Flowmaster mufflers + rezonator

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

ODPOWIEDZ
x1x1x1
Posty: 2
Rejestracja: 2009-08-13, 00:10
Model: stang
Silnik: V6 4.0

Flowmaster mufflers + rezonator

Post autor: x1x1x1 » 2009-08-13, 16:30

Witam wszystkich, mam takie zagadnienie a mianowicie
posiadam mustanga 2007 GT z wydechem flowmastera i jest naprawdę super lecz problem jest w tym że podczas jazdy w kabinie czasem nie da się wytrzymać bo buczenie jest uciążliwe czy zainstalowanie czegoś takiego :

http://www.flowmastermufflers.com/produ ... 880e39e4f2

coś pomoże?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-08-13, 23:29

Ja bym i inni nie ryzykuja z czesciami typu "Uniwersal " Czesc kolegow wyciszyla bagaznik.. Czy pomoglo poczytaj o wygluszeniu. Zreszta masz GT a jak to przydlawi osiagi Stanga ?? ( moge sie mylic ale nie wiem jak to dziala )



Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Re: Flowmaster mufflers + rezonator

Post autor: Dark Red » 2009-08-17, 13:39

x1x1x1 pisze:Witam wszystkich, mam takie zagadnienie a mianowicie
posiadam mustanga 2007 GT z wydechem flowmastera i jest naprawdę super lecz problem jest w tym że podczas jazdy w kabinie czasem nie da się wytrzymać bo buczenie jest uciążliwe czy zainstalowanie czegoś takiego :

http://www.flowmastermufflers.com/produ ... 880e39e4f2

coś pomoże?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
Jak jest Ci za głośno to możemy się zamienić, oddam oryginalne fabryczne tłumiki po przebiegu 20 tys km za Twoje flowmastery. Wytłumienie niewiele pomoże, chyba że zamontujesz 50 kg mat tłumiących to będzie znacząca poprawa.

Robimy Deal ?


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2009-08-19, 00:18

to ja mam lepsza propozycje niz dark red - dam ci jeden tlumik z mojego v6 :] - bedzie jeszcze ciszej :D

od razu mozemy sie jeszcze na zderzaki wymienic :]


Bart

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2009-08-19, 10:42

paytoplay pisze:to ja mam lepsza propozycje niz dark red - dam ci jeden tlumik z mojego v6 :] - bedzie jeszcze ciszej :D

od razu mozemy sie jeszcze na zderzaki wymienic :]
A ja chętnie wymienię się na atrapę chłodnicy z V6 bo mi się podoba.
Będziesz miał atrapę od V8 :-)


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2009-08-19, 11:23

[quote="Dark Red"]A ja chętnie wymienię się na atrapę chłodnicy z V6 bo mi się podoba.
Będziesz miał atrapę od V8 :[/quote]

to trzeba by się tez na zderzaki zamienic bo te atrapy od v8 są chyba większe niż w v6 :].

na forum pewnie znajdziesz kogoś, kto chętnie się z Tobą zamieni, ja tam kocham mojego blaszaka takim jaki jest :]


Bart

x1x1x1
Posty: 2
Rejestracja: 2009-08-13, 00:10
Model: stang
Silnik: V6 4.0

Post autor: x1x1x1 » 2009-08-19, 14:02

Źle mnie Panowie zrozumieli, mi nie o to chodzi że jest za głośno tylko że występuje bardzo niefajny rezonans.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2451
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2009-08-19, 15:17

TO jeżeli występuje rezonans to wystarczy jak wygłuszysz auto
przeważnie to się wygłusza kufer drzwi dach tylne boczki więcej znajdziesz tu
viewtopic.php?t=911&highlight=wygluszenie



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-08-24, 13:37

x1x1x1 pisze:Źle mnie Panowie zrozumieli, mi nie o to chodzi że jest za głośno tylko że występuje bardzo niefajny rezonans.
hmmm a kto zakładał Ci wydech i czy na pewno jest prawidłowo wszystko złożone ?
Właśnie coś ciekawego doświadczyłem :)
Kolega kluczyk mam SLP w swoim GT i jego chodzi zarąbiście ,nie ma żadnych zdudnień ,rezonansów itd ,chodzi na prawdę super - parę osób go słyszało w Manufakturze( jeździłem za kierownicą jak i obok kierowcy ). W sobotę zakładaliśmy SLP u Andronika i ................. lipa do poprawki ,ten sam wydech takie samo auto a efekt dużo gorszy, może i u Ciebie jest coś nie tak ? Może układ nieszczelny albo źle założony ?
U Andronika na bank jest coś nieszczelnego ,czasu było mało ,auto tylko na lewarku to i o błędy dużo łatwiej :( Pastę do uszczelniania użyliśmy ale czy na bank jest dobrze rozsmarowana - trudno powiedzieć :/
W każdym razie ja mojego SLP założę na podnośniku i każę robić wszytsko dokładnie i wolno no i będę przy całej operacji pod spodem :]
RAFAŁ pisze:TO jeżeli występuje rezonans to wystarczy jak wygłuszysz auto
przeważnie to się wygłusza kufer drzwi dach tylne boczki więcej znajdziesz tu
wygłuszenie to tylko środek żeby było ciszej ,zdudunień i rezonansów nie zlikwiduje się w ten sposób.


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”