btw, w twoje strony, okolice Kęt) więc nagram coś komórką albo cyfrówką to wrzucę co będzie lepiej brzmiało w głośnikach.
Kilka fotek też się znajdzie bo końcówki wyglądają ciekawie może kogoś zainspirują. Będzie pogląd jak to wygląda z flowmasterem, bo info o niedrogich przeróbkach V6-tek jak na lekarstwo.
Wszędzie tylko borla i roush za worek siana

-
- Forumowicz
- Posty: 103
- Rejestracja: 2017-08-04, 16:46
- Model: MUSTANG VI
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Shadow Black
- Lokalizacja:: Sosnowiec
Re: Przeróbka stokowego wydechu
No właśnie slavol... W ogóle w temacie VI gen. jest tyle co nic informacji na tym forum odnośnie przeróbek i porad
Ford Mustang 3,7 V6 - 2017r
-
- Forumowicz
- Posty: 145
- Rejestracja: 2015-08-09, 14:48
- Model: 3.7 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: smerf
- Lokalizacja:: Chodzież
Re: Przeróbka stokowego wydechu
No dobra, coś tam nagrałem:
W rzeczywistości dźwięk ma troszkę mniej basu i jest nie tak agresywny jak na nagraniu, ale tylko troszkę.
I parę fotek: Uprzedzając pytania, a mnie też zawsze to ciekawi.
Tłumiki 600 z wysyłką, końcówki 270 z przesyłką, przeróbki wiadomo, co kto może i umie.
W rzeczywistości dźwięk ma troszkę mniej basu i jest nie tak agresywny jak na nagraniu, ale tylko troszkę.
I parę fotek: Uprzedzając pytania, a mnie też zawsze to ciekawi.
Tłumiki 600 z wysyłką, końcówki 270 z przesyłką, przeróbki wiadomo, co kto może i umie.
- BaPit
- Forumowicz
- Posty: 287
- Rejestracja: 2014-04-05, 09:10
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: black mat
- Kontakt:
Re: Przeróbka stokowego wydechu
Odnośnie samego wyglądu końcówek to się wolę nie wypowiadać, bo to kompletnie nie mój gust. Ale de gustibus non est disputandum, więc zakładam, że może niektórym się spodobać.
Z to dźwięk rewelacja

Pozdr,
BP
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 19
- Rejestracja: 2019-08-09, 17:59
- Model: Mustan EB 2016
- Kolor: grafit
- Lokalizacja:: Wejherowo
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Przeróbka stokowego wydechu
Hej możesz powiedzieć gdzei można kupić takie wydechy u mnie wchodzi akurat przeróbka ale w 2,3slavol pisze: ↑2019-08-03, 20:56No dobra, coś tam nagrałem:
W rzeczywistości dźwięk ma troszkę mniej basu i jest nie tak agresywny jak na nagraniu, ale tylko troszkę.
I parę fotek:
IMG_20190803_161242 (Kopiowanie).jpgIMG_20190803_161153 (Kopiowanie).jpgIMG_20190803_161144 (Kopiowanie).jpg
Uprzedzając pytania, a mnie też zawsze to ciekawi.
Tłumiki 600 z wysyłką, końcówki 270 z przesyłką, przeróbki wiadomo, co kto może i umie.
-
- Forumowicz
- Posty: 145
- Rejestracja: 2015-08-09, 14:48
- Model: 3.7 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: smerf
- Lokalizacja:: Chodzież
Re: Przeróbka stokowego wydechu
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R ... d&_sacat=0
Wybrać coś dla siebie musisz sam, totalnie nie wiem nic o 2.3 litra. Ja brałem z wejściem i wyjściem 2.5 cala, takie mam na nagraniu.
W drogiej przesyłce zawarte jest cło i vat, niestety prawie cały ebay korzysta z programu global shipping, niezbyt chwalonego (nie mamy papierów z odpraw, nie wiemy czy faktycznie clą przedmioty a zwrotu nie uświadczysz)
ale często to jedyna opcja kupna. Finalnie kosztowały (2 szt) 600zł i przyszły po 1,5 tyg,
Jestem zadowolony z jakości i brzmienia.
Wybrać coś dla siebie musisz sam, totalnie nie wiem nic o 2.3 litra. Ja brałem z wejściem i wyjściem 2.5 cala, takie mam na nagraniu.
W drogiej przesyłce zawarte jest cło i vat, niestety prawie cały ebay korzysta z programu global shipping, niezbyt chwalonego (nie mamy papierów z odpraw, nie wiemy czy faktycznie clą przedmioty a zwrotu nie uświadczysz)
ale często to jedyna opcja kupna. Finalnie kosztowały (2 szt) 600zł i przyszły po 1,5 tyg,
Jestem zadowolony z jakości i brzmienia.