Witam. Robił ktoś pomiary na hamowni Mustanga GT 5.0 421 KM automat 2016r? Miałem dzisiaj robione 6 pomiarów we Wrocławiu. Pomiarowiec nie mogl sobie poradzić z hamowaniem auta i mówił ze ciężko w wersji z automatem osiągnąć fabryczna moc. Najpierw 4 proby były zawyżone na moc ok.800 km. Nastepnie po telefonie do producenta hamowni Vtech i ustawieniu hamulca wyszły 2 pomiary: 338 KM (507 Nm) oraz 362 KM (499 Nm). Modyfikacje jakie mam to dolot Steeda Pro Flow oraz wydech Mishimoto Street Axle-back.
wykres z hamowni:
https://www.fotosik.pl/zdjecie/ef889f363af3549d
			
									
									Pomiar na hamowni
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
- 
				
				dtox
- Forumowicz
- Posty: 227
- Rejestracja: 2016-06-17, 21:10
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Lokalizacja:: Dziekanowice
Re: Pomiar na hamowni
Bo vtech to gowno nie hamownie. Tak wlasnie na zalaczonym obrazku stales sie posiadaczem 800 konnego Mustanga. 
Tak wlasnie dymaja klientow, a Wy za to pieknie placicie.
Zamiast poczytac wczesniej...
			
									
									Tak wlasnie dymaja klientow, a Wy za to pieknie placicie.
Zamiast poczytac wczesniej...
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Pomiar na hamowni
@dtox
Obsługiwałeś chociaż jedną hamownię? Wykresy z hamowni kołowych moc i moment pokazują umownie. Dużo zależy od ustawień. Hamowni kołowych używa się raczej do sprawdzenia efektów przed i po modyfikacjach, a nie faktycznych osiągów silnika. Do tego służą już hamownie silnikowe, momentomierze etc
			
									
									Obsługiwałeś chociaż jedną hamownię? Wykresy z hamowni kołowych moc i moment pokazują umownie. Dużo zależy od ustawień. Hamowni kołowych używa się raczej do sprawdzenia efektów przed i po modyfikacjach, a nie faktycznych osiągów silnika. Do tego służą już hamownie silnikowe, momentomierze etc
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
						Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- 
				
				dtox
- Forumowicz
- Posty: 227
- Rejestracja: 2016-06-17, 21:10
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Lokalizacja:: Dziekanowice
Re: Pomiar na hamowni
Tak. Przez kilka lat mialem do czynienia z hamowniami. Vtech to najgorsze z mozliwych, inercyjne rolki, ktore pokazuja to, co operator ustawi.
			
									
									- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Pomiar na hamowni
Zależy od przeznaczenia takiej hamowni. Jak operator ustawi dobrze to i wykres wyjdzie dobry. My testujemy napędy elektryczne i się sprawdza. Jeżeli hamownie się dobrze ustawi to potem już z górki  Nie wiń producenta przez pryzmat nieogarniętego operatora
 Nie wiń producenta przez pryzmat nieogarniętego operatora 
			
									
									 Nie wiń producenta przez pryzmat nieogarniętego operatora
 Nie wiń producenta przez pryzmat nieogarniętego operatora 
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
						Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- clo27
- Forumowicz
- Posty: 124
- Rejestracja: 2018-09-27, 09:50
- Model: s550 gt 18
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: BlackyWhite
- Lokalizacja:: krk
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: Pomiar na hamowni
r performance
			
									
									BlackyWhite by CLO - Mustang GT 2018
http://forum.mustangklub.pl/forum/viewtopic.php?t=17369#p230638
						http://forum.mustangklub.pl/forum/viewtopic.php?t=17369#p230638
- 
				
				Alfa2010
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 26
- Rejestracja: 2019-07-01, 23:02
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Gdańsk
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Pomiar na hamowni
Hej. Podłączę się do tematu. Ja hamowałem w gdańsku w tuneup i też wyszło słabo bo podobno w 4.6 nigdy nie pokaże mocy fabrycznej tylko zawsze zaniżoną i taką właśnie pokazał 270KM  , tylko że ja mam zmieniony dolot i kolektory więc powinno być około 340KM. Powiedzieli że przyczyna leży gdzieś w zapłonie i na tym się temat skończył, także jak ktoś chce tylko sprawdzić to spoko miejscówa. Po głębszej analizie podobno nie mam zrobionego programu do modyfikacji. Może ktoś mi pomoże w tej kwestii w okolicy Gdańska ?
 , tylko że ja mam zmieniony dolot i kolektory więc powinno być około 340KM. Powiedzieli że przyczyna leży gdzieś w zapłonie i na tym się temat skończył, także jak ktoś chce tylko sprawdzić to spoko miejscówa. Po głębszej analizie podobno nie mam zrobionego programu do modyfikacji. Może ktoś mi pomoże w tej kwestii w okolicy Gdańska ?
			
									
									 , tylko że ja mam zmieniony dolot i kolektory więc powinno być około 340KM. Powiedzieli że przyczyna leży gdzieś w zapłonie i na tym się temat skończył, także jak ktoś chce tylko sprawdzić to spoko miejscówa. Po głębszej analizie podobno nie mam zrobionego programu do modyfikacji. Może ktoś mi pomoże w tej kwestii w okolicy Gdańska ?
 , tylko że ja mam zmieniony dolot i kolektory więc powinno być około 340KM. Powiedzieli że przyczyna leży gdzieś w zapłonie i na tym się temat skończył, także jak ktoś chce tylko sprawdzić to spoko miejscówa. Po głębszej analizie podobno nie mam zrobionego programu do modyfikacji. Może ktoś mi pomoże w tej kwestii w okolicy Gdańska ? 
			

