Zakup pierwszego mustanga GT
Moderatorzy: Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2019-05-05, 19:51
- Model: Mazda RX-8
- Kolor: Niebieski
- Lokalizacja:: Gdańsk
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Zakup pierwszego mustanga GT
Siemanko !
Pomysł na mustanga chodzi i chodzi za mną już od około roku... Cały czas walczę z myślami czy sprzedawać mojego potwora i kupić konia czy zostać przy obecnym projekcie.
Zacznę może od najważniejszego interesuje mnie V generacja - budżet około 45.000 - 50.000 zł, tylko w wersji GT i tu zaczynają się dylematy. Chciałbym mustanga w automacie, ale z tego co udało mi się wyszperać na forum i na yt. V generacja wychodziła tylko ze starym 4 biegowym mułem ? A może mylę się i są też nieco szybsze automaty ? Ewentualnie czy jest jakaś opcja programu do skrzyni, żeby tyle nie myślała
Drugi dylemat, który mnie męczy to prowadzenie auta... Nie chodzi mi o mit, że mustangi nie skręcają - aczkolwiek V generacja w porównaniu do VI to podobno przepaść jeśli chodzi o prowadzenie. Jak to z tym naprawdę jest ? Jeśli znalazł by się ktoś z trójmiasta chętny na spotkanie to już wgl petarda ! Mogę się odwdzięczyć przejażdżką moją 400 konną rx-8
Sprawa samego kupna - tutaj chyba zostaje sprowadzania z USA, bo przeglądając otomoto nie widzę nic ciekawego, chyba, że budżet, który sobie założyłem to za mało na fajny egzemplarz ?
Skoro już się tyle napociłem pisząc ten referat, jak wygląda sprawa samego motoru ? Nastawiać się, że wraz z zakupem robić mu pełny remont na dzień dobry, czy raczej silniki są ciężkie w zajechaniu ?
Z góry wielkie dzięki za pomoc !
Pomysł na mustanga chodzi i chodzi za mną już od około roku... Cały czas walczę z myślami czy sprzedawać mojego potwora i kupić konia czy zostać przy obecnym projekcie.
Zacznę może od najważniejszego interesuje mnie V generacja - budżet około 45.000 - 50.000 zł, tylko w wersji GT i tu zaczynają się dylematy. Chciałbym mustanga w automacie, ale z tego co udało mi się wyszperać na forum i na yt. V generacja wychodziła tylko ze starym 4 biegowym mułem ? A może mylę się i są też nieco szybsze automaty ? Ewentualnie czy jest jakaś opcja programu do skrzyni, żeby tyle nie myślała
Drugi dylemat, który mnie męczy to prowadzenie auta... Nie chodzi mi o mit, że mustangi nie skręcają - aczkolwiek V generacja w porównaniu do VI to podobno przepaść jeśli chodzi o prowadzenie. Jak to z tym naprawdę jest ? Jeśli znalazł by się ktoś z trójmiasta chętny na spotkanie to już wgl petarda ! Mogę się odwdzięczyć przejażdżką moją 400 konną rx-8
Sprawa samego kupna - tutaj chyba zostaje sprowadzania z USA, bo przeglądając otomoto nie widzę nic ciekawego, chyba, że budżet, który sobie założyłem to za mało na fajny egzemplarz ?
Skoro już się tyle napociłem pisząc ten referat, jak wygląda sprawa samego motoru ? Nastawiać się, że wraz z zakupem robić mu pełny remont na dzień dobry, czy raczej silniki są ciężkie w zajechaniu ?
Z góry wielkie dzięki za pomoc !
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1708
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Zakup pierwszego mustanga GT
V gen GT to raczej przed lifty czyli 2005-2009 r. 4,6l V8. Co do prowadzenia to zależy co chcesz i co masz na myśli. Jeżeli jazdę do sklepu po bułki jak każdym innym autem to jest w porządku. Jeżeli agresywną jazdę, wchodzenie i wychodzenie bokiem z zakrętu to niestety fabryka Cię zaskoczy zawieszeniem tak komfortowym i bujającym, że bedziesz haratał lusterkami o asfalt Z dobrych rzeczy, wystarczy wymienić parę gratów (osobiście polecam zacząć od stabilizatora tył) i auto zaczyna się prowadzić. Ostatnio swoim V6 3,7l zawstydziłem 4 napędową, 300 konną Cupre o mniejszej masie w zakrętach gdzie została w tyle (ale to pewnie też kierowca ). U siebie sporo zmieniłem w względem serii ale też + Stanga to fakt, że części nie są drogie przy ściąganiu z USA.
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2019-05-05, 19:51
- Model: Mazda RX-8
- Kolor: Niebieski
- Lokalizacja:: Gdańsk
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Zakup pierwszego mustanga GT
Super Bardzo cieszy mnie szybki odzew w tym temacie
O taką opinię mi chodziło ! Właśnie tu będzie chyba największa różnica między moim obecnym bolidem. RX-8 został stworzony z myślą o torze i pokonywaniu zakrętów, sztywna buda, idealnie wyważona 50/50 + tył napęd dają naprawdę wielką frajdę. Nie twierdzę, że będę śmigał konikiem po torze, ale szybciej w zakrętach jak najbardziej.Michał P. pisze: ↑2019-05-06, 15:09V gen GT to raczej przed lifty czyli 2005-2009 r. 4,6l V8. Co do prowadzenia to zależy co chcesz i co masz na myśli. Jeżeli jazdę do sklepu po bułki jak każdym innym autem to jest w porządku. Jeżeli agresywną jazdę, wchodzenie i wychodzenie bokiem z zakrętu to niestety fabryka Cię zaskoczy zawieszeniem tak komfortowym i bujającym, że bedziesz haratał lusterkami o asfalt Z dobrych rzeczy, wystarczy wymienić parę gratów (osobiście polecam zacząć od stabilizatora tył) i auto zaczyna się prowadzić. Ostatnio swoim V6 3,7l zawstydziłem 4 napędową, 300 konną Cupre o mniejszej masie w zakrętach gdzie została w tyle (ale to pewnie też kierowca ). U siebie sporo zmieniłem w względem serii ale też + Stanga to fakt, że części nie są drogie przy ściąganiu z USA.
W sensie dalej mówimy o tej starej skrzyni 4 biegi + overdrive, czy ja myle pojęcia ?
O super ! Postaram się urwać z roboty i wpaść
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1708
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Zakup pierwszego mustanga GT
RX-8 to chyba swap zrobiony ? Czy da się z wenkla 2 rotorowego tyle wyciągnąć ? Bo z fabrycznego jednorotorowego chyba ciężko ?
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2019-05-05, 19:51
- Model: Mazda RX-8
- Kolor: Niebieski
- Lokalizacja:: Gdańsk
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Zakup pierwszego mustanga GT
Gdzie tam akurat z tej sokowirówki byłoby ciężko
Swpa na 1.8T, roziwercony i zakuty na 2.0T. Generalnie autko to naprawdę fajny popier... i liczę się z tym, że mustang będzie ciutkę wolniejszy, ale chyba nabrałem ochoty na coś masywnego z dużym motorem
Swpa na 1.8T, roziwercony i zakuty na 2.0T. Generalnie autko to naprawdę fajny popier... i liczę się z tym, że mustang będzie ciutkę wolniejszy, ale chyba nabrałem ochoty na coś masywnego z dużym motorem
- kaktus
- Forumowicz
- Posty: 176
- Rejestracja: 2017-04-09, 11:19
- Model: GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czarny/cabrio
- Lokalizacja:: Gdańsk
Re: Zakup pierwszego mustanga GT
Mustang to zupełnie inne auto. Japończyk jest stworzony do...szybkiej jazdy. Tu masz wielki ciężki silnik na przedniej osi także zawsze to będzie miało wpływ na zakrętach.
Wymaga wiele zabiegów aby go zmienić w torowke ale widzę że ty się tego nie boisz
Wymaga wiele zabiegów aby go zmienić w torowke ale widzę że ty się tego nie boisz
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1708
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Zakup pierwszego mustanga GT
Plus Mustang'a jest taki, że jak masz 5-7 kluczy to zrobisz przy tym aucie prawie wszystko
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2019-05-05, 19:51
- Model: Mazda RX-8
- Kolor: Niebieski
- Lokalizacja:: Gdańsk
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Zakup pierwszego mustanga GT
O to to, ale tak jak mówisz - dałem rade zrobić z mazdy potwora, to i konia okiełznam
Elegancko ! Przypomina mi to dawnego forda mondeo, którego mieliśmy jako firmówkę 2 nasadki, 4 klucze i mogłem rozkręcić ten samochód do ostatniej śrubki
- Dezo
- Forumowicz
- Posty: 1614
- Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
- Model: BULLITT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: HG
- Kontakt:
Re: Zakup pierwszego mustanga GT
Plus śrubokręt płaski - czasem trzeba jakąś zaślepkę wyjąć.
Samotny Wilk
Re: Zakup pierwszego mustanga GT
Witajcie, jak kolega zakładający temat bardzo długo już chodzą za mną marzenia w postaci mustanga gt 5.0. Manual, wersja 'bida edyszyn', bo kupuje dla silnika a nie dla skór i innych bajerów. Raczej już coś sprowadzonego, w budżecie do 60k to pewnie roczniki 2011-12.
Na co zwracali byście uwagę przy zakupie? Czy przebieg 200 tys to tylko jest granicą w naszych polskich głowach czy czegoś należy się spodziewać do inwestycji przy takim przebiegu?
Czy auto prócz lamp zamienników jest ok?
https://www.otomoto.pl/oferta/ford-must ... De25Q.html
Co sądzicie? Chciałbym w tym roku dołączyć do rodziny mustangowiczów z góry dzięki za Wasze komentarze i sugestie
Na co zwracali byście uwagę przy zakupie? Czy przebieg 200 tys to tylko jest granicą w naszych polskich głowach czy czegoś należy się spodziewać do inwestycji przy takim przebiegu?
Czy auto prócz lamp zamienników jest ok?
https://www.otomoto.pl/oferta/ford-must ... De25Q.html
Co sądzicie? Chciałbym w tym roku dołączyć do rodziny mustangowiczów z góry dzięki za Wasze komentarze i sugestie