okazjonalnego użycia raz na jakiś czas w sprzyjających warunkach
3,7L V6 - blokada?
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
- 
				
				Nix2
 - Forumowicz
 - Posty: 358
 - Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
 - Model: MY 2016
 - Silnik: V6 3.7
 - Kolor: Deep Impact Blue
 - Lokalizacja:: lubuskie
 
Re: 3,7L V6 - blokada?
A po co prędkości 200+ na przykład w 132 konnej Corolli ? Ot, w zasadzie dla satysfakcji no i
okazjonalnego użycia raz na jakiś czas w sprzyjających warunkach
			
									
									okazjonalnego użycia raz na jakiś czas w sprzyjających warunkach
- 
				
				house_1
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 73
 - Rejestracja: 2017-04-16, 15:07
 - Model: GT
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Lightning Blue
 
Re: 3,7L V6 - blokada?
W Japonii samochód nie może jeździć szybciej niż 180km/h.
I jakoś w innych krajach, nawet najbardziej policyjnych nie ma takich ograniczeń.
Po prostu obywatele lubią "mieć".
Przecież dla niektórych kierowców (osobówek) to nawet 100km/h to za szybko, co widać czasem na autostradzie. A przecież wolno jechać 140km/h. Co też daje w sumie gotową tragedię... A TIRy co się wyprzedzają na A2 na zakazie wyprzedzania ciężarowym powyżej 3,5T?
Jedziesz przepisowe 140km/h a tu taki wbija na lewy pas 90km/h....
 
Samochody mają różną prędkość maksymalną, do tego większość znacznie powyżej dopuszczalnej i niemal nigdzie nie wolno jej wykorzystywać. I co z tego?
Jak dla mnie ograniczenie do 180km/h w aucie co ma ponad 300KM to jakaś masakra.
Ale nie martwcie się, Bruksela już pracuje nad obowiązkowym ogranicznikiem prędkości.... w d*.* mam taką motoryzację...
			
									
									I jakoś w innych krajach, nawet najbardziej policyjnych nie ma takich ograniczeń.
Po prostu obywatele lubią "mieć".
Przecież dla niektórych kierowców (osobówek) to nawet 100km/h to za szybko, co widać czasem na autostradzie. A przecież wolno jechać 140km/h. Co też daje w sumie gotową tragedię... A TIRy co się wyprzedzają na A2 na zakazie wyprzedzania ciężarowym powyżej 3,5T?
Jedziesz przepisowe 140km/h a tu taki wbija na lewy pas 90km/h....
Samochody mają różną prędkość maksymalną, do tego większość znacznie powyżej dopuszczalnej i niemal nigdzie nie wolno jej wykorzystywać. I co z tego?
Jak dla mnie ograniczenie do 180km/h w aucie co ma ponad 300KM to jakaś masakra.
Ale nie martwcie się, Bruksela już pracuje nad obowiązkowym ogranicznikiem prędkości.... w d*.* mam taką motoryzację...
- 
				
				Nix2
 - Forumowicz
 - Posty: 358
 - Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
 - Model: MY 2016
 - Silnik: V6 3.7
 - Kolor: Deep Impact Blue
 - Lokalizacja:: lubuskie
 
- andi74
 - Forumowicz
 - Posty: 1168
 - Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
 - Model: GT S550 GT350 Mod
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Szary Metalik
 - Lokalizacja:: EU/PL
 
Re: 3,7L V6 - blokada?
nie zapomnijcie w 3.7 te bieda hamulce wymienic !!!! chociaz na te brembo style oem pod 14 calowe tarcze
w EU Eco ma inne hamulce i lata seryjnie 220
to samo EU GT seryjne ma PP nie tak jak w USA za doplata
			
									
									w EU Eco ma inne hamulce i lata seryjnie 220
to samo EU GT seryjne ma PP nie tak jak w USA za doplata
- 
				
				Nix2
 - Forumowicz
 - Posty: 358
 - Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
 - Model: MY 2016
 - Silnik: V6 3.7
 - Kolor: Deep Impact Blue
 - Lokalizacja:: lubuskie
 
Re: 3,7L V6 - blokada?
EB ma inne ( lepsze ?) hamulce... to znaczy co ma inne, tarcze czy zaciski, czy i jedno i drugie ?
A druga sprawa to felgi 17"... tu chyba większe tarcze nie wejdą ?
			
									
									A druga sprawa to felgi 17"... tu chyba większe tarcze nie wejdą ?
- andi74
 - Forumowicz
 - Posty: 1168
 - Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
 - Model: GT S550 GT350 Mod
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Szary Metalik
 - Lokalizacja:: EU/PL
 
Re: 3,7L V6 - blokada?
w USA sa 3 wersje 
3.7 ma zwykle 2 tloczkowe
2.3 ma zwykle 2 tloczkowe lub premium 4 tloczkowe i tarcze 14 cali
5.0 ma premium 4 tloczkowe i performance 6 tloczkowe 15 cali tarcze
w EU
2.3 ma premium 4 tloczkowe
5.0 ma performance 6 tloczkowe
			
									
									3.7 ma zwykle 2 tloczkowe
2.3 ma zwykle 2 tloczkowe lub premium 4 tloczkowe i tarcze 14 cali
5.0 ma premium 4 tloczkowe i performance 6 tloczkowe 15 cali tarcze
w EU
2.3 ma premium 4 tloczkowe
5.0 ma performance 6 tloczkowe
- andi74
 - Forumowicz
 - Posty: 1168
 - Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
 - Model: GT S550 GT350 Mod
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Szary Metalik
 - Lokalizacja:: EU/PL
 
Re: 3,7L V6 - blokada?
13 i zaciski 2 tloczkowe dokladnie jak stare konie 11-14 
prawda jest taka ze to nie hamuje od 150 a gdzie od 200
piersze co to wymiana na inne nie na darmo w GT500 juz od czasow 2008- dawali brembo 4 tloczkowe
takie same w budowie jak 4 tloczkowe obecnie i tarcze 14 cali
			
									
									prawda jest taka ze to nie hamuje od 150 a gdzie od 200
piersze co to wymiana na inne nie na darmo w GT500 juz od czasow 2008- dawali brembo 4 tloczkowe
takie same w budowie jak 4 tloczkowe obecnie i tarcze 14 cali
- 
				
				Nix2
 - Forumowicz
 - Posty: 358
 - Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
 - Model: MY 2016
 - Silnik: V6 3.7
 - Kolor: Deep Impact Blue
 - Lokalizacja:: lubuskie
 
Re: 3,7L V6 - blokada?
A skoro jest już temat skuteczności hamowania różnych wersji - to ciekawe jak wyglądają oficjalne dane Forda... 
np. hamowanie ze 100Km/h ( lub innej prędkości) dla różnych wersji...
			
									
									np. hamowanie ze 100Km/h ( lub innej prędkości) dla różnych wersji...
Re: 3,7L V6 - blokada?
Te akurat są dostępne (60 - 0 mph). O ile pamiętam zwykłe 2-tłoczkowe ok. 117 stóp, 4-tłoczkowe 106 stóp, czyli różnica jakichś 3-4 metrów.
			
									
									- andi74
 - Forumowicz
 - Posty: 1168
 - Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
 - Model: GT S550 GT350 Mod
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Szary Metalik
 - Lokalizacja:: EU/PL
 
Re: 3,7L V6 - blokada?
brat kiedys wziol mojego shelby gt i na autostradzie przy 230 musial hamowac wiecej juz auta nie pozyczyl na posmiganie 
  
a tarcze powerstop wiercone nacinane i klocki bendix ceramiczne nowe
			
									
									a tarcze powerstop wiercone nacinane i klocki bendix ceramiczne nowe
- 
				
				Nix2
 - Forumowicz
 - Posty: 358
 - Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
 - Model: MY 2016
 - Silnik: V6 3.7
 - Kolor: Deep Impact Blue
 - Lokalizacja:: lubuskie
 
Re: 3,7L V6 - blokada?
Fakt, że GT ma fabrycznie większe tarcze i lepsze zaciski, ale waży też >200Kg więcej niż V6.
			
									
									- 
				
				Nix2
 - Forumowicz
 - Posty: 358
 - Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
 - Model: MY 2016
 - Silnik: V6 3.7
 - Kolor: Deep Impact Blue
 - Lokalizacja:: lubuskie
 
Re: 3,7L V6 - blokada?
Chyba jednak jest inaczej - tarcze przednie w standardowym V6 ( niewzmacniane) mają 320mm, a więc nie 13 cali, zaś wzmacniane 14cale=352mm.
A stare konie 11-14 V6 i GT też mają tarcze jeszcze mniejsze - 316mm.
Zastanawiam się co oznacza ( u mnie w S550, V6, po zdekodaowanu VIN ) "Hamulce Premium" skoro mają 320mm ? Czyżby w ogóle były stosowane jeszcze słabsze hamulce
w "non premium" ?
No i zastanawiam się czy tarcza 352mm z zaciskami 4 tłoczkowymi, lub tarcza 380mm z zaciskami 4 lub 6 tłoczkowymi wejdzie przy oryginalnych felgach Forda 17cale 7,5J ???
IMO to nie wejdzie nawet tarcza 352mm, a co dopiero 380... a druga sprawa to na ile mogą pomóc tu dystanse np. 20mm ?