Wyważenie kół, a kwestia nakrętki zabezpieczającej

Dobór odpowiednich gum i felg Dyskusje, opinie, testy.

Moderatorzy: stang232, SECHUBU, stang232, SECHUBU

ODPOWIEDZ
roush
Młodszy Forumowicz
Posty: 83
Rejestracja: 2016-01-30, 23:46
Silnik: V6 3.7

Wyważenie kół, a kwestia nakrętki zabezpieczającej

Post autor: roush » 2019-03-03, 08:50

Wrzucajac wczoraj nakretki zabezpieczajace zauwazylem, ze sa ciezsze od fabrycznych nakretek. Po sprawdzeniu wagi roznica wynosi 25g/nakretka.
Wywazanie kol swoja droga, a czy przy piascie taka roznica jednej wagi nakretki moze miec znaczenie latajac glownie po autobanach 200+?



rafalwloc
Młodszy Forumowicz
Posty: 57
Rejestracja: 2018-06-23, 18:05
Model: s197
Kolor: CZARNY
Lokalizacja:: WŁOCŁAWEK

Re: Wyważenie kół, a kwestia nakrętki zabezpieczającej

Post autor: rafalwloc » 2019-03-03, 16:36

Na małym promieniu nie ma znaczenia ,cieżarek zrównoważy różnicę.



Awatar użytkownika
andi74
Forumowicz
Posty: 1165
Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
Model: GT S550 GT350 Mod
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik
Lokalizacja:: EU/PL

Re: Wyważenie kół, a kwestia nakrętki zabezpieczającej

Post autor: andi74 » 2019-03-10, 21:52

ale 3.7 lata 200+ ???????????????????????
3.7 190 i koniec



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1733
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Wyważenie kół, a kwestia nakrętki zabezpieczającej

Post autor: Michał P. » 2019-03-12, 10:50

Andi czemu ? :D mój lata pod 250 km/h :D


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

Awatar użytkownika
andi74
Forumowicz
Posty: 1165
Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
Model: GT S550 GT350 Mod
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik
Lokalizacja:: EU/PL

Re: Wyważenie kół, a kwestia nakrętki zabezpieczającej

Post autor: andi74 » 2019-03-12, 20:30

tak ale w stopce masz graty wymienione tylko ze brembo jakos nie widze



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1733
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Wyważenie kół, a kwestia nakrętki zabezpieczającej

Post autor: Michał P. » 2019-03-12, 22:18

Fakt ale muszę powiedzieć, że przy aktualnym zestawieniu tarcz/klocków nie narzekam na brak kontroli nad hamowaniem, choć latanie 170+ mnie nie kręci zbytnio, ot po prostu jazda na wprost ...


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

roush
Młodszy Forumowicz
Posty: 83
Rejestracja: 2016-01-30, 23:46
Silnik: V6 3.7

Re: Wyważenie kół, a kwestia nakrętki zabezpieczającej

Post autor: roush » 2019-03-19, 11:35

andi74 pisze:
2019-03-10, 21:52
ale 3.7 lata 200+ ???????????????????????
3.7 190 i koniec
180 jak już coś, ale to przed zdjęciem kagańca i wymianą wału.
rafalwloc pisze:
2019-03-03, 16:36
Na małym promieniu nie ma znaczenia ,cieżarek zrównoważy różnicę.
Dzięki za wyjaśnienie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Felgi i Opony”