LPG w V8 i V6
Moderatorzy: stang232, celibad, stang232, celibad
-
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: LPG w V8 i V6
Wygląda na to, że w przypadku silnika 3,7L, luzy się zmniejszają w trakcie eksploatacji, czytałem parę wątków na forum Mazdy.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 73
- Rejestracja: 2017-04-16, 15:07
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Lightning Blue
Re: LPG w V8 i V6
W Maździe jest pewnie podobnie jak w Subaru - a tam co 0,01mm lub co 0,02mm.
Luzy w japończykach zawsze się zmniejszają przy pracy na lpg.
Wyklepują się zarówno gniazda jak i zawory.
Po 200-300tkm na lpg i jedno i drugie kwalifikuje się do wymiany.
M.in. dlatego wybrałem Coyota. Bo ma hydraulikę....
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1733
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: LPG w V8 i V6
Wczoraj pisałem do znajomego z USA, postara się to ściągnąć i mi wysłać, jak będę miał to się do Ciebie odezwę

Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
-
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: LPG w V8 i V6
A luzy jeśli się zmniejszają ( jak w tym przypadku) to i na PB i na LPG, tyle że na LPG może to być
proces nieco szybszy.
Mowa o fordowskim, tym samym silniku 3,7L co w Mustangu ( z drobnymi modyfikcjami osprzętu Mazdy, model Cx-9 i Mazda 6)
Jakbyś miał taki plan obsługowy do 3,7L - to będę wdzięczny.
- BloodyAnt
- Forumowicz
- Posty: 152
- Rejestracja: 2017-02-16, 13:43
- Model: S550
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Magnetic
Re: LPG w V8 i V6
Mogą, ale nie muszą się zmniejszać szybciej, a moga tez w ogole sie nie zmniejszac i byc ksiazkowe. Na pewno wymiana szklanek w V6 tania nie jest.Nix2 pisze: ↑2018-10-24, 12:19A luzy jeśli się zmniejszają ( jak w tym przypadku) to i na PB i na LPG, tyle że na LPG może to być
proces nieco szybszy.
Mowa o fordowskim, tym samym silniku 3,7L co w Mustangu ( z drobnymi modyfikcjami osprzętu Mazdy, model Cx-9 i Mazda 6)
Jakbyś miał taki plan obsługowy do 3,7L - to będę wdzięczny.
Re: LPG w V8 i V6
Czy ktoś może polecić jakiś zaufany i znający się na rzeczy zakład LPG w okolicach Jeleniej Góry? W najbliższych dniach planuję zakup Mustanga GT 2011 i założenie instalacji jest rozsądnym rozwiązaniem przy założeniu auta jako daily car. Z góry dzięki
- BloodyAnt
- Forumowicz
- Posty: 152
- Rejestracja: 2017-02-16, 13:43
- Model: S550
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Magnetic
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 60
- Rejestracja: 2018-11-01, 12:15
- Model: 2014
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Okolice Wawy
Re: LPG w V8 i V6
Przebrnąłem przez cały wątek i nadal nie wiem jaką instalację założyć do mojego Mustanga. Mam V6 3,7 305KM.
Za poleceniem Przemek64 skłaniam się ku instalacji Prinsa jednak widzę , że dużo osób montuje BRC , która ma tutaj na forum raczej różne opinie.
Chciałbym także mieć zamontowany emulator , aby nie było problemow z odliczaniem kilometrów Range , ani tym bardziej przekłamywaniu wskaźnika poziomu paliwa.
Kolejna sprawa to gdzie w mazowieckim warto się udać do warsztatu, aby instalacja była założona i skonfigurowana profesjonalnie ?
Za poleceniem Przemek64 skłaniam się ku instalacji Prinsa jednak widzę , że dużo osób montuje BRC , która ma tutaj na forum raczej różne opinie.
Chciałbym także mieć zamontowany emulator , aby nie było problemow z odliczaniem kilometrów Range , ani tym bardziej przekłamywaniu wskaźnika poziomu paliwa.
Kolejna sprawa to gdzie w mazowieckim warto się udać do warsztatu, aby instalacja była założona i skonfigurowana profesjonalnie ?
-
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: LPG w V8 i V6
BRC nie tylko na tym forum ma "różne opinie" - ale mam wrażenie, że to trochę wynika z "polityki" i układów...
Ot, zakłady montażowe ( takie "poważne" zakłady) muszą się związać z jakimś producentem/dystrybutorem i stąd
chyba wynika obiegowa opinia że BRC to niekoniecznie... Opinia kreowana też przez ludzi związanych np. ze Stagiem.
Koniec końców IMO i tak najważniejszy jest montaż i zestrojenie, a nie sama instalacja, bo dobry fachman zestroi każdą i będzie to dobrze chodzić,
ja mam akurat Staga Qboxa w tym silniku.
Ot, zakłady montażowe ( takie "poważne" zakłady) muszą się związać z jakimś producentem/dystrybutorem i stąd
chyba wynika obiegowa opinia że BRC to niekoniecznie... Opinia kreowana też przez ludzi związanych np. ze Stagiem.
Koniec końców IMO i tak najważniejszy jest montaż i zestrojenie, a nie sama instalacja, bo dobry fachman zestroi każdą i będzie to dobrze chodzić,
ja mam akurat Staga Qboxa w tym silniku.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 60
- Rejestracja: 2018-11-01, 12:15
- Model: 2014
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Okolice Wawy
Re: LPG w V8 i V6
Ile już przelatałeś na tym Stagu ? Miałeś jakieś problemy ? Odczuwasz jakąś stratę mocy ?
-
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: LPG w V8 i V6
Nie, nic nie czuć. Mam już najechane 12.000KM na instalce, zero problemów, tzn. jedyny problem
to wskazania paliwomierza, ale teraz mam emulator i jest lepiej.
to wskazania paliwomierza, ale teraz mam emulator i jest lepiej.
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1733
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: LPG w V8 i V6
U mnie jest Stag. lata od 50 tyś km bez problemów.
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
-
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: LPG w V8 i V6
@Michał P - czy orientujesz się może jakie są ( pewnie drobne, albo drobniutkie ) różnice między silnikami 3,7 w V i VI generacji ?
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1733
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: LPG w V8 i V6
Z tego co gdzieś szukałem na forach USA to dolot jest minimalnie inny, czy coś więcej ? Nie wiem.
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Re: LPG w V8 i V6
U mnie jest BRC zakładałem w Warszawie przejechałem jakieś 35tyś na te chwile bez problemów, nie mam emulatora wiec range mi trochę schodzi ale nie przeszkadza mi to bo dzieje się to rzadko ponieważ staram się mieć pełny zbiornik paliwa albo przynajmniej 3/4 wiec kontrolki od rezerwy "prawie nie widać"