jakie tarcze i klocki
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 2019-01-21, 10:46
- Model: 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Warszawa
jakie tarcze i klocki
Z uwagi na to, że jestem w trakcie finalizowania zakupu mojego wymarzonego konika, z silnikiem 3,7 V6 - rocznik 2016, prosiłbym o kilka wskazówek dot. początku eksploatacji:
1. Chciałbym zabezpieczyć się w tarcze i hamulce przód tył, mam możliwość zakupu bezpośrednio w USA. Kupować na amazonie, czy są jakieś lepsze miejsca? i w jaki zestaw najlepiej celować (jaka jest fabryczna wielkość tarcz?). Preferuję normalną jazdę, szukam zestawu o najlepszym stosunku cena/jakość. Z tego co widzę, we wszystkich ogłoszeniach są raczej klocki "ceramiczne". To standard dla tego modelu?
2. Chcę też zmienić olej - w silniku (na jaki?) z filtrem i w skrzyni, też z filtrem. Opłaca się to ciągnąć z USA, czy po prostu kupić coś w Intercarsie? Czy znacie jakiś warsztat w Warszawie, który dokona prawidłowej wymiany oleju w skrzyni? bo szczerze powiedziawszy trudno mi nawet odszukać bagnet od oleju w skrzyni... gdzie go szukać?
3. Czy jakieś części eksploatacyjne warto zakupić "na zapas" - wiadomo, transport trwa i kosztuje, a lepiej byłoby wszystko przysłać jedną paczką.
Z góry dzięki za odpowiedzi - pozdrawiam!
1. Chciałbym zabezpieczyć się w tarcze i hamulce przód tył, mam możliwość zakupu bezpośrednio w USA. Kupować na amazonie, czy są jakieś lepsze miejsca? i w jaki zestaw najlepiej celować (jaka jest fabryczna wielkość tarcz?). Preferuję normalną jazdę, szukam zestawu o najlepszym stosunku cena/jakość. Z tego co widzę, we wszystkich ogłoszeniach są raczej klocki "ceramiczne". To standard dla tego modelu?
2. Chcę też zmienić olej - w silniku (na jaki?) z filtrem i w skrzyni, też z filtrem. Opłaca się to ciągnąć z USA, czy po prostu kupić coś w Intercarsie? Czy znacie jakiś warsztat w Warszawie, który dokona prawidłowej wymiany oleju w skrzyni? bo szczerze powiedziawszy trudno mi nawet odszukać bagnet od oleju w skrzyni... gdzie go szukać?
3. Czy jakieś części eksploatacyjne warto zakupić "na zapas" - wiadomo, transport trwa i kosztuje, a lepiej byłoby wszystko przysłać jedną paczką.
Z góry dzięki za odpowiedzi - pozdrawiam!
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 2019-01-21, 10:46
- Model: 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: jakie tarcze i klocki
Dzięki za info, ws. wymiany na pewno się zgłoszę.
Co z częściami, jakieś dobre rady ?
Co z częściami, jakieś dobre rady ?
Re: jakie tarcze i klocki
Dobre miejsca na zakupy:
americanmuscle.com
cjponyparts.com
rockauto.com (nawet z szybką dostawą do PL)
Kup w USA póki możesz, jest duuużo taniej niż w Polsce. Jak dorzucisz do auta w kontenerze (bo domyślam się, że auto stamtąd ciągniesz?) rozpakowane części to duża szansa, że unikniesz cła i VATu. Polecane tu na forum produkty to:
Klocki Powerstop z26 lub Bendix CT3 (te drugie mają lepszy stosunek cena/jakość, mam i polecam - dałem chyba z 70$ za przód)
Tarcze Powerstop (ale czemu zakładasz wymianę?)
Oleju nie wiem czy się opłaca ciągnąć, w Polsce kupisz dobre oleje (np. AMSOIL, ja kupuję na allegro w cenie około 45 zł za "amerykański litr" [quart] i też polecam). Są na tyle niszowe, że raczej nie opłaca się ich podrabiać. Oleju kup dokładnie 6 kwart, czyli w przypadku AMSOIL jedno duże i dwa małe opakowania.
americanmuscle.com
cjponyparts.com
rockauto.com (nawet z szybką dostawą do PL)
Kup w USA póki możesz, jest duuużo taniej niż w Polsce. Jak dorzucisz do auta w kontenerze (bo domyślam się, że auto stamtąd ciągniesz?) rozpakowane części to duża szansa, że unikniesz cła i VATu. Polecane tu na forum produkty to:
Klocki Powerstop z26 lub Bendix CT3 (te drugie mają lepszy stosunek cena/jakość, mam i polecam - dałem chyba z 70$ za przód)
Tarcze Powerstop (ale czemu zakładasz wymianę?)
Oleju nie wiem czy się opłaca ciągnąć, w Polsce kupisz dobre oleje (np. AMSOIL, ja kupuję na allegro w cenie około 45 zł za "amerykański litr" [quart] i też polecam). Są na tyle niszowe, że raczej nie opłaca się ich podrabiać. Oleju kup dokładnie 6 kwart, czyli w przypadku AMSOIL jedno duże i dwa małe opakowania.
-
- Forumowicz
- Posty: 277
- Rejestracja: 2016-11-01, 15:58
- Model: 2016
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: jakie tarcze i klocki
NIE KUPUJ TARCZ I KLOCKOW.
Koniecznie kup caly zestaw hamulcow od wersji GT zwyklej z USA - czyli przod 4 tloczkowy. Taki zestaw ludzie demontuja w nowych autach bo zakladaja brembo. Wyjdzie Cie tyle samo, a auto wogole zacznie hamowac....
Seryjne hamulce w 3.7 powinny nosic nazwe spowalniaczy....
Koniecznie kup caly zestaw hamulcow od wersji GT zwyklej z USA - czyli przod 4 tloczkowy. Taki zestaw ludzie demontuja w nowych autach bo zakladaja brembo. Wyjdzie Cie tyle samo, a auto wogole zacznie hamowac....
Seryjne hamulce w 3.7 powinny nosic nazwe spowalniaczy....
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 2019-01-21, 10:46
- Model: 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: jakie tarcze i klocki
Dzięki za odpowiedzi, już się bałem że niczego ciekawego się nie dowiem
a tutaj pozytywne zaskoczenie. Samochód jest już w Polsce, naprawiony - w tej chwili załatwiam formalności. Ma przejechane ok 70 tys. i liczę się, że na początek klocki tarcze oleje będą raczej do wymiany - nie przyglądałem im się bardzo dokładnie, ale mam możliwość transportu "przy okazji" z USA i stąd zakupy.
Szczerze powiedziawszy podczas jazdy próbnej nie miałem nic do zarzucenia hamulcom i nie myślałem o wymianie ich na większe, ale nie jeździłem po 180kmh
więc dzięki za radę- jeśli naprawdę okaże się, że hamulce są słabe, wymienię cały zestaw.
Dzięki za wszystkie linki - ceny w USA są naprawdę śmieszne w porównaniu do tych w Polsce

Szczerze powiedziawszy podczas jazdy próbnej nie miałem nic do zarzucenia hamulcom i nie myślałem o wymianie ich na większe, ale nie jeździłem po 180kmh

Dzięki za wszystkie linki - ceny w USA są naprawdę śmieszne w porównaniu do tych w Polsce
-
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: jakie tarcze i klocki
A są jakieś dane o ile to "lepsze" hamulace będą lepsze ? W metrach, nie w kwestii satysfakcji

- BloodyAnt
- Forumowicz
- Posty: 152
- Rejestracja: 2017-02-16, 13:43
- Model: S550
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Magnetic
Re: jakie tarcze i klocki
Jeśli chodzi o klocki i tarcze to polecam powerstopy z26Julek pisze: ↑2019-03-08, 20:00Dzięki za odpowiedzi, już się bałem że niczego ciekawego się nie dowiema tutaj pozytywne zaskoczenie. Samochód jest już w Polsce, naprawiony - w tej chwili załatwiam formalności. Ma przejechane ok 70 tys. i liczę się, że na początek klocki tarcze oleje będą raczej do wymiany - nie przyglądałem im się bardzo dokładnie, ale mam możliwość transportu "przy okazji" z USA i stąd zakupy.
Szczerze powiedziawszy podczas jazdy próbnej nie miałem nic do zarzucenia hamulcom i nie myślałem o wymianie ich na większe, ale nie jeździłem po 180kmhwięc dzięki za radę- jeśli naprawdę okaże się, że hamulce są słabe, wymienię cały zestaw.
Dzięki za wszystkie linki - ceny w USA są naprawdę śmieszne w porównaniu do tych w Polsce

-
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: jakie tarcze i klocki
To skoro temat jest stricte na temat klocków/tarcz - to zapodaj konkretne dane/fotki itp. tych "z26".
-
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: jakie tarcze i klocki
To są tarcze 380mm ? Czy cały zestaw pasuje tylko do 6-cio tłoczkowych zacisków Brembo ? Czy może pasuje do 4-ro tłoczkowych
takich, jakie są w wersjach GT z US ?
takich, jakie są w wersjach GT z US ?
- BloodyAnt
- Forumowicz
- Posty: 152
- Rejestracja: 2017-02-16, 13:43
- Model: S550
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Magnetic
Re: jakie tarcze i klocki
Tarcze i klocki powerstopa produkowane są do wszystkich modeli mustangów.
Te zdjęcia są do 380 mm brembo - 6 tłoczkowe. Oczywiście, tarcza wygląda tak samo jest nacinana i wiercona, ale ma inny rozmiar.
Te zdjęcia są do 380 mm brembo - 6 tłoczkowe. Oczywiście, tarcza wygląda tak samo jest nacinana i wiercona, ale ma inny rozmiar.
- Kalusin
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 53
- Rejestracja: 2017-08-19, 22:38
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: metalic grey
Re: jakie tarcze i klocki
Jaka cena za komplet do przodu (tarcze+klocki) do GT z 2017?
Frajda z jazdy
- Dex
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 22
- Rejestracja: 2018-04-29, 10:32
- Model: GT-2016
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Deep Impact Blue S-550
- Lokalizacja:: Częstochowa
Re: jakie tarcze i klocki
Polecam kolegę, zakupiłem komplet przód Z26
efekt wizualny super, hamowanie na razie spokojne co by krzywizna się nie zrobiła

ps. Jak coś to mam oryginalny zestaw tarcz i klocków 380 mm do zbycia w stanie igła, 26tyś przelotu
zdemontowany z mojego zdyba 



ps. Jak coś to mam oryginalny zestaw tarcz i klocków 380 mm do zbycia w stanie igła, 26tyś przelotu


Ostatnio zmieniony 2019-03-31, 10:47 przez Dex, łącznie zmieniany 2 razy.