Wydech

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2009-06-16, 01:58

caniggia pisze:ja kupowalem tu:

http://ltmglobal.net/performance/index. ... cts_id=299

jest taniej, gosc sprawdzony.
Ło ciulu :rotfl: 40$ taniej :oczami: :padam: :padam: :padam:


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-06-20, 12:42

tak chodzi to w v6:



Pozdro.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-06-20, 14:46

Mozna posluchac w V8 Bassani .




lukiasz
Młodszy Forumowicz
Posty: 10
Rejestracja: 2009-06-18, 10:43
Model: VW
Kontakt:

Post autor: lukiasz » 2009-06-22, 13:00

hej
tutaj przedstawiłem oferty jakby ktoś był zainteresowany
viewtopic.php?p=19382

Mustang z rejestracją TSK ma właśnie od nas układ wydechowy, klient jest mega zadowolony, w zeszłym tygodniu zakładaliśmy też ten zestaw:
http://www.rpmotorsport.pl/auta/shelby_ ... -8686.html

podczas zamawiania złapałem się za głowe bo cena średnio fajna, ale po montażu stwierdziłem że klient od razu wiedział czego chce ;)



kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

decybele

Post autor: kaes » 2009-08-22, 08:36



CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Online
Awatar użytkownika
pavlito
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1328
Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
Model: GT 05 premium manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Post autor: pavlito » 2009-08-22, 23:34

Ciekawe jak seria wychodzi w pomiarach? Ja zauważyłem, że na zimnym ładniej gulgocze na jałowym, ale jak się dobrze rozgrzeje, to wyraźnie głośniej pracuje na wyższych obrotach. Też tak macie? Dodam, że u mnie zegarek pokazuje już za 10 stówka i wydech na pewno nie był ruszany.



Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Post autor: Stachu_xjr » 2009-08-23, 09:15

Niedobrze ja mieszkam na Śląsku a mam dośc głosny wydech JBA , w środku spoko bo cały bagaznik wyłozyłem matami ( 12 szt 50cmx50) , na zewnątrz daje ostro :D ale z drugiej strony jak mi nie wezna dowodu za tłumik to jescze mogą za szyby,lampy,wystajace mocowanie maski............. :)



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-08-24, 10:28

W zeszły poniedziałek akurat tak się stało że mierzyłem u siebie - seria i u kolegi Kluczyk'a -SLP takim sprzętem wydechy ,auta były rozgrzane a wyniki przy 4 tyś obrotów wyglądały tak :
GT 2005 seria - 93 decybele
GT 2007 SLP - 108 decybeli
Pomiar był robiony na stacji diagnostycznej ,na odkrytym terenie ,przy średnim wietrze ,niestety około 100 metrów dalej koleś szalał ze szlifierką więc nie wiem jak miarodajen są te wyniki. Gosć ze stacji mówił że nie podpisałby się pod tym badaniem ( zwłaszcza SLP ) bo warunki były do bani.
Jakim cudem na ruchliwej drodze ( tiry ,ciągniki ,czołgi :P ) policja będzie sprawdzała głośność aut ?


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-08-24, 10:33

alfatech pisze: GT 2005 seria - 93 decybele
no to się mieścisz :D jeszcze jednego decybelka masz w zapasie :D
alfatech pisze: Jakim cudem na ruchliwej drodze ( tiry ,ciągniki ,czołgi :P ) policja będzie sprawdzała głośność aut ?
takim cudem jak wszystko co policja sprawdza, na czuja :rotfl: nachyli się i posłucha. mi jak przy okazji odbierania dowodu kazali dmuchać, to przykro było jak patrzyłem na ich alkomat. Miałem zaproponować, że podjadę do apteki i kupie jakiś, będzie szybciej i wyniki pewnie będą lepsze niż na tym rzęchu.
Ostatnio zmieniony 2009-08-24, 10:37 przez kaes, łącznie zmieniany 1 raz.


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2009-09-08, 11:19

U mnie jest 96 dB, chyba mi darują, co?Norma jest 94dB.A co do emisji spalin przez jeżdżące trupy to jestem za tym by karać najsurowiej jak się da, czasami to sam mam ochotę zatrzymać takiego kopcącego na niebiesko gada i "naprawić" sobie samopoczucie. :zdegustowany:


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-09-10, 20:09

alfatech pisze:W zeszły poniedziałek akurat tak się stało że mierzyłem u siebie - seria i u kolegi Kluczyk'a -SLP takim sprzętem wydechy ,auta były rozgrzane a wyniki przy 4 tyś obrotów wyglądały tak :
GT 2005 seria - 93 decybele
GT 2007 SLP - 108 decybeli
Pomiar był robiony na stacji diagnostycznej ,na odkrytym terenie ,przy średnim wietrze ,niestety około 100 metrów dalej koleś szalał ze szlifierką więc nie wiem jak miarodajen są te wyniki. Gosć ze stacji mówił że nie podpisałby się pod tym badaniem ( zwłaszcza SLP ) bo warunki były do bani.
Jakim cudem na ruchliwej drodze ( tiry ,ciągniki ,czołgi :P ) policja będzie sprawdzała głośność aut ?
Panowie a jak to mierzycie??? bo zgodnie z zaleceniem instytutu transportu ma to być 0,5 metra dokładnie za końcówką rury wydechowej i dokładnie na wysokości jej wylotu oraz pomiar ma się odbyć na 3/4 maksymalnych osiąganych obrotów czyli gdzieś przy 4700 obr w przypadku Mustanga.
Mierzyłem swoim decybelomierzem i na stacji wynik bardzo porównywalny.
Mam 121dB. (dodam jeszcze że najwięcej nabija w momencie puszczenia na końcu pedału gazu jest wtedy takie charakterystyczne pyrkniecie, którego na obciążonym silniku oczywiście nie ma - do pyrknięcia jest około 113dB)
Najśmieszniejsze jest to ze w Omedze ze sprawnym całym układem bez żadnych tłumików pogłaśniających mam 106db kolega w najnowszym audi A8 ma 103db.
Jedynie mój ojciec w Renault Megan 1.6 ma 94,5db

Zgodnie z takim pomiarem połowa aut jeżdżących po drogach nie będzie spełniać normy.

Jezeli przy pomiarze otoczenie jest cichsze o 10db w stosunku do pomiaru to pomiar uznaje się za wiarygodny.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-09-11, 10:40

RedHornet pisze:Panowie a jak to mierzycie???
No ................. przyszedł koleś ,kazał odpalić auto ,trzymać na 4000 obr i już ,nie przyglądałem się za bardzo jak to robił u Kluczyka - przystawił sprzęt i już.

PS
Mam już SLP ............... no masakra :ok:
Mała sugestia dla zmieniających wydech - wszystko musi być szczelne bo będą dziwne zdudnienia i rezonanse przy najmniej oczekiwanych obrotach :/


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2009-09-13, 22:05

Przydało by sie kupić Polską Normę:

Nr Normy
PN-92/S-04051
Tytuł
Pojazdy samochodowe i motorowery -- Dopuszczalny poziom hałasu zewnętrznego -- Wymagania i badania
Streszczenie
Data ustanowienia
1992-06-29
Nazwa NKP
NKP 017 ds. Pojazdów i Transportu Drogowego
Autor dokumentu
Normalizator
Garwoliński Z.
Klasyfikacja ICS
Pojazdy drogowe. Zagadnienia ogólne
Nazwa dekryptora
BADANIA
Oficjalne języki
pl
Ilość stron
8

Jeśli policjant nie będzie robił pomiaru zgodnie z normą to pomiar jest nieważny.
Ciekawe wg jakiej normy policja mierzy poziom hałasu.


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
horse
Forumowicz
Posty: 636
Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
Model: Mustang Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Post autor: horse » 2009-09-14, 10:04

chlopaki wlasnie jestem w trakcie przerabiania wydechu robi mi go MIRMAL i u mnie wyglada to tak ze zakupilem sobie zawor górski od ciezarowki chlopaki go wspawaja w wydech do tego jest podlaczony silnczek 12 v i caly bajer polega na jednym guziczku wciskamy gziczek zawor sie zamyka i konik chodzi ciszej niz dotychczas wiec nawet jak mnie policja zatrzyma z podejrzeniem kiedy bedzie glosno chodzi to jak przyjdzie do pomiarow to autko bedzie juz bardzo ciche no chyba ze beda mieli inne obiekcje i znajda np czerwone ierunki :rotfl: :rotfl:


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-09-14, 19:45

tez myslalem o takich zaworach na wydechu, jak juz bedziesz mial zrobione daj znac ;) i jak to u Ciebie bedzie dzialalo? przy otwartym zaworze spaliny beda wychodzily otworem przed ostatnim wydechem? tylko czy to nie pogorszy osiagow? bo przeciez w ukladzie wydechowym tworzy sie podcisnienie a takie dodatkowe ujscie spalin to podcisnienie zniweczy..
ja juz przy moim "cichym" wydechu zastanawiam sie nad wyciszeniem bagaznika matami,dlatego nie mam zamiaru wymieniac na inny "głosniejszy", taki zawor bylby dobrym patentem.. glosny wydech jednak przeszkadza w dluzszych trasach..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”