1972 Mustang Mach-1 Fastback 351C

Moderatorzy: stang232, Ronin, stang232, Ronin

Regulamin forum
Regulamin działu
Ołoszenie musi zawierać:
---opis przedmiotu,
----cenę,ogłoszenia bez ceny będą automatycznie wygaszane

-----zdjęcia (ewentualnie link do aukcji)
i preferowana formę kontaktu.

------próby negocjacji ceny PROSZĘ kierować na PW

Posty nie speniające wyżej wymienionych wymagań będą usuwane.

NOWI FORUMOWICZE ( do 3 postów ) mogą tylko przeglądać oferty , nie mogą nic zamieszczać .
Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

1972 Mustang Mach-1 Fastback 351C

Post autor: 6t07t » 2018-10-16, 22:16

Do sprzedania
Ford Mustang sportsroof (fastback) Mach-1 z 1972 roku
Oryginalny, fabryczny Mach-1
VIN: 2F05Hxxxxxx

Specyfikacja:
- nadwozie sportsroof Mach-1
- pakiet "Mach-1"
- kolor Bright Blue metallic
- silnik V8-351C-2V "H-code"
- skrzynia Automat FMX
- tylny most z blokadą
- tarczowe hamulce
- wspomaganie kierownicy
- klimatyzacja (brak sprężarki i chłodnicy)
- wnętrze Deluxe Mach-1
- deska rozdzielcza z obrotomierzem i dodatkowymi wskaźnikami na środkowym panelu
- długa konsola środkowa
- radio AM
- składane tylne siedzenia
- elektryczne szyby x4 (bardo rzadko spotykana opcja)

Mustang ten jest 100% zgodny ze specyfikacją fabryczną (Matching Numbers), nie remontowany, nie składany z kilku, nie lepiony szpachlą i sprayem. Wszystko jest w oryginale, każdy element jest fabryczny. Raz był malowany w latach '80. Jedyne zmiany to zamontowane kolektory wydechowe Long Tube Headers z tłumikami GlassPack i nie oryginalne koła.
Nie używany od 1993 roku! Ostatni właściciel ze stanu Missouri miał tego Mustanga od 1988 roku. Przebieg na liczniku 83 tys.mil.
Od tego czasu Mustang stał i nie był uruchamiany.

Blacharka do remontu, głownie podłogi, tylne nadkola i na pewno kilka innych miejsc

Wnętrze na pewno wymaga wykładziny, pokrycia i gąbek siedzenia kierowcy, nakładki deski rozdzielczej, paneli drzwi i podsufitki . Ładnie zachowana deska rozdzielcza, tylne siedzenia i tapicerki

Mustang jest na miejscu w Polsce, po opłatach, z kompletem dokumentów.

Cena 36,9 tys.zł do negocjacji

tel. 503690214
email: mustang66@interia.pl

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2018-10-20, 13:24 przez 6t07t, łącznie zmieniany 1 raz.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2448
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: 1972 Mustang Mach-1 Fastback 351C

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2018-10-17, 08:26

Fajna konfiguracja tego macha .
Czym się różni skrzynia FMX od C4 ?



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: 1972 Mustang Mach-1 Fastback 351C

Post autor: 6t07t » 2018-10-17, 08:34

FMX, podobnie jak C6 to większe i mocniejsze skrzynie niż C4. Obie były stosowane równolegle przy większych silnikach.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: 1972 Mustang Mach-1 Fastback 351C

Post autor: lamina » 2018-10-17, 08:40

ogolnie c6 byla ciezka i toporna mocna skrzynia,
FMX o ile mnie pamiec nie myli powstala jako jej lzejszy odpowiednik,,,, w zasadzie to bylo polaczenie c4 z c6 i mialo miec wage c4 a wytrzymalosc c6.

In 1966, Ford introduced the C6 automatic, which left them with three heavy-duty automatic transmissions and crowded conditions at Livonia Transmission plant. Ford decided to combine the best attributes of the MX and FX transmissions and ended up with an improved version of the "X" called FMX. This transmission used the stronger MX-type rotating parts in the smaller FX style case. This cut down on both weight and the number of transmission components Ford needed to make. This transmission was manufactured at the Fairfax Transmission Plant, freeing up capacity at Livonia for the new C6. The FMX was manufactured from 1968 to 1979, when the Fairfax Transmission plant was closed.

Although the FMX was phased out in the United States in 1979 in favor of Ford's then-revolutionary Automatic OverDrive (AOD) transmission, the FMX was sold for another four years for use in V8 Ford Falcons built in Australia. The FMX ceased production when Ford Australia phased out the V8 engine in 1983.

Gear ratios[edit]
First: 2.40:1
Second: 1.47:1
Third: 1.00:1
Reverse: 2.00:1



ODPOWIEDZ

Wróć do „SAMOCHODY”